FANDOM

Rutina
Lyoko22
Titlul în franceză Routine
Titlul în engleză Routine
Numărul episodului 22
Sezonul 1
Numărul din sezon 22
Data difuzării 28 ianuarie 2004
Tipul episodului Atacurile lui XANA
Lista episoadelor
precedent
Zona gravitaţii zero
următor
Punct terminus

Rutina este episodul 22 al sezonului 1 şi episodul 22 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 28 ianuarie 2004 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

Episodul începe cu Războinicii pe Lyoko luptând împotriva monştrilor lui XANA în sectorul împădurit. Luptă împotriva megatankurilor şi blocurilor. Odd distruge un megatank cu o săgeată laser. La sfârşit pot reuşi cu siguranţă să Aelita meargă la turnul activat. Jeremie activează întoarcerea în trecut.

Războinicii de Lyoko sunt în curte, şi au ieşit dintr-o clasă cu Suzanne Hertz. Sissi vine să-i ceară lucruri lui Ulrich, dar ei deja ştiu ceea ce va spune şi Sissi, uimită, pleacă. Mai târziu, Ulrich propune să meargă într-o plimbare prin Boulogne-Billancour], şi cere să meargă cu Yumi, dar nimeni vrea (Jeremie vrea să lucreze în materializarea Aelitei) şi se duce la dormitoare.

Ulrich îi spune lui Odd dacă nu-şi dă seama că toate zilele sunt egale, şi Odd numai spune o grămadă de necazuri care s-au întâmplat cu el cum să fie supărat pe Naomi N'Guyen. Ulrich îi spune lui Odd că este supărat pentru că mereu trebuie să meargă la Lyoko şi apoi la şcoală toate zilele, şi mai ales cu situaţia cu Yumi, dar Odd s-a dormit.

Ulrich crede că Yumi nu are sentimente pentru el şi se gândeşte la el ca un prieten. Ulrich merge la duşuri şi când se dirijează la camera sa, se găseşte cu Emilie LeDuc aproape de dormitorul său. Ea îl întreabă pe Ulrich dacă ştia unde era Jim. Ulrich spune că nu şi ea se îndepărtează, făcând un aspect straniu. Ulrich crede că Emilie ar putea să fie îndrăgostită de el. Atunci apare Jim, şi îl întreabă pe Ulrich că dacă este somnambul. El îi spune că Emilie îl căuta. La noapte, supercomputerul se deschide singur…

Dimineaţa următoare, Yumi plimbă până la Kadic, şi vede pe Ulrich râzând şi vorbind cu Emilie. Yumi este foarte geloasă, dar ea încearcă, fără succes, să-şi tăinuiască sentimentele. Fără să vrea spune că Ulrich este iubitul său, şi apoi repede corectează că este cel mai bun prieten al său. În timp ce Yumi este supărată, Nicolas şi Hervé încearcă să ia băuturi răcoritoare de la maşina de băutură, şi se strică. Sissi este şi ea geloasă pentru că Ulrich este cu Emilie, şi ea îi spune lui Yumi că ambele sunt un cuplu acum două luni.

XANA atacă, şi Aelita contactează cu Jeremie. Yumi decide să-l avertizeze pe Ulrich, dar îl vede o altă oară cu Emilie. Se bagă într-o mare discuţie, şi Yumi termină rău. Ulrich se duce cu Emilie şi îi spune lui Yumi care deja va merge, în timp ce el se duce la fabrică. Între timp, Jeremie se întreabă cine dintre ei vrea să meargă la Lyoko pentru a se asigura să tot fie bine, dar nu există niciun voluntar. Atunci Jeremie se sătură şi le ordonă tuturor să meargă la Lyoko.

Când merg la Lyoko, în sectorul deşertic, Jeremie găseşte o eroare în programul de materializare în ultimul minut. În timp ce Aelita este în turn, un solitar Cancrelat îl atacă pe Odd. El este lovit, şi Jeremie descoperă că XANA a atins programul de devirtualizare, şi îi avertizează să meargă deosebit de grijulii. Apoi vor dezactiva turnul.

Jeremie merge la sala scanerelor pentru a vedea ce se întâmplă, şi stă încuiat acolo de XANA. El decide să coboare la sala supercomputerul cu o coardă şi legat dinspre sus, fiindcă unica soluţie este să lucreze direct dinspre supercomputerul; odată că ajunge, începe să înlocuiască cardurile care XANA a descompus, dar când ia ultimul card, XANA îl electrocutează şi ia controlul coardei pentru a-i buimăci urcându-l şi coborându-l.

Între timp, Ulrich şi Yumi sunt încă foarte supăraţi cel unul unul pe celălalt. Când Yumi va distruge un Crab, acesta încearcă să o lanseze la Marea digitală. Jeremie este electrocutat, şi acum XANA controlează coarda. Chiar când Yumi este pe cale să cadă, Ulrich ia mâna ei în ultimul minut, salvând-o. Aelita merge la turn pentru a-o dezactiva. După Ulrich se opreşte cu Yumi, amândoi stau împreună într-un moment, şi sunt pe cale să se sărute când Aelita dezactivează turnul şi se activează întoarcerea în trecut.

Revenind pe Pământ, Yumi şi Ulrich sunt de acord să nu-le spună lui Jeremie, Aelitei şi lui Odd despre ceea ce aproape se întâmplă. Acum Sissi nu poate să o amăgească pe Yumi, şi ea şi Ulrich reuşesc să o lase în ridicol pe Sissi. Jeremie spune că trebuie să revină la clasa lui Suzanne Hertz, şi aşa termină episodul.

Galerie Edit

21: Zona gravitaţii zero 22: Rutina 23: Punct terminus

Also on FANDOM

Random Wiki