FANDOM

Spectromania
Lyoko98.jpg
Titlul în franceză Spectromania
Titlul în engleză Spectromania
Numărul episodului 98
Sezonul 5 (Evoluţie)
Numărul din sezon 3
Data difuzării 5 ianuarie 2013
Lista episoadelor
precedent
Cortex
următor
Doamna Einstein

Spectromania este episodul 3 al sezonului 5 (Evoluţie) şi episodul 98 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 5 ianuarie 2013 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

Ziua în Kadic este destul de normală. Până să un băiat cu păr lung vine să o îmbrăţişeze cu blândeţe pe Aelita. Odd zice un banc despre asta, dar Aelita se simte rău. Ulrich apoi mijloceşte şi o eliberează pe Aelita. Atunci auzurile lui Ulrich încep să bâzâie… în timp ce un turn se activează. Atunci băiatul o îmbrăţişează pe Yumi. Toţi aleargă şi intră într-o cameră, şi Jeremie spune că băiatul este într-adevăr un spectru polimorf creat de XANA care a implantat coduri în Războinicii pe Lyoko.

Ulrich, Yumi şi Aelita se găsesc rău. Atunci decid să Odd rămână acolo pentru a ocupa spectrul în timp ce ceilalţi se scapă prin fereastra şi se duc la fabrică. În cameră, apare Jim, şi Odd îl lasă să treacă.

Ceilalţi ajung la laborator şi Jeremie îi virtualizează pe Aelita, Yumi şi Ulrich în sectorul deşertic din Lyoko, unde deja nu suferă durerea din cauza virtualizării. Iau vehicule şi merg spre turnul activat, dar se găsesc cu blocuri şi o tarantulă. Bătălia începe. Pe Pământ, Odd scapă de Jim şi se ascunde, dar spectrul îl prinde deodată.

În sectorul deşertic, Ulrich distruge tarantula, dar atunci un bloc îl devirtualizează. Yumi încearcă să facă loc drumul şi a reuşi să Aelita meargă la turn. Această ultimă merge spre turnul printr-o dună înaltă… dar un bloc o devirtualizează.

Situaţia pare să fie critică. Jeremie oferă să o devirtualizeze pe Yumi până când Aelita are o bănuială: îl cere pe Yumi să dezactiveze ea însăşi turnul. Jeremie şi Yumi se surprind… dar decid să-l probeze. Între timp Ulrich va da o mână lui Odd.

Pe Pământ, spre deosebire de tovarăşii săi, Odd nu simte debilitate cu îmbrăţişarea spectrului. Până când spectrul revine să-l îmbrăţişeze şi Odd îl împinge. Jim atunci vine să-l certe pentru că l-a lipit pe un copil mai mic decât el. Atunci clonul aleargă, şi Jim îl urmăreşte. Odd găseşte Ulrich şi merg la camera lor. Jim a terminat fiind lăsat în urmă, şi spectrul urcă scările. Odd şi Ulrich încearcă să blocheze uşa camerei.

Yumi în Lyoko, intră în turn şi are acces pe interfaţa sa unde poate insera Codul Lyoko. Pe Pământ, spectrul dispare înainte de a putea rupe uşa dormitorului. Jeremie şi Aelita vorbesc. Aelita crede că Yumi este capabil să dezactiveze turnuri mulţumită codurilor surse care i-a implantat XANA. Dar un al doilea turn apare activat. Asta implică să fie un al doilea spectru.

Yumi în continuare, ia Overwingul şi se merge spre al doilea turn. Pe Pământ, Odd şi Ulrich lasă camera un pic liniştit. Dar Aelita descoperă că al doilea spectru are aparenţa lui Ulrich… Ea inmediatamente îl sună pe Odd pentru a-l avertiza. Atunci se sperie şi iese alergând de cel adevărat Ulrich când clonul apare. Ulrich fuge iar la camera sa, în timp ce spectrul încearcă să trântească uşa.

În Lyoko, Yumi se apropie la turnul, dar apare un Crab. Yumi aproape se tamponează împotriva unei coloane şi vehiculul ei este devirtualizat. Odd este virtualizat dar nu şi ajunge la timp pentru a-o salva, şi este devirtualizată de Crab. Odd are mai multe dificultăţi decât Yumi pentru a intra în turnul datorită anxietăţii. La urmă reuşeşte să intre şi să dezactiveze al doilea turn. Clonul dispare după ce a rupt uşa dormitorului şi chiar înainte de a pune capăt la Ulrich.

De la încolo, o nouă evaluare este necesare. Jeremie creează ceasuri de Războinic pe Lyoko. Conectate cu ei în timp real, poate să vadă numărul de coduri sursă care i-a pus XANA în fluxul de energie al corpului… Şi rezultatul este alarmant: în particular Odd deja a pierdut multe coduri.

Mediante combinaţia de date, calculează punctul în care XANA şi-a recuperat puterea. Datele sunt iar îngrijorătoare: 70%. Dacă are toate codurile, ar lua controlul Reţelei şi nimic ar putea să-l oprească.

Galerie Edit

97: Cortex 98: Spectromania 99: Doamna Einstein

Also on FANDOM

Random Wiki