FANDOM

Punct terminus
Lyoko23.jpg
Titlul în franceză 36ème dessous
Titlul în engleză Rock Bottom?
Numărul episodului 23
Sezonul 1
Numărul din sezon 23
Data difuzării 4 februarie 2004
Lista episoadelor
precedent
Rutina
următor
Canalul fantomă

Punct terminus este episodul 23 al sezonului 1 şi episodul 23 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 4 februarie 2004 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

Episodul începe cu care va avea trei zile de sărbătoare. Yumi cere permis părinţilor ei pentru a face o sărbătoare acasă în timp ce ei nu sunt acasă. Dimineaţa, Yumi le cere permisul lui Takeo şi Akiko Ishiyama, deşi tatăl ei spune să nu facă dezastre acasă. În Kadic, Yumi informează succesul pe ceilalţi, dar Jeremie este preocupat de activitatea lui XANA.

Odd se însărcinează să reuşească muzica şi a promis să o aducă pe o grozavă DJ. În holuri, Ulrich face o competiţie cu Jeremie şi Odd pentru a vedea cine se alunecă mai mult fără pantofi, şi câştigă Ulrich. Jeremie îî transmite rezultatele competiţiei lui Yumi, dar apare Jim, şi îi porunceşte pe camera. Continuă un pic mai înainte de a merge la camerele lor, şi Odd cade lăsând o poză a unei fete negricioase.

Atunci Odd merge până gardul care limitează Kadic, şi apare Samantha Knight, fata pozei. Când Odd o vede, o sărută (pentru că este iubita sa). Cu toate acestea, aceasta a făcut planuri pentru a fura un calculator al şcolii. Între timp, Jeremie nu poate să contacteze cu Lyoko, şi îl preocupă. La urmă reuşeşte să contacteze cu Aelita. Mai târziu, Ulrich spune lui Jeremie pentru a juca şahul cu el, şi câştigă Jeremie.

Când Odd încearcă să împiedice să Sam fure un calculator ajunge Jim, şi Sam se ascunde. Atunci Odd ia vina. Jim închide camera şi Sam rămâne prinsă în timp ce el merge la biroul directorului (dar Jean-Pierre Delmas nu este în birou). Jeremie şi Ulrich încearcă să-l protejeze pe Odd cu Jim, fiindcă văd că s-a ajuns în necazuri. Între timp, Sam este prinsă în sala calculatoarelor. El îl sună pe Odd pentru a-l informa de unde este, dar Jim i-l confiscă lui Odd telefonul mobil.

Atunci XANA activează o turn în sectorul muntos. Aelita încearcă să-l avizeze pe Jeremie, dar el nu răspunde. XANA atacă de data aceasta afectând solul oraşului, convertindu-l în nămol. Acest lucru provoacă să edificiile se înfunde de propria lor greutate. Jeremie o sună pe Yumi avizând-o în legătură cu atacul. Între timp, Sam nu poate să iasă de la sala calculatoarelor. Odd decide să-i povestească tot pe Jeremie şi Ulrich despre Sam, şi între timp Jim nu-şi dă seama că se înfundă.

Jeremie merge la fabrică în timp ce Ulrich şi Odd o vor salva pe Sam. Ei doi prind o coardă pentru a sări la cealaltă clădire, şi o salvează pe Sam. Între timp, Jeremie o virtualizează pe Yumi în Lyoko, dar conexiunea nu este bine şi aproape cade pe Marea digitală, şi Aelita o ajută să urce. Ele doi încep să sară între pietrele, dar le atacă viespi.

Jim, între timp, este încă prins în edificiul care se înfundă. Încearcă să-i sune pe pompierii, dar ei nu-l cred. În Lyoko, Yumi evită laserul viespilor, dar vine una în spatele ei şi o devirtualizează. Aelita îşi foloseşte Creativitatea pentru a crea o peşteră de roci pentru a se proteja, fiindcă este singură.

Ulrich şi Odd au salvat-o pe Sam şi o duc la fabrică cu ei. Sam rămâne surprinsă cu supercomputeru;, şi Jeremie îi spune lui Sam că trebuie să rămână cu el, şi îî virtualizează pe Ulrich şi Odd. Peştera este distrusă, dar Odd şi Ulrich vin să o protejeze pe Aelita de la monştrii lui XANA. Ulrich îşi foloseşte Triplarea şi distruge o viespe, dar încheie devirtualizat şi el. Jim urmează prins în Kadic, şi când este pe cale să se înece în nămol, Aelita face nişte salturi şi dezactivează turnul, şi Jeremie activează întoarcerea în trecut.

Odd o duce pe Sam la camera lui Jeremie, unde o prezintă pe Ulrich şi Jeremie. Odd spune că Jeremie este un geniu cu informatica, şi îi propune să facă muzica cu calculatorul camerei sale. Sam rămâne foarte mulţumită cu Odd, şi zâmbeşte. Aşa termină episodul.

Galerie Edit

22: Rutina 23: Punct terminus 24: Canalul fantomă

Also on FANDOM

Random Wiki