FANDOM

Tărâm necunoscut
Lyoko28.jpg
Titlul în franceză Terre inconnue
Titlul în engleză Uncharted Territory
Numărul episodului 28
Sezonul 2
Numărul din sezon 2
Data difuzării 7 septembrie 2005
Tipul episodului Apariţia unui nou sector
Lista episoadelor
precedent
Un nou început
următor
Explorare

Tărâm necunoscut este episodul 2 al sezonului 2 şi episodul 28 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 7 septembrie 2005 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

Aelita are un coşmar, unul care a fost recurent de când s-a materializat pe Pământ deunăzi.

Jeremie face nişte investigaţii pe internet despre Schitul, şi după o noapte lucrând găseşte scrierile casei, semnat de Franz Hopper. Şi găseşte că a avut un profesor de ştiinţe în Kadic cu acelaşi nume, şi se întreabă dacă sunt aceeaşi persoană. Ulrich crede să fie probabil, dar Jeremie vrea să fie sigur, şi sugerează verificarea arhivelor de pe Kadic. Jeremie sugerează o conexiune între Schitul şi echipa în fabrică, şi Lyoko.

Aelita merge la baie pentru un duş, numai pentru a găsi o coadă lungă afară. Rezultă că Sissi ocupă baia şi toată lumea aşteaptă, ceea ce se pare că se întâmplă foarte mult în Kadic. Sissi avizează pe Aelita şi îi spune că cu o coadă lungă poate aştepta mai mult de două ore, dar adaugă că în etajul de sus există duşi fără nicio fată.

Aelita merge în sus pe scări pentru a merge la duşi, dar rezultă că Sissi a jucat un truc crud pe Aelita, este baia băieţilor. Ulrich şi Odd o escortează să iasă, şi găsesc pe Sissi, Hervé, şi Nicolas, privind. Ulrich se supără cu Sissi pentru că a jucat o glumă Aelitei, când ea ştie foarte bine că Aelita cu uşurinţă cade în aceste lucruri. Sissi nu pare să-l importe. Pentru a înrăutăţi lucrurile, Jim o pedepseşte pe Aelita pentru că a încercat să intre în baia băieţilor.

Aelita se duce cu Yumi şi vorbeşte cu ea despre coşmarurile recurente. Yumi îi asigură Aelitei să fie numai pentru că ea nu este obişnuită să trăiască pe Pământ, ea numai a fost pe Pământ pentru mai puţin de o săptămână.

Jeremie intră într-o cameră pentru a verifica arhivele de pe Kadic, în timp ce Ulrich şi Odd supraveghează. El găseşte un document semnat de profesorul Franz Hopper şi compară semnătura documentului cu semnătura scrierii Schitului, coincid, demonstrând că sunt aceeaşi persoană.

Jeremie, Odd şi Ulrich vizitează Schitul. Jeremie descoperă o istorie de nişte câţi cărţi într-un raft, între ei unul despre Războaiele Punice, care ştie un pic despre acestea pentru că le-a studiat în şcoala în anul anterior, şi ca găsesc note în paginile scrise de Franz Hopper, decide să-i-l ducă.

În Kadic, Aelita merge singură la cafenea, încercând să reuşească mâncare, dar nu şi este familiarizată cu funcţionarea unei cafenele. În spatele ei, lumea aşteaptă în linie, devin nerăbdători, şi se văita de ea. Ea se incomodează şi renunţă. Pentru o clipă se uşurează când o vede pe Yumi, dar când îşi dă seama că Yumi este interesată în William în masa lui, ea renunţă încercând să reuşească mâncare şi iese afară.

Aelita se găseşte cu Sissi în intrarea cafenelei, care începe să fie crudă cu Aelita din nou, ceea ce o sugerează să revină la nord. Aelita, neliniştită, îi spune lui Sissi care cel puţin se va simţi ca acasă, şi iese alergând spre arborii.

