FANDOM

Ulrich Stern este un Războinic pe Lyoko. Ulrich este îndrăgostit de Yumi Ishiyama, dar când ea este cu William, Ulrich devine gelos. În academia Kadic, Ulrich împărtăşeşte o cameră cu Odd, care are un câine numit Kiwi. Este liniştit şi are un jurnal. Întotdeauna încearcă să impresioneze oamenii cu capacitatea sa în sport şi se teme de lipsa. Practică Pencak Silat. Ulrich este german şi suferă de vertij.

Detalii ca Războinic pe Lyoko Edit

  • Aparenţă: Pe Pământul obişnuieşte să ducă haină sportivă cu culoarea verde obscură şi galben. În Lyoko duce un costum de samurai cu o faţă în spatele şi sandale, şi o katană, în şoldul. În sezonul 4 duce un costum ajustat de dresuri galben şi maro, şi două katane.
  • Arme în Lyoko: O katană (apoi două) care foloseşte pentru a face tăieturi o pentru a devia împuşcături. În episodul Nimeni în mod deosebit când este posedat de XANA, Ulrich-XANA lansează o rază verde cu katana sa la nucleul a lui Lyoko.
  • Puteri în Lyoko:
    • Triplare: Are capacitatea de a face două copii ale însuşi pentru a confunda duşmanii.
    • Triangulaţie: Poate să facă un triunghi echilateral în jur duşmanii săi pentru a le distrage, unui amestec de triplare şi supersprint.
    • Supersprint: un putere că poate să facă Ulrich mai rapid care alte războinici prin o scurtă perioadă de timp. În timp ce Ulrich aleargă cu supersprint-ul apare o mică linie portocală spatele său care pare un aură.
  • Abilităţi: Chiar şi fără a utiliza supersprint-ul, Ulrich este cel mai iute al grupului. Este, de asemenea, foarte bun oprind împuşcăturile cu katana sa, şi în sezonul 4, este personajul care de mai multe ori împotriva William-XANA, opunând mereu o mare rezistenţă.
  • Puncte de viaţă: 100.
  • Vehicul: Overbike.

Biografie Edit

Ulrich apare în episodul XANA capătă viaţă, în sala de clasă uimit pentru că directorul îl a comunicat că Odd a ajuns acest an la Academia Kadic şi că ar fi tovarăşul său de cameră. Când Yumi a apărut pentru prima dată, el a roşit în lupta cu ea. Despre Sissi, de la bun început Ulrich spune „Tuturor băieţii sunt îndrăgostiţi de Sissi şi ea numai cu Ulrich”, şi Ulrich de fapt dispreţuieşte absolut să ieşi cu Sissi, pentru că îl deranjează în mod constant. El este al doilea care a descoperit supercomputerul, după Jeremie şi înainte Odd, Sissi şi Yumi (cronologic).

Ulrich este intern în academia Kadic şi împărtăşeşte cameră cu Odd Della Robbia, şi este în genere bun cu el în pofida fanteziilor care Odd are. Nu este foarte bun student, dar, spre deosebire de Odd, face eforturi. În primele două sezoane apare mai degrabă ca un student mediu, dar se agravează în sezonul 3, mai ales de XANA. Cu toate acestea, este un excelent jucător de fotbal şi un talentat practicant de Pencak Silat. Este misterios, aproape timid. Ascunde şi reprimă sentimentele săi, îndeosebi de Yumi Ishiyama, cu care el împărtăşeşte o relaţie ambiguă între dragoste şi prietenie. Cu toate acestea, este complet insensibil cu farmecul a lui Sissi, că este evident îndrăgostită de el. Este, în plus, în rivalitate perpetuă cu William Dunbar din sezonul 2, de asemenea îndrăgostit de Yumi.

Rol în Code Lyoko Edit

Ulrich este un băiat serios şi de puţine cuvinte. Are părul de culoare şatenă, este înalt şi subţire şi după cum Milly, Tamiya şi Sissi, foarte arătos şi este popular între fetele, cu toate acestea, el nu a observat o fată diferită de Yumi. De obicei, purta haine de culoare maro şi verde.

