FANDOM

Roboţii
Lyoko20
Titlul în franceză Ľâme des robots
Titlul în engleză The Robots
Numărul episodului 20
Sezonul 1
Numărul din sezon 20
Data difuzării 14 ianuarie 2004
Lista episoadelor
precedent
Frontiera
următor
Zona gravitaţii zero

Roboţii este episodul 20 al sezonului 1 şi episodul 20 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 14 ianuarie 2004 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

Episodul începe în fabrică la noapte, unde, în camera motoarelor, iese un spectru al lui XANA dintr-unul dintre controalele antici ale fabricii, care călătoreşte pe unde se înmagazinează roboţii de asamblaj, în timp ce Semnul lui XANA apare în toate ecranele. Dimineaţa următoare, în Kadic, în clasă de ştiinţe, Suzanne Hertz spune studenţilor despre titaniu şi de ce se utilizează de NASA pentru navele lor spaţiale. Nicolas îi spune lui Hervé că trebuie să utilizeze titaniu pentru robotul său pentru concursul de roboţi, dar doamna Hertz îi spune că aliajului este foarte scump. Apoi informează clasei sae care competenţa de roboţi este după clasele, şi că toţi trebuie să aibă roboţii lor terminaţi deocamdată.

Scena schimbă pe planta de producţie a fabricii, unde motoarele din camera motoarelor a fabricii obţin viaţă mulţumită spectrului lui XANA, şi încep în construcţia unui robot, care curând este activ. Mai târziu, în dormitorul lui Hervé, acesta îşi mostră robotul, Sissi de Fier, un omagiu la Sissi, şi ea crede să fie foarte urât. Robotul rulează în jur pentru un timp şi accidental intră în coliziune cu Sissi, şi ea rămâne mai ororizată cu robotul. Hervé opreşte robotul şi Sissi spune că dacă nu câştigă Hervé, el şi Nicolas vor trebuie să iasă de la banda ei.

Între timp, în dormitorul lui Jeremie, acesta îşi mostră robotul prietenilor sale. Numit „Kiwi 2”, ca model de Kiwi. Aelita găseşte robotul frumos, şi este de acord cu restul găştii. Apoi, se vede laboratorul dinspre perspectiva robotului lui XANA, cel care conectează o extensie pe terminalul Supercomputerului, care foloseşte pentru a descărca în memoria fişierele despre Războinicii pe Lyoko, pentru a le căuta şi a le extermina.

În următoarea scenă, se vede finala concursului de roboţi. Jim anunţă cei doi adversari, Sissi de Fier şi Kiwi 2, în continuare, îi informează să trebuie să joace baschet cu roboţii lor. Cei doi fac o strângere de mână, Hervé fără tragere de inimă, şi începe bătălia. Cei doi roboţi par aşijderea competenţi, şi curând partidul este în egalitate 4-4. Jim anunţă jocul de minge, şi Kiwi 2 repede ia mingea şi se dirijează la coş. Dar Hervé, râde de manieră maliţioasă, apasă un buton din panel de control, şi răbufneşte opoziţia, Kiwi 2. Jim, în loc de a anunţa că câştigătorul este Hervé, îi spune clasei lui Yumi care trebuie să fie în gimnaziu în 5 minute.

Ulrich, Yumi, Jeremie şi Odd sunt aşezaţi în latura câmpului, jucând cu părţii rupte ale Kiwi 2. Când el spune că nu pricepe de ce robotul a explodat, Milly şi Tamiya ajung şi îl arată înregistrarea concursului, care arată în mişcare lentă care Sissi de Fier a lansat o piuliţă de metal dinspre gură până a dăuna componenţii interni ai lui Kiwi 2. Jeremie se apropie să vorbească cu Hervé, dar deodată, un robot enorm apare şi îl ia pe Jeremie în timp ce Hervé aleargă până la Sissi. Ulrich ia o minge, o lansează pe robotul făcând că sloboade pe Jeremie şi aleargă cu el la vestiarul de băieţi, împreună cu Yumi şi Odd. Când robotul încearcă să intre, studenţii fug ţipând, şi Jeremie contactează cu Aelita în laptopul său. Ea îi spune să simtă pulsaţii în sectorul muntos, şi Jeremie se duce cu Odd la fabrică, în timp ce Yumi şi Ulrich încearcă să-l oprească pe robotul.

În fabrică, Jeremie şi Odd descoperă că o parte a interfeţei Supercomputerului este dinţată şi ruptă, deşi din fericire funcţionează şi înţeleg că robotul a fost construit în fabrică. Cei doi o avizează pe Yumi şi Ulrich, şi după recompunerea interfeţei, Jeremie îl virtualiza pe Odd, care apare în sectorul muntos, unde el şi Aelita combat cu nişte blocuri şi încearcă să meargă la turn activa. În lumea reală, Yumi şi Ulrich îl iau pe Hervé şi încearcă să-l convinge ca să facă un robot. În edificiul de ştiinţe, Hervé îşi completează capodopera, un robot care pare o intersecţie într-o insectă şi o pasăre. Ei îl azvârle spre robotul lui XANA, unde traversează carcasa robotului de metal, intră în el, şi dăunează componenţii interni. Robotul se stinge, şi Yumi şi Ulrich merg la fabrica în timp ce Hervé revine la şcoală cu restul studenţilor.

În Lyoko, Odd este devirtualizat, şi Aelita rămâne singură cu o grămadă de Cancrelaţi urmărind-o. Ea este aproape trântită, dar Yumi, virtualizată chiar în moment, îi omoară pe monştrii cu evantaiul. Aelita ajunge la turn exact la timp, în timp ce în lumea reală, Ulrich descoperă mai mulţi roboţi, care fac planuri să-l omoare. În timp ce Ulrich este pe cale să moară, Aelita pune codul Lyoko, şi Jeremie activează întoarcerea în trecut.

Jeremie şi Hervé sunt încă o dată în jocul de minge în concursul de roboţi. Ca şi înainte, Hervé lansează piuliţa, dar Jeremie, ştiind ruta proiectilului, Kiwi 2 îl eschivează, şi bagă mingea în coş. Mulţimea aplaudă, şi după Jim îi solicită pe cei doi o strângere de mână, Hervé ţipă „Nu!” şi lasă gimnaziul, fiind ţipat de Sissi.

Galerie Edit

19: Frontiera 20: Roboţii 21: Zona gravitaţii zero

Also on FANDOM

Random Wiki