FANDOM

Runda finală
Lyoko65
Titlul în franceză Dernier round
Titlul în engleză Final Round
Numărul episodului 65
Sezonul 3
Numărul din sezon 13
Data difuzării 8 noiembrie 2006
Tipul episodului Distrugerea Cartaginei
Lista episoadelor
precedent
Pericol mare
următor
William se întoarce

Runda finală este episodul 13 al sezonului 3 şi episodul 65 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 8 noiembrie 2006 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

Episodul începe în fabrică, Jeremie este în laborator în timp ce Odd, Ulrich, Yumi şi Aelita se găsesc în sala scanerelor cu William. Yumi cere pe William să jure că el niciodată va revela secretul Războinicilor pe Lyoko. William intră într-un scaner şi Jeremie execută un program care percheziţionează o încarnare digital a lui William în supercomputerul făcându-l imun la întoarcerea în trecut. Deşi este anxios pentru a merge la Lyoko pentru a lupta, ceilalţi îl avertizează că, dacă nu-i cu totul necesar, nu va fi virtualizat până să dobândească experienţă observând luptele dinspre laborator. Războinicii pe Lyoko ies de la fabrică.

Dimineaţa următoare, toţi în Kadic se pregătesc pentru concursul de skateboard, Odd este unul dintre concurenţii. Jim spune să fie de asemenea judecătorul şi spune că el a fost odată profesional, când Ulrich îl întreabă dacă preferă să nu vorbească despre asta, Jim răspunde că i-ar plăcea dar cu toate acestea nu are timp. Jim a început să-i sune pe concurenţii, şi majoritatea dintre ei sunt foarte răi. Dar Odd realizează o bună exhibiţie şi când termină, este Samantha Knight. În dormitoare, Jeremie şi Aelita lucrează într-un program care va găsi şi îl va materializa pe Franz Hopper. Găsesc programul corect care au nevoie şi sunt pe cale să iasă la fabrică când Milly şi Tamiya se prezintă pe un interviu numit „O zi în viaţa lui Jeremie Belpois” că Jeremie le promisese dinainte. Aelita se dirijează la fabrică singură.

În fabrică, Aelita vede XANA a trimis monştri la sala nucleului în Cartagina. Îl notifică pe Jeremie că este ocupat în interviul său cu Milly şi Tamiya care au început să discute mai mult decât să facă întrebări în interviul după ce Jeremie semnalează să fie relevant ce îi place lectorului. Aelita îl sună pe Ulrich, cine îl spune să meargă cât mai curând posibil şi Odd este într-o altă exhibiţie, o cere pe Samantha să-i transmită un mesaj lui Odd pentru a merge „unde el ştie” cât mai curând posibil. Ulrich este pe cale să meargă la fabrică când ajunge Jean-Pierre Delmas cu tatăl lui Ulrich, care insistă să aibă o şuetă despre notele lui Ulrich, obligându-l pe fiul său să meargă la biroul directorului cu tatăl său. Aelita o sună pe Yumi care este supărată pentru că trebuie să-l îngrijească pe Hiroki toată ziua, când ea spune că va încerca să scape, Hiroki apare în uşă după ce a auzit conversaţia. Aelita îl sună pe William, care îşi practică abilităţile de bătălie în parc, el îi spune să fie în drum.

În gimnaziu, Odd şi-a terminat exhibiţia şi o întreabă pe Samantha dacă Ulrich îl lăsase un mesaj, ea spune că nu, Odd o crede şi încep să reamintească timpul de când s-au văzut. Yumi urmează încercând să-l mituiască pe fratele ei să o lăsa să iasă de la casa lor dar nu poate. În laborator, William s-a unit la Aelita şi încearcă să contacteze cu Jeremie despre cea mai bună opţiune, William insistă să meargă la Lyoko şi să lupte împotriva lui XANA, cu toate acestea Aelita urmează sunându-l pe Jeremie. La măsură care interviul se întâmplă din ce în ce mai rău cu Milly şi Tamiya care discută, Jeremie spune că Lyoko este prima prioritate. Aelita programează o numărătoare inversă de virtualizare şi cei doi se dirijează la sala scanerelor. Cei doi sunt atunci virtualizaţi direct în arena Cartaginei şi William îşi admiră noua aparenţă. Duce un costum negru şi argint şi duce o mare spadă ca armă, apoi întreabă unde sunt monştrii. Aelita spune că Lyoko nu-i un joc şi că trebuie să se concentreze. Peretele se deschide şi cei doi merg spre zona centrală.