Practica de Pencak Silat converteşte Ulrich în o persoană reflexivă şi care gândeşte lucrurile înainte de a acţiona, spre deosebire de Odd. Prin personalitatea lor atât de diferite, la început Ulrich nu se înţeleg foarte bine cu el, cu toate acestea, cu timpul se converteşte în mejor cel mai bun prieten său. Nu arată clasele foarte bune în şcoală (odată a fost pe cale de a suspenda), cu toate acestea este cel mai bun în sporturile.

Relaţia cu familia a lui Ulrich este foarte complicată, tatăl său vrea mereu a arata perfect Ulrich în clasele şcolare şi nu aprobă pe prietenii săi, chiar să se refere la ele ca „gaşcă de inutile” în episodul Amintire vagă, şi provoacă disputele constante între ei orile cele puţine care se văd. De aceea Ulrich valorează pe prietenii săi ca o familie şi, deşi nişte ori este un pic morocănos, este întotdeauna dispus să facă orice pentru ei.

În ceea ce priveşte Yumi, Ulrich a fost îndrăgostit de ea dinspre prima dată că o a văzută în un antrenament de Pencak Silat, sentiment că ea împărtăşeşte. Cu toate acestea, prin timiditatea, niciodată a fost capabil de dată o trecere înainteze, şi din sezonul 2, cu sosirea de William Dunbar pe şcoala, Ulrich devine mereu gelos atunci când îl vede în jurul ei, în ciuda faptului că Yumi niciodată a fost atrasă prin el.

În Lyoko, Ulrich este un samurai cu o katană digitală japoneză că, de asemenea, poate să oprească focul a monştrilor, şi poate să facă că ricoşeze. Ulrich foloseşte talentul său cu katana pe Pământ şi în Lyoko (se a înfruntat pe un crab materializat în Pământul şi îl a reuşit să-l distrugă înainte doare Jim Morales). Este un pic o figură centrală în misiunile în Lyoko, şi este unul de cei Războinici pe Lyoko de sprijin mai valoros. Este incapabil de făcut foc, dar acest dezavantaj este compensat prin optimizarea vitezei şi capacităţii de bătălii de aproape, că adesea este un actor de bătălii impresionante, primul cu clona polimorfă a lui Ulrich (Ulrich-XANA) în episodul Revelaţii), şi apoi cu William-XANA în sezonul 4. Ulrich este personajul cel unic cărui putere nu consistă în atacul pe distanţe lungi (cu excepţia de William-XANA). Mereu organizează atacul când sunt în Lyoko, şi este, probabil, personajul mai puternic în lumea virtuală, fiindcă el trebuie mai mulţi superputeri şi a demonstrate a trebui mai mult putere în situaţii disperate, la fel ca în episodul Ghinion în care Ulrich însuşi învinge o armată de cancrelati în pofida a fi infectat prin un viruşi, sau în episodul Luptă până la capăt, în care Ulrich învinge cel Colossus, cel mai puternic monstrul care XANA a creat. Cu toate acestea, este rău pentru controlul al supercomputerului, cu excepţia episodului Jocurile sunt făcute, unde este capabil să execute întoarcerea în trecut fără ajutor, deşi ar putea fi că el merge la fel de bine numai pentru că încearcă să împiedice Yumi merge la Japonia.

Familia lui Ulrich Edit

Ulrich provine dintr-o familie înstărită şi este doar un copil. El vede părinţii săi rareori, şi ei se preocupă prin notele săi, şi apăsaţi Ulrich ca să se axeze în studiile: tatăl său Walter Stern, în special, El a fost neobosit cu el despre acest lucru, şi îi pasă doar pentru realizările academice sale. Din acest motiv, Ulrich are o relaţie foarte proastă cu el, fiindcă niciodată primeşte nimic de sprijin de tatăl său. Ei apar în episodul Zona gravitaţii zero. Tatăl său apare de asemenea în episodul Runda finală unde el nu a vorbit cu fiul său în un an.

Galerie Edit

General Edit

Pământ Edit

Lyoko Edit

Personaje din Code Lyoko
Principale: Jeremie BelpoisAelitaYumi IshiyamaOdd Della RobbiaUlrich SternWilliam DunbarLaura GauthierXANAFranz Hopper
Secundare: KiwiSissiAntheaJimJean-Pierre DelmasSuzanne HertzNicolasHervéMillyTamiyaSamHirokiTyronMai multe personaje…

Also on FANDOM

Random Wiki