FANDOM

Spectru

Un spectru în Luptă până la capăt.

Spectrul este cel mai bun monstru creat de XANA.

Descriere Edit

Un spectru este o specie de spirit format, probabil, de electricitatea statică dirijată şi de datele informatice care conţin obiectivele care trebuie să îndeplinească spectrul, instrucţiunile care trebuie să urmeze, şi informaţia necesară pentru a face tactice de apărare împotriva factorilor care pot interfera în scopurile sale de formă principală.

Spectrele lui XANA, înainte de a lua forma concretă, sunt extensiile conştiinţei lui XANA, şi servesc pentru a poseda persoane şi obiecte în lumea reală. Când adoptă o formă de atac determinată, se ghidează de protocoalele adecvate pentru a îndeplini una sau nişte sarcini specifice. 

Informaţie Edit

Spectre

Un spectru în camera lui Jeremie.

În general, mijesc din oricare lucru electric, de exemplu curent electric sau calculatoare. Cu toate acestea, şi pot să provină din mai multe lucruri, ca spălarea manuală a băii, fapt care ar putea să însemne că au nevoie de un material conductor (de exemplu metal sau apă). Poate să însemne că XANA este o formă de energie, deşi nu este confirmat. Se ştie de explicaţii lui Jeremie în episodul 47 (În forma perfectă), că procesul de formaţie al unui spectru începe când un turn activat în Lyoko este folosit pentru a crea un impuls digital care recurge repede toată reţeaua acumulând energie; apoi, utilizatorul turnului (care este responsabil să menţină procesul de utilizări al atacului în funcţionare normală) poate să dirijeze impulsul digital care deja duce acumulată energie prin controlul de la distanţă al unei ieşire spre lumea reală ales de utilizatorul (de exemplu, o priză electrică), manifestându-se ca o fantasmă neagră care călătoreşte prin aer cu fluiditate şi posedă pe persoana sau obiectul care va servi ca instrument de atac. 

Spectrele pot să intre în corp, luând controlul tuturor funcţiilor şi acordându-i superputeri. Când se face asta se creează o specie de sistem operativ care adaptează pe cine este posedat pentru a servi pe scopurile posesorului, înlocuind funcţiile că creierul posedatului se centrează să îndeplinească în acel moment, şi funcţionează ca roboţi la ordinele posesorului. Când se întâmplă asta, cine suferă invazia spectrului acumulează o mare parte a energiei care se provine dinspre turnul activat spre el, ca să poată să o întrebuinţeze pentru a combate, pentru a trage pulsuri electrice în formă unei raze din mâinile sale, atât pentru a electrocuta sau pentru a manipula artifactele electronici: de exemplu, în episodul 35 (Jocurile sunt făcute), Nicolas dezactivează scanerele supercomputerului dirijându-i pulsuri electrice la terminalul laboratorului. De asemenea, poate combate corp la corp. Cu toate acestea, spectrul nu are capacitatea pentru a reînnoi (doar pentru a consuma) energia apartenentă a corpului persoanei posedate, care în prealabil a obţinut ca rezultatul nivelului său de activitate fizică şi alimentaţie; în timpul ce, mulţumită spectrului, persoana poate folosi energia turnului ca agent de atac, se utilizează până să fie epuizată energia care provine din exerciţiul şi alimentaţia folosită în bătălii corp la corp şi acrobaţii de nivel gimnastic, când această energie se epuizează, turnul activat îi da mai multă energie. Acest lucru explică de ce, în timp ce turnul este activat, persoana posedată nu ajunge să se epuizeze, şi în schimb, cu dezactivarea turnului, fără întârziere persoana leşină de epuizarea fizică şi mentală. Altădată, acelaşi spectru se poate să utilizeze ca armă intrând în corpul unei persoane şi aşa obstruând căile sale respiratorii, făcând să se înece.

Fără să importe cine este posedat, spectrul se va retrage când atacul lui XANA este neutralizat. Cineva posedat de XANA, în afară de a avea Semnul lui XANA în propriile sale pupile, nu dă semnale cu uşurinţă vizibile că este posedat, cu excepţia faptului că corpul său „clipeşte” dobândind culori alb şi negru, ca pe o imagine corporală formată de energia statică, datorită că energia pe care o utilizează sau o acumulează pentru a-şi face munca destabilizează pentru un scurt timp structura sa moleculară.

Lyoko spectre

Spectru pe Lyoko.

Un spectru pot să fie virtualizat în Lyoko, în Code Lyoko Evoluţie, Jeremie încearcă să-l captureze pe un spectru într-un scaner, lucru care reuşeşte dar spectrul răbufneşte şi particulele sale se virtualizează în Lyoko, convertit într-un fum verde, care are capacitatea pentru a-i pune pe Războinicii pe Lyoko (cu coduri sursă) într-un stat de comă şi să-i leviteze la fel ca super-fumul lui William-XANA, şi pot să intre în turnuri, şi cu fiecare impact scoate aproape toate punctele de viaţă.

Monştrii lui XANA
CancrelatBlocViespeCrabMegatankTarantulăTârâtoareMeduzăPisică de mareCongruRechinCalamarColosulPaznicWilliam-XANASpectruSpectru polimorfZombiRoboţiNinjaMarabunta

Vezi şi Edit

Also on FANDOM

Random Wiki