FANDOM

Rivalitatea
Lyoko100
Titlul în franceză Rivalité
Titlul în engleză Rivalry
Numărul episodului 100
Sezonul 5 (Evoluţie)
Numărul din sezon 5
Data difuzării 26 ianuarie 2013
Lista episoadelor
precedent
Doamna Einstein
următor
Bănuieli

Rivalitatea este episodul 5 al sezonului 5 (Evoluţie) şi episodul 100 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 26 ianuarie 2013 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

Războinicii pe Lyoko vorbesc şi după aceea ajunge William, Yumi se retrage cu el şi Ulrich devine gelos cu asta. În clasa de ştiinţe, Odd vorbeşte cu Ulrich, dar Suzanne Hertz îi ceartă.

Afară, Yumi şi William îşi termină exerciţiul şcolar, când băiatul pleacă, apare un alt William care rezultă să fie un spectru polimorf, care o îmbrăţişează pe Yumi şi începe să-i fure coduri sursă. Ulrich şi Odd apar şi o salvează, imediat după aceea, Ulrich încearcă să facă ceva plecând dar spectrul apare şi îl urmăreşte.

Odd duce la Yumi la fabrică în timp ce îi sună pe Jeremie şi Aelita. În timp ce spectrul îl urmăreşte pe Ulrich, Aelita şi Jeremie ajung la laborator, Aelita, Odd şi Yumi se virtualizează în sectorul deşertic din Lyoko şi caută turnul activat.

Când ajung apar doi tarantule, dar este o capcană: ceva este invizibil şi o devirtualizează pe Yumi. Ulrich scapă de la acest spectru intrând în gimnaziu, dar William este şi el în gimnaziu. Ulrich aproape luptă cu el crezând să fie spectrul, dar este cel adevărat.

În Lyoko, Aelita reuşeşte să facă să apară lucrul invizibil şi rezultă să fie o tarantulă care este distrusă de Odd. Ulrich şi William discută şi spectrul reuşeşte să intre. Odd distruge o tarantulă şi intră la turn, introduce codul Lyoko şi spectrul dispare. Mai târziu revizuiesc codurile sursă: Aelita: 88%, Odd: 68%, Ulrich: 75%, Yumi: 79%, XANA a recuperat 75% de putere.

Odd primeşte un apel telefonic, şi un alt turn se activează în sectorul muntos. XANA ia controlul telefoniei mobile. Aşa cum Aelita, Odd şi Yumi deja merseseră la Lyoko, decid să William meargă cu Ulrich la Lyoko în pofida dubiilor. Dar în fabrica, Ulrich activează o virtualizare întârziată şi se virtualizează. Odd, Yumi şi Jeremie reuşesc să-l convingă pe William să meargă la Lyoko.

Ulrich se găseşte cu două blocuri şi doi Crabi. Cu grabă, Jeremie îl virtualizează pe William şi îi dă Overbike-ul. Amândoi distrug pe un bloc şi pe cei doi Crabi. Odd face o glumă şi spune să fie jucând „pentru a vedea cine dintre cei doi are spada mai puternică”.

Datorită rivalităţii, ultimul bloc îl trage pe Ulrich şi aceasta aproape cade pe Marea digitală, dar se prinde pe o bordură. William îl salvează, luând mâna lui Ulrich. William îl distrage pe blocul şi Ulrich aleargă spre turnul activat, în care intră şi o dezactivează. La sfârşit toţi îi aplaudă pe cei doi băieţi şi le dau felicitări, şi William este acceptat oficial în grup.

Galerie Edit

99: Doamna Einstein 100: Rivalitatea 101: Bănuieli

Also on FANDOM

Random Wiki