FANDOM

O enigmă canină
Lyoko86
Titlul în franceză Kiwi superstar
Titlul în engleză Canine Conundrum
Numărul episodului 86
Sezonul 4
Numărul din sezon 21
Data difuzării 29 septembrie 2007
Lista episoadelor
precedent
Romeo şi Julieta
următor
O oddisee spaţială

O enigmă canină este episodul 21 al sezonului 4 şi episodul 86 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 29 septembrie 2007 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

Episodul începe cu grupul căutând în Marea digitală o altă replică, dar eşuează. După o luptă împotriva Rorkalului lui William-XANA şi Rechinilor, revin la fabrică. Când Odd şi Ulrich întorc la camera lor văd că Kiwi a nimicit nişte hârtii. Dimineaţa, îl comentează pe Odd că Kiwi a fost dezordonat în ultimele zile, a urinat în patul lui Ulrich, a nimici nişte hârtii ale lui Jeremie şi a înmormântat geanta de mână a Aelitei făcând să aibă o problemă cu grădinarul, şi propun să câinele rămână două săptămâni în fabrică, dar Odd nu este de acord cu asta.

Odd îl lasă pe câinele său în fabrică cu multe lucruri. După ce a plecat, se detectează un turn activat, în camera lui Jeremie un spectru de-al lui XANA apare şi îl posedă pe robotul Kiwi 2. În gimnaziu, Jim va da o clasă de Pencak Silat, şi numai sunt 5 elevi care sunt Yumi, Ulrich, Sissi, Hiroki şi Johnny Milly şi Tamiya se apropie pentru a observa clasa pentru că Hiroki li l-a spus. În camera de agrement, Jeremie şi Aelita joacă un joc japonez, dar Jeremie nu poate să se concentreze cu strigătele lui Julien Xao în timp ce joacă fotbal de masă, geniul se apropie la laptopul său şi vede că se activase un turn. Odd deja a ieşit de la sistemul de canalizare, dar primeşte apelul lui Jeremie şi trebuie să revină la fabrică.

Johnny şi Sissi încep o luptă dar nu o fac bine. Ulrich şi Yumi fac o demonstraţie şi după aceea primesc un apel, ei încearcă să iasă încă când Jim i-a văzut, dar apare Kiwi 2 care se înmulţeşte în doi roboţi şi încearcă să-i atace. Ulrich şi Yumi intră iar în gimnaziu, dar unul dintre roboţii Kiwi 2 reuşeşte să intre şi atacă rănindu-i pe Johnny şi Milly, dar este rupt de Ulrich. Robotul care a rămas afară se înmulţeşte într-o armată completă. Ulrich îl sună pe Jeremie pentru a-l aviza despre situaţia, în timp ce Aelita şi Odd se dirijează la scanere. În gimnaziu, Ulrich şi Yumi nu au nicio alegere, ci să-le spun tuturor secretul supercomputerului, le cer să încredinţeze în ei ca să poată să se salveze.

Odd şi Aelita se virtualizează în sectorul deşertic şi se dirijează spre turnul în vehiculele lor. Cei care sunt prinşi în gimnaziu încearcă să scape printr-o conductă de aer. Aelita şi Odd găsesc turnul. Jim, Sissi şi Hiroki nimicesc pe mai mulţi câini roboţi până să XANA simte că Ulrich şi Yumi i-au amăgit, câinii îi găsesc şi Ulrich rămân să-i înfrunte în timp ce Yumi scapă. Odd şi Aelita se găsesc faţă în faţă cu William-XANA, care o trimite pe o pisică de mare, dar Odd poate să o distrugă şi să-l zăbovească pe William-XANA în timp ce Aelita zboară spre turnul, dar apar două tarantule. Yumi scapă în skateboard-ul său de doi câini roboţi, Ulrich urmează luptând până când Jim îl salvează băgându-l în locul unde au fost şi închide uşa. Jeremie încearcă să se comunice cu Ulrich, Jim este cine ripostează şi îi explică situaţia, şi Jeremie îi cere lui Odd şi Aelitei să se grăbească.

Yumi ajunge la ascensor, dar este atacată de cei doi câini roboţi care au urmat-o, oarecum ajung la laborator. Odd distruge o tarantulă, dar rămâne fără săgeţi laser. Câinii roboţi încep să-l atace pe Jeremie, dar cel adevărat Kiwi se urcă la tastatura, într-un accident favorabil tastează nişte taste şi… Kiwi reîncarcă săgeţile lui Odd! Asta îi permite lui Odd să o distrugă pe cealaltă tarantulă. Aelita urmează o luptă cu William-XANA, ea îi lansează un câmp de energie, dar William-XANA îl eschivează şi termină devirtualizându-l pe Odd.

Jim dă băieţilor nişte instrucţii pentru a se pregăti. Aelita este ascunsă între roci şi îşi utilizează creativitatea, William-XANA o vede să iasă şi o atacă pentru a o arunca pe Marea digitală, dar aceasta a rezultat să fie o momeală, cea adevărată Aelita apare aproape de turnul activat şi se dirijează la turn, reuşind să intre chiar înainte de a fi devirtualizată de William-XANA lansându-i spada. Fata dezactivează turnul, salvându-i pe toţi în gimnaziul înainte să-i atace câinii roboţi, şi Jeremie lansează întoarcerea în trecut.

După întoarcerea în trecut, grupul decide că Kiwi nu-i aşa de rău, după aceea de tot, în ciuda faptului că Yumi semnalează un zgâriat în pantalonii lui Odd că toţi suspectează să fie de către Kiwi, deşi Odd încerce să-l muşamalizeze. Dinspre episodul 80 (O după amiază de câine) şi apoi în acest episod, decid că Kiwi este şi el un Războinic pe Lyoko.

Galerie Edit

85: Romeo şi Julieta 86: O enigmă canină 87: O oddisee spaţială

Also on FANDOM

Random Wiki