FANDOM

O zi grozavă
Lyoko30.jpg
Titlul în franceză Un grand jour
Titlul în engleză A Great Day
Numărul episodului 30
Sezonul 2
Numărul din sezon 4
Data difuzării 21 septembrie 2005
Lista episoadelor
precedent
Explorare
următor
Domnul Pück

O zi grozavă este episodul 4 al sezonului 2 şi episodul 30 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 21 septembrie 2005 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

Episodul începe în Cartagina, unde Aelita are acces la datele lui XANA. Cu pisicile de mare pe cale să iasă, Jeremie o cere pe Aelita să oprească ca să poată să ia controlul el. Pisicile de mare ies, şi Aelita trebuie să oprească. Jeremie materializează vehiculele şi toţi sar pe bord. Jeremie aşteaptă pentru a deschide fluxul de date, Ulrich sare pe Overbike-ul său urmărind o pisică de mare, şi o distruge, dar cade. Odd scundă şi îl salvează, şi ies de la Cartagina. Cu datele adunate, Jeremie crede să poată dezvolta un antivirus pentru Aelita.

Când ajung din nou la Kadic, este deja pe timp de noapte (la 3 dimineaţa). Jeremie vorbeşte cu Aelita într-un hol despre originea Aelitei, şi sunt spionaţi de Sissi, care înregistrează conversaţia în înregistratorul ei. Între timp, în laborator, ecranul calculatorului se aprinde fără motiv.

Dimineaţa următoare, marţi, toată lumea se pregăteşte pentru şcoala. Yumi se înfruntă pe părintele ei despre de ce ea a revenit aşa târziu. În şcoală, Jeremie încearcă să o animeze pe Yumi, spunându-i care va fi „o zi grozavă”. Mai târziu, Jeremie se înfruntă pe Sissi, cine îl arată conversaţia înregistrată. Ea îl ameninţă să-l arate conversaţia la tatăl său, directorul, dacă nu-i spune lui Sissi secretul grupului său. În clasa lui Suzanne Hertz, Jeremie le spune lui Odd şi lui Ulrich despre ameninţarea lui Sissi. Sunt întrerupţi de doamna Hertz, cine îl întreabă pe Odd despre fotosinteza.

După clasele, Ulrich practică Pencak Silat în gimnaziu, în speranţa de a distrage atenţia lui Sissi. În timp ce Sissi încearcă să facă mişcările de Pencak Silat cu Ulrich, Odd şi Jeremie caută între apartenenţele lui Sissi pentru a găsi înregistrarea. Din nefericire, sunt surprinşi de Hervé şi Nicolas, care scoseseră discul. În timp ce Sissi pleacă, pe neaşteptate se activează întoarcerea în trecut, aducându-i pe toţi iar în dimineaţa. Cu a doua oportunitate pentru a-o opri pe Sissi, Ulrich o întreabă dacă poate să fie cu ea în practica de Pencak Silat. În clasa, Odd răspunde corect pe întrebările doamnei Hertz, fiindcă cunoaşte răspunsurile înainte de întoarcerea în trecut. În gimnaziu, Ulrich îi spune lui Sissi că Jeremie şi Aelita devin nebuni, spunând: „Dintr-un motiv ciudat, ei cred că sunt oameni virtuali”.

În fabrică, Jeremie descoperă că datele care au recuperat din Carragina l-a permis pe XANA să ia controlul funcţiei supercomputerul pentru a reveni în trecut. Imediat după Jeremie a localizat turn activat, începe o altă întoarcere în trecut, şi iar la dimineaţa o altă oară. De data aceasta, grupul merg la fabrică, imediat după clasa. Aelita, Yumi, Ulrich, şi Odd merg la Lyoko în sectorul muntos, unde se înfruntă pe nişte viespi. Aelita şi Odd sar în afara drumului, aterizează în un alt nivel de mai jos, în timp ce Yumi şi Ulrich urmează luptând pe nivelul de sus. În şcoală Sissi îi mostră tatălui ei, directorului, înregistrarea. Directorul îi sună pe părinţii lui Odd pentru a şti dacă Aelita este de-a dreptul verişoara lui Odd. În Lyoko, Yumi este devirtualizată de viespile. Ulrich sare în afara bordurii pentru a se reuni cu Aelita şi Odd în timp ce viespile îi urmează. În şcoală, Jean-Pierre Delmas descoperă că Aelita nu-i verişoara lui Odd, dar o altă oară se activează întoarcerea în trecut controlată de XANA care îi duce iar la începutul zilei.

De data aceasta, XANA o posedă pe Sissi şi îl face faţă pe Jeremie. În Lyoko, Aelita se ascunde de la viespile, fiindcă a rămas în Lyoko tot timpul, dar ceilalţi nu pot să o ajuta până să Jeremie îi virtualizeze. Sissi îl duce pe Jeremie la sala de cazane cu Hervé şi Nicolas, unde se înfruntă cu Odd şi Ulrich. Sissi scoate o ţeavă de metal şi îl atacă pe Ulrich. În timp ce Odd şi Jeremie revin la laborator, Ulrich şi Sissi luptă cu ţevi de metal. În Lyoko, Aelita este capturată de Meduza, care începe să-i scoată memoria ei. Yumi şi Odd intră în Lyoko, taie tentaculele Meduzei şi o eliberează pe Aelita. Acum, unicul lucru între Aelita şi turnul activat este o tarantulă. După nişte minute de lupte, tarantula este distrusă. Aelita dezactivează turnul, doar momente înainte să-l omoare Sissi pe Ulrich cu ţeava de metal. A doua zi, Jeremie teoretizează că întoarcerea în trecut augmentează puterile lui XANA. De acum încolo, trebuie să limiteze întoarcerile în trecut, dar, din nefericire, va fi dificil.

Galerie Edit

29: Explorare 30: O zi grozavă 31: Domnul Pück

Also on FANDOM

Random Wiki