FANDOM

Tentaţia
Lyoko38.jpg
Titlul în franceză Tentation
Titlul în engleză Temptation
Numărul episodului 38
Sezonul 2
Numărul din sezon 12
Data difuzării 7 decembrie 2005
Tipul episodului Atacurile lui XANA
Lista episoadelor
precedent
Interes comun
următor
Comportament nepotrivit

Tentaţia este episodul 12 al sezonului 2 şi episodul 38 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 7 decembrie 2005 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

Episodul începe într-o luptă începută în sectorul împădurit din Lyoko, şi Aelita dezactivează turnul. Jeremie insistă să activeze întoarcerea în trecut, în ciuda faptului că XANA nu a atacat Pământul.

Grupul se reuneşte în distribuitorul de băuturi răcoritoare pe cale de a bea fără Jeremie. Au profitat oportunitatea pentru a relaţiona faptele: în aceste zile Jeremie pare debilitat şi iritat. În clasă, el vede nişte viziuni bizare unde este într-un tunel alb şi negru. Aelita îl vede foarte sec şi iritabil, replicând că lucrează cu virusul Aelitei, şi când îi spune să odihnească, Jeremie răspunde că XANA niciodată odihneşte. Cu voce tristă, Aelita îşi exprimă preocuparea şi când Jeremie a fostă pe cale să-i spună ceva, se activează un turn.

În cafenea, XANA posedă femeia de serviciu, Rosa, care începe să tragă farfurii şi alte proiectile. Yumi şi Aelita reuşesc să dezactiveze turnul cu puţin ajutor al telekinezei şi al vehiculelor şi din nou, Jeremie activează întoarcerea în trecut…

Revin la distribuitorul automat, unde prietenii decid să meargă la camera lui Jeremie. Cu toate acestea, îl găsesc inconştient. Directorul trimite o ambulanţă pentru a examina copilul. În subconştientul său, Jeremie este prins într-o specie de alergător alb, unde merge calm la început, dar apoi începe să alerge o ieşire fără să ajungă, în timp ce alergătorul se acoperă cu trasezi negre; statul său este grav. Prietenii săi realizează o investigaţie.

Fără să găsească nimic neobişnuit despre fabrică şi programul întoarcerii în trecut, optează fără tragere de inimă într-o căutare în camera sa, şi descoperă cauzele schimburilor în comportament: un amplificator de auricular numit „cască neuronală”. În plus, îşi dau seama de ceva suspect în echipă. Aelita descoperă că prietenul său a încercat să devină mai inteligent cu întoarcerile în trecut, la fel ca XANA pentru a-şi augmenta puterea, dar a avut obiectivul să se ajute pe sine în antivirusul Aelitei.

În jurnalul său, Jeremie descrie avansările reuşite cu folosirea căştii, care a făcut designul începând cu notele lui Franz Hopper, decodate mulţumită datelor obţinute în Cartagina, unde dă indicaţii pentru a-şi augmenta exponenţial inteligenţa folosind întoarcerile în trecut. Într-un alt fragment al jurnalului revelează că în pofida a fi conştient despre dauna fizică şi mentală care suferă datorită folosirii căştii, este convins care va avea succesul şi a decis că nu va abandona folosirea căştii în timp ce îl ajute să găsească antivirusul Aelitei.

În timp ce Războinicii pe Lyoko se gândesc la vreo manieră pentru a-l elibera pe prietenul său de la această dependenţă, XANA atacă din nou! El ia controlul ambulanţei unde Jeremie este pentru a merge la spital datorită statul său, închide uşile vehiculului, împiedică accesul la ambulanţă, şi începe să circule prin şosea. Fără să consulte, Yumi merge la vânătoarea ambulanţei cu o bicicletă; cu o mare dificultate, reuşeşte să se urce şi încearcă să Jeremie trezească. Jeremie trezeşte, reuşind să abandoneze alergătorul, chiar când XANA alege să conducă ambulanţa coborând pe o stradă abruptă, traseu care o va duce direct la râul Sena. Ceilalţi Războinici pe Lyoko merg la Lyoko.

XANA materializează trei tarantule, dar Odd şi Ulrich fac o crăpătură în sectorul îngheţat şi o tarantulă cade în Marea digitală. Aelita este într-un pod aproape de turnul activat, dar celelalte două tarantule, care nu au căzut în Marea digitală, îi devirtualizează pe Odd şi Ulrich. Aelita dezactivează turnul, dar apa intră în vehicul, ameninţându-i pe Jeremie şi Yumi. Nu au nicio alegere, ci pentru a activa întoarcerea în trecut; Yumi sună la fabrică, şi Jeremie reuşeşte să-l dea pe Ulrich instrucţiile pentru a lansa întoarcerea în trecut. chiar înainte de a fi acoperiţi de apă.

Odată în siguranţă, Jeremie distruge casca fără remuşcare, când îşi dă seama că, în plus, tot ce descoperise prin acest obiect era rău. Accidentul cerebrovascular a putut fi cauzat de XANA; şi Jeremie explică grupului: „XANA mi-a dat drumul, dar datele i le-am scos de la Franz Hopper”. Jeremie a încercat să utilizeze în beneficiul său descoperirea ştiinţifică care făcuse pentru a-şi îmbunătăţi creierul, şi XANA, profitându-se cât de puţin Jeremie ştia despre metoda care a utilizat pentru a reuşi obiectivul, a crezut să reuşească să-şi îmbunătăţească capacitatea cerebrală, când în realitate doar a reuşit să-şi deterioreze corpul. Şi spune că descoperirile lui Franz Hopper îi depăşesc, şi că trebuie să aibă o mare grijă dacă găsesc ceva straniu relaţionat cu el din nou.

Galerie Edit

37: Interes comun 38: Tentaţia 39: Comportament nepotrivit

Also on FANDOM

Random Wiki