FANDOM

Târâtoarea este un monstru creat de XANA localizat în Cartagina. Târâtoarea se poate căţăra pe zidurile Cartaginei. Ochiul lui XANA este situat pe capul acesteia.

Descriere Edit

Au formă unui vierme, şi sunt monştri cu aparenţă biomecanică, de culoare maro şi argintiu. Au formă de ţeavă fuziformă şi flexibilă cu două labe lungi şi agile care termină într-un cap mic. În timp ce monştrii normali explodează când se distrug, viermii răbufnesc într-o băltoacă albă şi piese în formă de celule nervoase (pot fi creierul târâtoarei). Băltoaca variază în mărime în episoade diferite. Ei pot să fie cu uşurinţă revelaţi datorită grohăirile lor şi urletele lor. Viermii se revin de-a dreptul supărători dacă cineva face arte marţiale cu ei, ca boxul, la fel ca se vede în episodul 49 (Franz Hopper). De asemenea, primesc loviturile.

Relaţie stranie Edit

Un lucru care XANA poate să ignore sunt punctele lor de viaţă. Târâtorii au 60 puncte de viaţă. Semnul lui XANA este încolo doar ca decoraţiune, fiindcă de-a dreptul nu-i necesar să-l lovească. XANA are puţin respect cu statul armatei de târâtori, fiindcă când s-a prăbuşit o parte a Cartaginei, târâtorii sunt distruse înainte de a ajunge Aelita, în episodul 52 (Cheia).

Curiozităţi Edit

  • Târâtorii niciodată s-au văzuţi în afara Cartaginei.
  • În sezonul 4 apar puţine ori, şi în Code Lyoko Evoluţie nu apar.
  • Rareori pot să fie o serioasă ameninţare (doar dacă nu apară multe), fiindcă se vede că le distrug cu uşurinţă. Asta s-ar putea să coroboreze văzând că XANA îi exclude din armata sa, până punctul în care a căutat o forma pentru a trimite alţi monştri la Cartagina, şi nici îi trimite pe alte sectoare la fel ca pisicile de mare.

Galerie Edit

Monştrii lui XANA
CancrelatBlocViespeCrabMegatankTarantulăTârâtoareMeduzăPisică de mareCongruRechinCalamarColosulPaznicWilliam-XANASpectruSpectru polimorfZombiRoboţiNinjaMarabunta

Also on FANDOM

Random Wiki