FANDOM

Transpiraţi reci
Lyoko92
Titlul în franceză Sueurs froides
Titlul în engleză Cold Sweat
Numărul episodului 92
Sezonul 4
Numărul din sezon 27
Data difuzării 3 noiembrie 2007
Tipul episodului Călătorie cu Skidul
Lista episoadelor
precedent
Conexiune nepotrivită
următor
La Pământ

Transpiraţi reci este episodul 27 al sezonului 4 şi episodul 92 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 3 noiembrie 2007 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

Episodul începe cu Yumi şi Hiroki plimbând spre Kadic, şi Hiroki îl face întrebări stupide pe sora sa. În academia Kadic, Milly şi Tamiya repartizează ziarul şcolar, şi apare o poză a lui Yumi cu o rochie roză. Milly nu vrea să reveleze cine le-a dat poza, şi Tamiya spune să fie unul dintre prietenii ei şi că este în camera de agrement.

Odd este cel care le-a dat poza dar îl cere pe Ulrich să se învinovăţească pe sine ca să Yumi nu descopere adevărul, Ulrich acceptă. Atunci vine Yumi şi îl întreabă pe Odd despre poza, în timp Sissi râde cu rochia care apare în poză. Atunci Ulrich decide să-i spună lui Yumi care a fost el, şi ea îi spune lui Ulrich să nu-l revină să vorbească. Afară, Jeremie şi Aelita îi comunică lui Yumi că au descoperit o nouă replică şi se dispun să meargă la fabrică după clasele.

Noaptea Skidbladnirul intră în replică, o replică gheţii, şi conectează Skidul într-un turn. Supercomputerul care cotrola această replică este într-o bază de inteligenţă care se găseşte în Siberia, în cea care sunt teletransportaţi Odd şi Yumi. În timp ce intră, XANA activează un turn. Atacul consistă în teletransportul lui William-XANA la bază. Aelita şi Ulrich merg la acest turn pentru a-o dezactiva, şi Jeremie virtualizează vehiculele pentru a merge mai rapid.

În Siberia, Odd şi Yumi luptă împotriva lui William-XANA şi apoi fug, dar acesta blochează uşa. Jeremie o deblochează şi când au ieşit, Odd lansează o săgeată laser ca să William-XANA nu-i urmeze. În replică, XANA trimite un Megatank (care curând este distrus) şi două tarantule.

În Siberia, William-XANA rupe uşa şi începe să-i urmărească pe Odd şi Yumi, care se ascund într-o cameră. Allí găsesc pe nişte incubatoare cu creieri şi dispozitive. În replică, Aelita intră în turnul activat. Înainte de a-o dezactiva, are ideea de a-l trimite pe Jeremie programele care foloseşte XANA pentru a-l controla pe William şi pentru a-l recupera, fiindcă este uzat pentru a-l teletransporta pe William, şi când o dezactivează, William-XANA revine la replică.

În Siberia, Jeremie îi conduce pe Yumi şi Odd în sala supercomputerului, în timp ce Yumi urmează gândindu-se la Ulrich şi la poza. În replică, William-XANA încearcă să intre în turnul pentru a pune codul XANA, dar după o concisă luptă, Aelita îl devirtualizează. În acest moment XANA începe să reunească energie din toate replicile. Războinicii pe Lyoko nu ştiu ce se întâmplă, când toată replica gheţii începe să tremure. Rezultă că XANA a creat un monstru gigantic ca să distruge Skidul, şi îi devirtualizează pe Aelita şi Ulrich.

Atunci Jeremie face să Yumi şi Odd întoarcă la replică ca să nu rămână virtualizaţi pentru mereu. Şi scapă de acolo înainte să monstrul distrugă Skidul. După aceea, odată întorc la fabrică, decid numele pentru acest monstru. Odd îl numeşte „Colosul”. În pod, Yumi îl cere pe Ulrich pentru a vorbi un moment, şi când el vrea să spună adevărul, ea îi spune băiatului că crede că a priceput despre motivele lui pentru a face ceea ce se presupune că a făcut: a făcut asta ca să se certe, pentru că dacă se ceartă, apoi ea s-ar gândi mereu la el, şi îl dă un sărut în fruntea lui Ulrich.

Când Yumi ajunge acasă, Odd recunoaşte să trebuiască să-i spună lui Yumi adevărul, şi îl face prin telefon, provocând să Yumi se supere atât cu cei doi și deschide zăbreaua casei sale cu o lovitură cu pumnul. Dimineaţa următoare, Milly şi Tamiya arată o ştire a unei poze cu Odd şi Ulrich de când au ieşit din duş care le-a dat Yumi. Episodului termină cu Ulrich urmărindu-l pe Odd pentru că i-a spus lui Yumi adevărul, deşi a fost el cine i-a obligat să i-o spună, şi Ulrich spune lui Odd că Yumi l-a umilit pe Ulrich cu poza, şi avusese o oportunitate de a începe o relaţie cu Yumi.

Galerie Edit

91: Conexiune nepotrivită 92: Transpiraţi reci 93: La Pământ

Also on FANDOM

Random Wiki