În clasa lui Suzanne Hertz, ea avizează că Aelita nu este prezentă, alertându-i pe Jeremie, Ulrich şi Odd. Sissi îi spune că Aelita a revenit la Canada, şi relatează ultima lor întâlnire. Jeremie preface să fie bolnav şi cere să meargă la infirmerie, Ulrich şi Odd îl însoţesc. Jeremie îşi dă seama exact unde a mers Aelita, a revenit la Lyoko. Aleargă la fabrică cu Yumi.

În Lyoko, Aelita s-a virtualizat în sectorul împădurit, dar se găseşte sub atacul blocurilor şi al Crabilor. Jeremie îi virtualizează pe Ulrich, Odd şi Yumi la Lyoko, unde se găsesc sub atacul şi ei, dar separaţi. Luptă, încercând să ajungă la Aelita, dar găsesc o puternică rezistenţă. Jeremie le trimite vehiculele lor.

Pe neaşteptate, o sferă albă cu Semnul lui XANA apare de nicăieri şi o înghite pe Aelita. Jeremie pierde contact cu ea, ea a dispărut în mod complet de la detectoarele sale. Yumi intră în panică, temând că Aelita a fost asasinată de atacanţii săi, dar Jeremie crede că nu-i asta. El descoperă să avea dispărut de la sector, şi de fapt a dispărut în mod complet de Lyoko.

Aelita iese de la sferă, şi se găseşte într-o sală albastră, sferică. O deschidere apare în peretele şi plimbă prin aceasta pentru a explora, dar este hărţuită de nişte monştri numiţi târâtori. Ea se găseşte cu un enorm monstru cu multe tentacule: Meduza. Între timp, ceilalţi trei în Lyoko sunt atacaţi în timp ce Jeremie îşi dă seama ce s-a întâmplat. Jeremie descoperă un al cincilea sector în mijlocul lumii virtuale Lyoko, despre care nu ştiau nimic înainte. Numele său este Cartagina. Gândind că Aelita trebuie să fie încolo, încearcă să găsească un mod de a merge acolo, şi găseşte să aibă nevoie de un cod.

Ulrich îl spune Jeremie să meargă în mare grabă, în timp ce atacul în Lyoko este de fiecare dată feroce. Jeremie sugerează că codul este în legătură cu istoria Cartaginei, şi ia cartea Războaielor Punice. După testarea codurilor posibile şi a rata mai multe ori, se gândeşte la lucrurile cu logică. Dacă notele lui Franz Hopper despre Lyoko sunt într-o carte despre Războaiele Punice, se gândeşte la cucerirea Cartaginei de către Roma: El vrea să intre în Cartagina, şi trebuie să-l cucerească. Reaminteşte numele persoanei care a cucerit Cartago, şi acesta este codul: SCIPIO.

Sfera de transport albă revine să apară în Lyoko, şi atacanţii retrocedează. Îi înfăşoară pe Ulrich, Odd şi Yumi, şi îi duce prin sectorul împădurit la o mare viteză, şi la un gol negru în cel care firele converg într-o sferă albă. Globul călătoreşte cu o vertiginoasă mişcare prin pereţi şi ajung la ceea ce pare să fie aceeaşi cameră care Aelita a ajuns. Cei trei lasă sfera şi merg pentru căutarea Aelitei. Găsesc să fie atacată de Meduza, care Jeremie descoperă să fure amintirile. Atacă Meduza până să plece.

Pereţii încep să se închidă în jurul lor, şi Jeremie le spune să alerge. Revin la unde sfera de transport i-a lăsat, şi Jeremie o sună din nou pe sfera de transport pentru a le înapoia la sectorul împădurit. Aelita intră într-un turn de ieşire pentru a fi materializată, în timp ce Jeremie materializează ceilalţi trei direct la Pământ.

Pe Pământ, Aelita se scuză pentru a ieşi alergând. Ceilalţi vorbesc cu ea, făcându-i că ea să ştie că pricep cât de dificil este pentru ea să trăiască pe Pământ. Sissi vine pentru pentru a se bate joc de Aelita din nou, şi Războinicii pe Lyoko o insultă pe Sissi, dar de surpriză Aelita ripostează cu o proprie insultă.

Galerie Edit

27: Un nou început 28: Tărâm necunoscut 29: Explorare

Also on FANDOM

Random Wiki