FANDOM

Războinicul se trezeşte
Lyoko105
Titlul în franceză Le réveil du guerrier
Titlul în engleză The Warrior Awakens
Numărul episodului 105
Sezonul 5 (Evoluţie)
Numărul din sezon 10
Data difuzării 2 martie 2013
Tipul episodului Călătorie cu Skidul
Lista episoadelor
precedent
Cum să-l păcăleşti pe XANA
următor
Întâlnirea

Războinicul se trezeşte este episodul 10 al sezonului 5 (Evoluţie) şi episodul 105 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 2 martie 2013 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

În Cortex, Ulrich caută ceva când deodată, un Ninja apare şi îl devirtualizează, dar tot rezultă să fie un vis, Jim îl trezeşte alături de Odd, îi spune să aibă antrenament de karate într-o oră şi are o competiţie de karate această după-amiază.

În Kadic, Războinicii pe Lyoko amintesc să meargă la Cortex, pentru că acum ştiu că modelul făcut de Tyron pentru a crea Cortex este distinct la Lyoko. Ulrich spune că nu poate să meargă cu ei pentru că are o competiţie de karate foarte importantă.

Mai târziu, Ulrich practică cu un băiat, Jim îi spune că nu-l fac bine şi îi corectează. În clasa de ştiinţe, Ulrich este zăpăcit, Odd îi spune să nu se preocupe cu misiunea Războinicilor pe Lyoko în Cortex. Momente după aceea, Ulrich vorbeşte cu Jim şi acesta îi spune să meargă la gimnaziu într-o oră.

În fabrică, Odd şi William se virtualizează şi după aceea vin Yumi şi Aelita. Între timp, în gimnaziul, competenţa de karate a lui Ulrich iniţiază, Jim dă sfaturi echipei sale.

Războinicii pe Lyoko sunt în Skidbladnirul prin Marea digitală, discutând despre Ulrich şi competiţia sa de karate şi ajung la Cortex. Odd pilotează din nou Megapodul, în timp ce Ulrich îşi începe bătălia împotriva oponentului său şi câştigă.

În Cortex, nişte tarantules apar, solul se mişcă şi Megapodul rămâne prins într-o platformă pătrată. Băieţii se înfruntă pe tarantulele, Odd face o manevră care face să cadă toate tarantulele, şi reuşesc să ajungă la nucleul Cortexului.

În competiţia de karate între băieţi de diferit şcoli, Ulrich se înfruntă pe un alt băiat şi aoroape pierde dar câştigă, permiţând că echipa lui Ulrich obţină victoria. În Cortex, ajung la terminal, Aelita plasează anti-scutul şi funcţionează. Un Ninja apare şi o devirtualizează pe Aelita. Odd, Yumi şi William, le fac faţă dar le rezultă foarte dificil.

În Kadic, trofeul este pentru Ulrich, dar acesta a scăpat spre fabrică. Echipa are îngreunaţi pentru a-l învinge pe acest Ninja. Ulrich ajunge, Ninja îl devirtualizează pe Odd şi după aceea apar încă doi Ninje. Ştiind că fără Megapodul, Ulrich nu va putea să ajungă la nucleul Cortexului, acesta le dă lui Yumi şi lui William sfaturi care i-a dat Jim, cu asta, William şi Yumi fac strategii imprevizibile, cu cele care reuşesc să-l devirtualizeze pe unul dintre Ninjele. William este devirtualizat.

Jeremie îi dă lui Yumi o nouă armă: javelina, şi îi înfrânge pe ceilalţi doi Ninje. Yumi introduce cardul şi îşi termină munca. Reuşesc un nou video unde apare profesorul Tyron cu 5 persoane care au aceleaşi haine ca Ninjele, asta formează suspiciuni. Ulrich îl aduce mulţumiri pe Jim pentru sfaturile, care i-au fost foarte utile şi îi lasă lui Jim cupa de karate.

Galerie Edit

104: Cum să-l păcăleşti pe XANA 105: Războinicul se trezeşte 106: Întâlnirea

Also on FANDOM

Random Wiki