FANDOM

Valul
Lyoko55
Titlul în franceză Raz de marée
Titlul în engleză Tidal Wave
Numărul episodului 55
Sezonul 3
Numărul din sezon 3
Data difuzării 23 septembrie 2006
Lista episoadelor
precedent
Lyoko minus unul
următor
Calea greşită

Valul este episodul 3 al sezonului 3 şi episodul 55 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 23 septembrie 2006 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

Episodul începe cu Războinicii pe Lyoko în laborator, Jeremie analizează datele recenţi pe care echipa le reunise de la Cartagina, cu speranţa să-l permită să găsească o formă pentru a lupt împotriva lui XANA în Marea digitală. Odd adaugă să aibă foame, cu toate acestea este perturbat când îi spun că nu poate să ia micul dejun, fiindcă ar ajunge târziu la clasa de gimnastică.

În gimnaziu, grupul este în clasă (cu stomacul lui Odd sunând un zgomot teribil), Jim apare şi anunţă că clasa este cancelată pentru o conferinţă despre alimentaţia sănătoasă de infirmiera şcolii, Yolanda Perraudin. După conferinţa, Jim încearcă să demonstreze că este un bun exemplu al unei alimentaţie sănătoase şi se cade de spate în timp ce se întinde.

Odd aleargă la cafenea unde se ororizează să ştie că şcoala trebuie să servească acum alimente mai sănătoase, chiar şi Rosa pare supărată. Jeremie anunţă că el şi Aelita vor reveni la fabrică şi îi cere pe Odd, Ulrich şi Yumi dacă ar veni cu ei. Yumi are clasă de italiană şi Ulrich şi Odd spun că vor rămâne ca să Odd fure mâncare după micul dejun.

Jeremie şi Aelita ajung la fabrică în timp ce superscanul arată un turn activat, Jeremie o sună pe Yumi şi ea spune profesorului care William este bolnav, cei doi pleacă dar când William încearcă să-i spună ceea ce simte pentru ea în italiană, ea deja nu este. Jeremie se pune în contact cu Odd şi Ulrich când sunt pe cale să se strecoare în sufragerie. Odd se neagă să fie virtualizat cu stomacul gol şi procedează să intre în sufragerie când se loveşte în faţa şi când Jim iese de la sufragerie cu o tavă de mâncare proastă, alegând că o dietă sănătoasă este bună dar se moare de foame.

Când îi găseşte pe Odd şi pe Ulrich, se opreşte şi începe să-i întrebe de ce sunt acolo, când ferestrele sufrageriei se rup şi alimentele zboară spre ei. În continuare, se acumulează pentru a forma o grămadă cu o faţă şi braţe. Jeremie contactează cu Ulrich pentru a-l avertiza despre atacul.

Jeremie le virtualizează pe Aelita şi pe Yumi în sectorul muntos, unde iau Overwingul prin unul dintre drumurile unice şi cu un grup de Crabi, Yumi zboară dedesubtul drumului în timp ce Aelita lansează câmpuri de energie spre ei. Între timp, Odd, Ulrich şi Jim luptă împotriva monstrului când Jim este atacat de monstrul-mâncare şi rămâne inconştient.

Aelita şi Yumi urmează zburând spre turn când Aelita îşi dă seama că Marea digitală este în creştere, urcă şi blochează turnul. Jeremie îi spune că monştrii atacă nucleul de pe Lyoko. Aelita şi Yumi schimbă de făgaş pentru a zbura spre bordura sectorului în timp ce sunt urmărite de un roi de viespi. Odd şi Ulrich intră în sistemul de canalizare, Odd se dirijează la fabrică, în timp ce Ulrich distrage monstrul.

Yumi este trântită de la Overwing şi cade, şi este devirtualizată de Aelita chiar înainte de a cădea în Marea digitală. Aelita merge la bordura sectorului, unde este atacată de restul viespilor, Odd reuşeşte să ajungă înainte de a acoperi Marea digitală tot solul şi Jeremie poate să sune sfera de transport.

Yumi va ajuta la Ulrich şi chiar când ea iese de la ascensorul, se găseşte cu monstrul o aşteaptă pe ea, cu toate acestea ea este salvată de Ulrich utilizând o bară de metal ca o spadă. Aelita şi Odd ajung la bolta fără probleme, Odd merge la nucleul de pe Lyoko în timp ce Aelita caută date pentru a reduce Marea digitală. În timp Aelita căută, o târâtoare apare de la peretele exterioară a cupolei şi Odd încearcă să facă faţă la cele trei pisici de mare dar trag în Nucleul şi explodează primul scut. Aelita reuşeşte să distrugă târâtorii şi urmează căutând pe interfaţă şi Odd poate distruge toate pisicile, fără a se distruge ultimul scut.

Ulrich şi Yumi încearcă să se tăinuiască, cu toate acestea, sunt atacaţi de monstrul-mâncare. Aelita găseşte datele şi îi transferă pe Jeremie în timp ce Odd şi Aelita revin la sectorul muntos cu Overbike-ul. Jeremie poate epura Marea digitală şi şi scunde, Aelita şi Odd se găsesc cu două tarantule, Odd le distruge cu Overbike-ul şi Aelita dezactivează turnul. Jeremie duce Odd şi Aelita nou la Pământ şi apoi Yumi o sună pe Jeremie şi spune că cei doi sunt foarte bine, Jeremie îi vede cu camera de siguranţă şi Ulrich mănâncă un măr, şi Odd devine gelos. La urmă Odd ţipă „Am foarte foame!”, şi Jeremie activează întoarcerea în trecut.

Galerie Edit

54: Lyoko minus unul 55: Valul 56: Calea greşită

Also on FANDOM

Random Wiki