Jeremie reuşeşte să plece de la Milly şi Tamiya spunând că trebuie să meargă la baie, sare prin fereastra şi începe să meargă la fabrică. În Cartagina, Aelita vede cheia la sfârşitul unei sale, William orbeşte se precipită în ciuda avertismentelor Aelitei şi un stâlp se scoală de îndată dinaintea lui şi se opreşte. O gaură se deschide în sol şi târâtori încep să iasă în cameră. William este încântat cu aceşti monştri şi îi spune Aelitei care meargă la cheie în timp ce el se ocupă de monştrii lui XANA. În biroul directorului disputa între Ulrich şi tatăl său urmează şi Ulrich începe să se obosească de ascultare, în acelaşi timp, Jeremie ajunge la podul fabricii. Când William distruge cu facilitate târâtorii, Aelita reuşeşte să utilizeze stâlpii până a ajunge cheia. William îi spune că doar vrea să distrugă încă nişte târâtori, dar un enorm perete deodată se scoală între William şi Aelita, separându-i.

Jeremie ajunge la laborator şi suspină în timp ce William îl informează că o mare meduză a apărut, Jeremie îi spune Aelitei să-l salveze pe William repede. Şi îl ordonă pe William să încerce să scape de la Meduza, dar William nu-l ascultă şi încearcă să o distrugă pe Meduza, dar monstrul îl dezarmează repede şi îl capturează. Jeremie îi spune Aelitei să se grăbească, în timp ce ea ajunge camera, o vede pe Meduza ieşind de la camera şi William încearcă să se ridice în picioare. Aelita se apropie la William dar se demonstrează să fie sub controlul lui XANA (William-XANA), repede o devirtualizează pe Aelita cu o undă de şoc emisă de spada şi ţipă de triumf.

În biroul directorului, Ulrich a avut suficient de la tatăl său şi după un apel de la Jeremie, de îndată iese în pofida protestelor tatălui său. Yumi truchează ieşirea casei spunându-i lui Hiroki că tatăl lor este în telefonul şi se alunecă spre afară în timp ce el este distrat. Ulrich îl sună pe Odd şi îl întreabă de ce nu este în fabrica, Odd îşi dă seama că Samantha nu i-a dat mesajul lui Ulrich şi lasă competiţia de skateboard. În camera centrală de pe Lyoko, William-XANA a reunit o armată de târâtori, el îi spune să înarmeze laserele şi să tragă, de îndată se distruge primul scut al nucleului. Jeremie îi virtualizează pe Odd, Ulrich şi Yumi în Cartagina şi se dirijează de îndată la camera principală. Jeremie şi Aelita văd că programul pentru a-l localiza pe Franz Hopper a avut succes şi repede încearcă să-l materializeze. În timp ce echipa intră în camera centrală, văd cum William ţipă „foc” şi distruge al doilea scut, lăsând nucleul fără protecţie.

William îi vede pe Războinicii pe Lyoko şi sare pe solul camerei. Ulrich rămâne pentru a lupta împotriva lui William în timp ce Odd şi Yumi încep să urce pentru a distruge târâtorii. William lansează o undă de şoc şi îl devirtualizează pe Odd. Ulrich încearcă să*l devirtualizeze pe William, dar totuşi el repede îl dezarmează şi William îl înjunghie pe Ulrich în piept. William priveşte spre sus şi o vede pe Yumi distrugând târâtorii. Se scoală cu un salt şi o devirtualizează, şi ea spune „Mereu ştiam să fie o idee proastă să-ţi aducem la grup”. William sare pe nivelul nucleului şi îşi utilizează puterea de levitaţie chiar lângă baza, apoi îşi înfundă spada în inima fără protecţie şi distruge nucleul de pe Lyoko. Războinicii pe Lyoko văd cum nucleul se distruge şi dispare Lyoko împreună cu William (care se vede să rămână sub controlul lui XANA şi lucind un costum nou), şi Jeremie îşi dă seama că nu a avut suficient timp pentru a-l materializa pe Franz Hopper.

Ziua următoare a distrugerii lumii Lyoko, grupul este în Schitul de duel pentru pierderea lumii Lyoko şi William. Când cred că au pierdut şi XANA a câştigat, Jeremie primeşte un mesaj cifrat direct de Internet, trimis de nimic mai puţin decât Franz Hopper, care demonstrează că nu tot este pierdut.

Galerie Edit

64: Pericol mare 65: Runda finală 66: William se întoarce

Also on FANDOM

Random Wiki