FANDOM

Elevi lui Kadic Edit

Nicolas Poliakoff şi Hervé Pichon Edit

Sunt doi elevi al colegiului Kadic că sunt mereu urmărind Sissi, dar Sissi este îndrăgostită de Ulrich. Nicolas a fost posedat de XANA în episoadele Jocurile sunt făcute şi Conexiune nepotrivită şi Hervé în episoadele Verişori îndepărtaţi şi Conexiune nepotrivită.

Milly Solovieff şi Tamiya Diop Edit

Sunt reporterele oficiale lui Kadic. Sunt 11 ani vechime. Împărtăşesc camera, ca Odd şi Ulrich. Ei fac nimic pentru a găsi o ştire bună pentru a-i coloca în ziarul şcolii, plasându-le, uneori în situaţii dificile.

Samantha Knight Edit

Ea este îndrăgostită de Odd, şi a fost iubita lui. Ea apare în puţine episoade. În Code Lyoko Evoluţie se înscrie pe Academia Kadic.

Johnny Edit

Este cel mai bun prieten al fratelui lui Yumi, Hiroki Ishiyama, şi este îndrăgostit de Yumi. În episodul Ipocritul, el cere ajutor la Ulrich pentru a încerca a cuceri Yumi, dar Ulrich sugerează că Johnny o urmeze până a-i lăsa nebună. În episodul Un duş fierbinte el ajută Yumi la a împiedica că meteoritul şocheze cu Pământul şi la sfârşitul, ea dă o sărutare în obrazului lui Johnny prin a-i ajuta.

Brynja Heringsdötir Edit

Este prietenei lui Sissi şi vine de Islanda. Apariţiei sa a fostă în episodului Romeo şi Julieta, când Odd a ieşită cu ea şi a revelată plicul secretul la fabrica abandonată, şi Odd a fostă forţat la a lăsa grupul.

Taelia Edit

Este o elevă care pare Aelita foarte mult şi numele ei este o anagramă de „Aelita”. În primul rand, Jeremie a gândit că ea a fost Aelita, dar cu totală amnezie şi a încheiat povestindu-i secretul. Numai a apărut în episodul Fata visurilor mele.

Profesori şi funcţionari Edit

Jim Morales Edit

Este profesorul de educaţie fizică din Kadic. În episodul Cod Pământ el decide să fii părţi al grupului pentru nu a pierde lucrarea sa când ajută Jeremie la a ajunge la fabrica şi este prezent când Aelita a fostă materializată pentru prima dată, dar Jim nu poate să-l reamintească datorită o întoarcere în trecut

Jean-Pierre Delmas Edit

Directorul a academiei Kadic şi tatăl lui Sissi. Este bun, deşi în mod normal, nu este conştient de nimic.

Suzanne Hertz Edit

Profesoară de Ştiinţe. Este profesoara care mai apare.

Gilles Fumet Edit

Profesor de Istorie. Puţine ori apare.

Hans Klotz Edit

Profesor de Arte. Puţine ori apare.

Doamnă Meyer Edit

Profesoară de Matematici. Numai apare aplicând probe.

Nicole Weber Edit

Secretară a şcolii.

Yolande Perraduin Edit

Infirmiere a şcolii. Înainte a fost numită Dorothy.

Rosa Petitjean Edit

Bucătărese. Nu a apărut prea mult, dar după aceea că a fost posedată de XANA, acest personaj are mai multă importanţă.

Familie Războinicilor pe Lyoko Edit

Anthea Schaeffer Edit

Este mama Aelitei. A apărut în viziunile sale în episodul Cheia şi în episodul Amintire vagă. În Code Lyoko Evoluţie Aelita descoperă că Anthea este vie şi lucrează pentru profesorul Tyron.

Hiroki Ishiyama Edit

Este fratele lui Yumi, cu 9 sau 10 ani vechime. El face în mod constant glume cu Yumi prin sentimentele sale cu Ulrich. În sezonul 3 începe să fie îndrăgostit de Milly.

Takeo şi Akiko Ishiyama Edit

Sunt părinţii lui Yumi şi lui Hiroki, şi au o bună relaţie. Dar în episodul Criza de râs, părinţii lui Yumi au foşti pe cale să separarea, şi Ulrich şi Yumi au reuşit să-i unească în prezentarea şcolii.

Michel Belpois Edit

Este tatăl lui Jeremie. Numai a apărut în episoadele Franz Hopper şi Amintire vagă.

Patrick Belpois Edit

Este vărul lui Jeremie. Diferit de vărul său, trebuie mai stil de cel că el. El numai a apărut în episodul Verişori îndepărtaţi, ajutând Jeremie la a împiedica atacul lui XANA.

Părinţi lui Odd Edit

Părinţii lui Odd, Marguerite şi Robert, numai au apăruţi în episodul Conexiune nepotrivită, când au făcută un film pentru prezentarea a clasei.

Surori lui Odd Edit

Odd are cinci surori numite Adèle, Pauline, Elisabeth, Marie şi Louise. Ele obişnuiesc să facă glume cu fratele lor, dar nicio surorile lui Odd a apărute în serialul.

Părinţi lui Ulrich Edit

Părinţii lui Ulrich apar în episodul Zona gravitaţii zero, Walter Stern şi nevasta sa au mers să vadă pe fiul lor într-o competiţie de fotbal. Şi Walter apare în episodul Runda finală unde vrea că Ulrich îmbunătăţească randamentul să şcolar, pentru că notele sale au foste foarte rele. Mama lui Ulrich a apărută în episoadele Zona gravitaţii zero şi 82 Amintire vagă.

Părinţi lui William Edit

Părinţii lui William apar în episoadele Dublura şi La Pământ.

Alte personaje Edit

Profesor Tyron Edit

Este duşmanul din Code Lyoko Evoluţie (la început cunoscut ca Alan Meyer).

Chris Edit

Este nepotul lui Jim şi bateristul din Subdigitals. El a venit la Kadic pentru a selecta un nou DJ pentru echipa sa şi a selectată Aelita.

Oamenii în negru Edit

Sunt misterioşi agenţi secreţi francezi care folosesc haine negre şi lucrează pentru guvernul franţuzesc. Doi de ei au apăruţi în episodul Cheia când au invadată casa Aelitei în viziunile ei, şi doi de ei au apăruţi în episodul Calea greşită, când ei au descoperită un semnal unui calculator într-o fabrică abandonată şi au fost posedaţi de XANA.

Ellen şi John Swamp Edit

Sunt reporteri care mereu informează oricărei ştire, chiar atacuri lui XANA care au loc în lumea reală.

Personaje din Code Lyoko
Principale: Jeremie BelpoisAelitaYumi IshiyamaOdd Della RobbiaUlrich SternWilliam DunbarLaura GauthierXANAFranz Hopper
Secundare: KiwiSissiAntheaJimJean-Pierre DelmasSuzanne HertzNicolasHervéMillyTamiyaSamHirokiTyronMai multe personaje…

Also on FANDOM

Random Wiki