FANDOM

Prefer să nu vorbesc despre asta
Lyoko74
Titlul în franceză Je préfère ne pas en parler
Titlul în engleză I’d Rather Not Talk About It
Numărul episodului 74
Sezonul 4
Numărul din sezon 9
Data difuzării 22 august 2007
Lista episoadelor
precedent
Replica
următor
Un duş fierbinte

Prefer să nu vorbesc despre asta este episodul 9 al sezonului 4 şi episodul 74 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 22 august 2007 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

Episodul începe în parc, unde Jeremie încearcă să-i antreneze pe prietenii săi pentru posibile atacuri de-ale lui XANA. Eforturile săi, cu toate acestea, produc puţine rezultate. Când prietenii săi se văita despre asta, Jeremie sugerează să găsească un specialist pentru a face munca. Jim pare opţiunea logică, şi îi spune lui Jim să-i antreneze pe Războinicii pe Lyoko. Din nefericire pentru Jeremie, Jim decide să-i antreneze pe toţi cei cinci când i-l a întrebat.

În parc, Jim dirijează grupul prin toate activităţile de formaţie: să alerge mulţi kilometri, să se târască sub o sârmă de zimţi, un perete de escaladă… Aşa cum cei cinci nu sunt obişnuiţi cu un antrenament aşa tare, după puţin timp termină aproape cu totul sfârşiţi, şi se converteşte experienţa într-un autentic coşmar. În timpul antrenamentului, XANA activează un turn în sectorul împădurit din Lyoko, şi îl posedă pe un mistreţ pentru a-l ataca pe grupul.

Mistreţul răneşte genunchiul lui Jim când i-a găsit, şi este dirijat spre Ulrich, fiindcă îl distrage. Jeremie decide să rămână cu Jim în timp ce ceilalţi merg la Lyoko. Ulrich îl poate pierde de vedere pe mistreţul escaladând peretele încă o dată, şi îşi face drumul de revenire la Jeremie şi Jim.

În fabrică, Aelita descoperă că, pe lângă turnul activat, William-XANA şi patru pisici de mare atacă nucleul de pe Lyoko la fel ca în sezonul 3. Ulrich ajunge chiar după descoperirea, şie se împart în două echipe: Aelita şi Ulrich merg la turn, în timp ce Odd şi Yumi vor proteja nucleul.

În sectorul împădurit, Aelita şi Ulrich nu pot să găsească turnul în locul care trebuie să fie, şi doi Crabi supraveghează zona goală. Aelita crede că ea a calculat rău, şi cei doi decid să caute într-o altă parte. Între timp, Odd şi Yumi ajung la zona nucleului. Când se deschid drum prin scările, William-XANA le trimite pe două dintre pisicile pentru a face faţă la ei.

În parc, Jeremie utilizează nişte plante pentru a se ascunde el şi Jim într-o mică peşteră. Foloseşte nişte ramuri, şi o stofă ruptă, Jeremie face una bandajează pentru piciorul lui Jim. Când problema despre simţul mirosului mistreţului apare, Jeremie utilizează nişte frunze de mentă pentru a-l confunda (deşi Jim spune să fie mai bine să folosească excremente de animal pentru a-şi tăinui mirosul). Cu toate acestea, mistreţul îi găseşte după o scurtă perioadă de timp. Jeremie iese alergând din peşteră pentru a-l îndepărta de la Jim.

În sectorul împădurit, Aelita şi Ulrich decid să încerce să caute unde sunt Crabi, fiindcă căutarea lor a rezultat zadarnică. În drumul lor de întors, racii îl devirtualizează pe Ulrich, şi în continuu eschivează atacurile Aelitei. În ecranul interfeţei, Ulrich este capabil să o dirijează pe Aelita la turnl, dar chiar şi aşa urmează ocultă. Un câmp de energie pierdut de către Aelita revelează că turnul doar este invizibil, dar este acolo. După ce i-au distrus pe Crabii, Aelita se dirijează la turn.

În zona nucleului, Odd urcă într-o pisică. William-XANA are celelalte două pisici făcând foc prisosească ea. O distrug după ce Odd a sărit. În timp ce sare Odd, restul pisicilor îl devirtualizează. Evantaiele lui Yumi distrug mai multe pisici, şi atât William-XANA cât şi pisicile o atacă pe Yumi cu mai multă forţă. Cu pisica lui distrusă, William-XANA încearcă să o atace pe Yumi. Cu toate acestea, Yumi cu telekineza reuşeşte să domine unul dintre evantaiele ei, devirtualizându-l pe el.

În parc, Jeremie termină încolţit de mistreţul. Înainte de a putea ataca, Jim apare pentru a-l ajuta. Mistreţul îl loveşte spre afară şi îşi dirijează atenţia la Jeremie din nou, dar distracţia este suficientă ca să Aelita poată să dezactiveze turnul exact la timp.

Mai târziu acea zi, Jeremie menţionează că întoarcerea în trecut nu a fost necesară cu această ocazie, fiindcă Jim se gândise la mistreţul ca doar un animal sălbatic, nu un animă anormal sau posedat. Jim vine să explice că piciorul se va vindeca în două săptămâni, şi grupul pot să-şi continue formaţia. În ciuda faptului că Aelita, Odd, Ulrich şi Yumi se scuză, Jeremie doreşte să continue, fiindcă îi datorează lui Jim pentru că l-a ajutat să lupte împotriva mistreţului. Şi de asemenea, Jim cred să Jeremie aibă curaj.

Galerie Edit

73: Replica 74: Prefer să nu vorbesc despre asta 75: Un duş fierbinte

Also on FANDOM

Random Wiki