FANDOM

O problemă de imagine
Lyoko7
Titlul în franceză Problème ďimage
Titlul în engleză Image Problem
Numărul episodului 7
Sezonul 1
Numărul din sezon 7
Data difuzării 15 octombrie 2003
Lista episoadelor
precedent
Marea dilemă
următor
Extraterestrul

O problemă de imagine este episodul 7 al sezonului 1 şi episodul 7 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 15 octombrie 2003 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

Episodul începe cu Yumi şi Aelita care merg la un turn în sectorul îngheţat. Deşi Aelita îi spune lui Jeremie care pare dezactivată, el insistă să intre pentru a se asigura; în timp ce Aelita examinează turnul, ea şi Jeremie aude un strigăt de la Yumi. Când iese de la turn, Aelita verifică dacă afară este ceva rău, dar nu şi vede nimic. În realitate Yumi a fost sechestrată de XANA şi colocată într-un paznic. Jeremie, ca nu-o vede pe Yumi în ecranul supercomputerului, îi spune Aelitei care rămână în turn pentru a analiza ceea ce se întâmplă. Cu toate acestea, Yumi iese de la unul dintre scanerele, şi leşină. Jeremie îî sună pe Ulrich şi Odd ca să-l ajuta să o ducă pe Yumi la infirmeria de pe Kadic.

Când trează Yumi, şi infirmiera Yolanda Perraudin îl ordonă să rămână, ea o lasă inconştientă pe infirmiera. După o conversaţie cu prietenii ei, Sissi o informează pe Yumi că directorul Jean-Pierre Delmas a sunat-o pe ea, pentru că vrea să-i sune pe părinţii ei pentru că a atacat-o pe Yolanda. Yumi merge la biroul lui, şi când îî va suna pe părinţii ei, îî loveşte cu telefonul pe directorul lăsându-l inconştient (se vede Semnul lui XANA în frunte) şi se duce la dormitorul lui Jeremie pentru a vedea dacă poate să-l convingă pentru a-i duce la sala scanerelor.

Între timp, Aelita descoperă un paznic care o conţine pe Yumi adevărată. Cu toate acestea este custodiat de Cancrelaţi, şi ea este casi murită. După ce a intrat din nou în turn, ea îî informează pe Jeremie despre situaţia lui Yumi.

După ce nu mai vorbeşte cu Aelita, Yumi intră în camera lui şi spune să vrea să meargă la sala scanerelor, astfel încât încearcă să-l seducă pe Jeremie, care se rezistă pe ocazia, dar speriat. Ulrich şi Odd intră şi ei în camera lui, şi când Ulrich o vede pe Yumi încercând să-l sărute pe Jeremie, el se supără cu Jeremie. Acesta le spune să meargă la fabrică pentru a-o ajuta pe Aelita.

Când se dirijează de întors la camera lui Jeremie, se găsesc cu calculatorul lui distrus. Yumi pare cauza mai probabilă. Ea apare pentru a se reuni cu ei, încă cu pofte pentru a merge la Lyoko. Neavând altă opţiune, merg la fabrică, şi Yumi se râde cu răutate pe sine.

În fabrică, Ulrich şi Odd merg la Lyoko, dar Yumi îşi opreşte uşa scanerului când Jeremie încearcă să-l activeze, iese şi încearcă să deconecteze scanerele de la supercomputer rupând prizele lor. Jeremie detectează deconectarea scanerelor şi se duce la sala scanerelor pentru a vedea ce se întâmplă şi care este problema.

Această Yumi rezultă să fie un spectru polimorf creat de XANA. Ea îl loveşte pe Jeremie, şi continuie încearcând să deconecteze scanerele. În Lyoko, Aelita găseşte o manieră pentru a-l înfrânge pe paznicul. Ea creează o clonă a lui Yumi cu Creativitatea sa. Paznicul se confundă şi încearcă să absoarbă şi clona lui Yumi, acest lucru este dincolo de capacitatea sa şi explodează într-o străfulgerare strălucitoare, şi o eliberează pe Yumi.

Yumi este voluntară pentru a reveni la fabrică, dar Ulrich semnalează că fără Jeremie, nu pot să fie devirtualizaţi. Yumi îl spune „Eşti înarmat, corect?”. Şi cu katana lui o devirtualizează pe Yumi. Yumi adevărată iese de la scaner în timp ce Yumi-XANA a încercat să-l deconecteze. El şi Yumi-XANA luptă. Jeremie se trezeşte, dar atunci Yumi-XANA smulge trapa găurii care duce la sala supercomputerului, o foloseşte pentru a frâna loviturile lui Yumi, şi Yumi cade la sol. Yumi se ridică din nou pentru a lupta împotriva clonei sale, atunci Jeremie se scoală şi se lansează pe una dintre cele două Yumi, azvârlind-o pe Yumi-XANA prin gaură.

În Lyoko, Aelita intră la turn pentru a-i dezactiva, dar Yumi-XANA, care a căzut prin gaură, reuşeşte să iasă iar de la gaură, şi îl ia pe Jeremie de la tricou; şi cu Yumi inconştient, Yumi-XANA îl azvârle pe Jeremie prin gaură; în acest moment Aelita dezactivează turnul activat, şi automat se activează întoarcerea în trecut salvându-l pe Jeremie dintr-o moarte sigură.

Din nou în trecut, Yumi adevărată pretinde să-l seducă pe Jeremie iar ca o glumă, dar Ulrich o opreşte. Ea îl zice pe Ulrich: „Eşti gelos, Ulrich?” Aşa termină episodul.

Galerie Edit

6: Marea dilemă 7: O problemă de imagine 8: Extraterestrul

Also on FANDOM

Random Wiki