FANDOM

Revoltă
Lyoko117.jpg
Titlul în franceză Mutinerie
Titlul în engleză Mutiny
Numărul episodului 117
Sezonul 5 (Evoluţie)
Numărul din sezon 22
Data difuzării 15 decembrie 2013
Tipul episodului Călătorie cu Skidul
Lista episoadelor
precedent
Prieteni falşi
următor
Deprimarea lui Jeremie

Revoltă este episodul 22 al sezonului 5 (Evoluţie) şi episodul 117 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 15 decembrie 2013 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

În fabrică, Jeremie şi Laura lucrează în virus, la sfârşit Laura îl termină şi virus este deştept şi deja pot să-l executa. În ascensorul, Laura îl întreabă pe Jeremie de ce nu vrea să execute virus de odată dacă XANA este foarte periculos. Jeremie îl spune că dacă se distruge pe XANA, Cortex de odată se va distruge, şi va dispărea speranţa Aelitei pentru a găsi mama ei Anthea Schaeffer. Laura spune să fie o idee ridicolă, XANA este un pericol care nu trebuie să se ia nechibzuit, Jeremie spune să ştie ceea ce face.

În Kadic, William se găseşte cu Yumi şi îl oferă o carte de poezii care crede să-i placă lui Yumi, dar Yumi îi spune să aibă un examen de matematici pentru a studia şi se retrage. Laura apare şi îi spune lui William că amândoi sunt foarte păruţi şi refuzaţi, îi invită să se alăture cauzei ei pentru a-l distruge pe XANA acum, William nu spune nimic şi îngăduie cu capul.

Jim a creat o cursă cu obstacole pentru tot colegiul pentru clasa de gimnastică şi va conta dublul mediei calificărilor, ceea ce este o veste proastă pentru Jeremie, dar Aelita îşi da seama William nu este cu ei şi Yumi se vede preocupată. William este în sistemul de canalizare chestionând despre decizia de a realiza misiunea nu autorizată în acest moment şi cu doar două persoane. Laura îl virtualizează pe William în Cartagina şi el ia comanda Skidului.

Yumi este foarte preocupată cu absenţa prietenului ei şi decide să plece pentru a descoperi unde este, cerându-i Aelitei să o acopere pentru absenţa ei. În Marea digitală, William se înfruntă pe trei Congri şi îi distruge. Ajunge la Cortex şi Laura încearcă să-l trimită Megapodul. Yumi găseşte cartea de poezie în sol aproape de intrarea sistemului de canalizare şi când vede o astupă deschisa o sună pe Aelita şi se dirijează la fabrică.

Laura are o problemă pentru a trimite Megapodul, niciodată l-a făcut, şi apar patru Crabi. William îi spune Laurei să se grăbească fiindcă sunt prea mulţi pentru a lupta singur. Crabii înconjoară, dar atunci apare Meduza, William îl avizează pe Laura să-l devirtualizeze, dar ea nu pricepe ameninţarea Meduzei, William devine nerăbdător şi încearcă să-şi ia spada care se căzuse, dar un Crab o distruge cu o labă. Yumi ajunge la laborator şi cere răspunsuri, dar Laura nu vrea să explice, Yumi îşi da seama că William este virtualizat. În Cortex. William nu reuşeşte să scape şi este posedat de Meduza care îl înfige tentaculele sale, băiatul este înconjurat de o aură neagră, apare Semnul lui XANA în fruntea sa şi părţile roşii se revin verde, este sub controlul lui XANA din nou.

Laura nu înţelege ceea ce se întâmplă, Yumi îl explică spunând că înainte că ea a sosit, William a fost posedat în timpul luni de Meduza, şi decepţionată, îi sună pe ceilalţi. În Kadic, ceilalţi se ascund pentru a discuta situaţia, Jeremie semnalează că nu nuami l-a pus pe William în pericol, ci şi virusul care îl va pune capăt pe XANA. Odd rămâne pentru că este cel mai bun amăgindu-l pe Jim, ceilalţi merg la fabrică.

Laura spune lui Jeremie că William nu a avut virusul, nu i-l ar da până să fie necesar, astfel încât este sigur. Yumi, Ulrich şi Aelita se virtualizează în Cortex, iau Megapodul şi încep căutarea prietenului lor. După o problemă cu nişte Cancrelaţi care se pun peste Megapodul, se desfac de ei şi îşi urmează drumul. Ajung la nucleul Cortexului şi când au coborât se găsesc cu Meduza cu William conectat în tentaculele sale, şi William-XANA dirijează o armată de Crabi. Aşa cum Meduza este conectată cu William prin tentaculele, indică că nu l-a posedat cu totul. Războinicii pe Lyoko nu pot să se apropie, şi se ascund sub Megapodul. Ulrich sugerează să încerce să vorbească cu el în timp ce Yumi şi Aelita îi distrage pe Crabii.

Vor face asta, William-XANA începe să lupte împotriva lui Ulrich, când Yumi şi Aelita sunt destul de aproape, Aelita zboară şi Crabii fac greşeala de a-o urma doar pe ea, Yumi profită şi taie tentaculele Meduzei. Monştrii lui XANA răbufnesc, William revine la normal şi îi mulţumeşte pentru a-l salva. În acest moment ajunge Odd, care se decepţionează când a văzut că tot s-a terminat.

În laborator, spun că Laura a mers prea departe de data aceasta, Jeremie spune că va fi expulzată pentru a fi trădătoare şi imprudentă, şi va lansa întoarcerea în trecut. Laura nu este preocupată pentru că nu-o va afecta pentru că a modificat-o, dar Jeremie spune să reuşească să o modifice într-un mod special şi deja nu va reaminti nimic despre Lyoko sau fabrica. Episodul termină cu întoarcerea în trecut şi cu Laura fără să reamintească nimic.

Galerie Edit

116: Deprimarea lui Jeremie 117: Revoltă 118: Deprimarea lui Jeremie

Also on FANDOM

Random Wiki