FANDOM

Necodaţii
Lyoko110.jpg
Titlul în franceză Les sans-codes
Titlul în engleză The Codeless
Numărul episodului 110
Sezonul 5 (Evoluţie)
Numărul din sezon 15
Data difuzării 6 aprilie 2013
Lista episoadelor
precedent
Intruziunea
următor
Confuzie

Necodaţii este episodul 15 al sezonului 5 (Evoluţie) şi episodul 110 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 6 aprilie 2013 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

În parc apare un spectru polimorf îmbrăcat ca un jucător de fotbal american. Odd aleargă făcând exerciţiu, Jeremie îl sună şi îl avizează să existe un turn activat. Ulrich şi Aelita deja sunt în sectorul muntos, Odd se dirijează la fabrică dar spectrul îl găseşte, el aleargă dar când crede a îl pierde mulţumită lui Jim, spectrul apare în spatele lui Odd de surpriză şi îl prinde.

După ce i-au distrus pe Crabii, Aelita şi Ulrich sesizează că turnul s-a dezactivat singur. Odd este slobod spunând că spectrul a dispărut. Mai târziu Jeremie revizuieşte codurile şi descoperă că Odd şi-a pierdut toate codurile şi XANA a obţinut 85% de putere, de aceea a oprit atacul, Odd deja nu poate să dezactiveze turnuri. Odd se supără crezând că a fost prins ca un începător şi că este un inutil, şi pleacă.

În sufragerie, echipa discută dacă au ştiri de către Odd. Yumi primeşte un mesaj şi este Odd care spune să meargă la gimnaziu. Intră şi nu-l găsesc pe Odd, deodată îi cade o reţea, era Odd că făcuse un mic truc pentru a le preda că sunt prăzi facil şi că cei care nu au coduri (Jeremie, William şi el) vor trebui să-i protejeze pe cei care au coduri pentru că sunt următorul obiectiv al lui XANA. Vrea să-i arate ceva (dar William pleacă), este un dulap unde pot să se ascundă ca să spectrele nu-i atingă.

Când XANA atacă şi dacă un „codat” nu este în Lyoko vor fi acolo sub protecţia unui „necodat”. Jeremie detectează că XANA a revenit să lanseze un alt atac, Aelita şi Ulrich nu pot să revină, Yumi pleacă pentru a-l căuta pe William şi Jeremie merge la fabrică, Odd îi ascunde pe Aelita şi Ulrich în dulap şi îi îngrijeşte.

Yumi îl avizează pe William şi el nu vrea să lucreze cu ea, dar acceptă. Jeremie îî virtualizează în sectorul deşertic, îi dă Overwingul, Yumi îl întreabă ceva pe William: o zi vrea să fie cu disperare în grup şi o altă zi îi ignoră. Odd îl întreabă pe Jeremie cum este aspectul spectrului, el îl descrie şi rezultă să fie la fel ca înainte.

În Lyoko, nişte Cancrelaţi atacă, William şi Yumi îi înving cu uşurinţă şi apoi fug de nişte Crabi. În gimnaziu, Ulrich se disperă de aşteptare, spectrul apare şi intră cu uşurinţă pentru că poate traversa pereţi, Odd îl susţine şi Aelita şi Ulrich scapă. Odd îi avertizează pe Jeremie despre eşecul planului său, geniul îi dă grabe lui Yumi şi lui William pentru a dezactiva turnului. Ei fac o strategie şi îi distrug pe Crabii.

Jeremie îi spune lui Odd care deja sunt lângă turnul şi îl animă ca să nu se simtă ca un inutil. Yumi şi William se găsesc cu o clonă cu forma lui William, care pare să-l hipnotizeze pe cel adevărat. Yumi îl înfruntă, dar William-XANA o loveşte şi pierde jumătatea punctelor ei. Jeremie îl avertizează pe Odd care nu vor putea să dezactiveze turnul deocamdată.

William-XANA dă un discurs spunând că William pare să se simtă trădat, amăgit şi manipulat. Aelita şi Ulrich urmează alergând. Yumi încearcă să facă să William nu-l asculte pe clona sa şi care vrea să-l amăgească. Odd încearcă să-i găsească pe prietenii săi, dar Jim apare pentru a vorbi cu el, cu toate acestea se scapă.

În timp ce îl urmăreşte pe spectrul, Odd reaminteşte ceva care i-a spus Jim, deodată spectrul se paralizează pentru un moment şi revine să alerge împingându-l pe băiatul, acesta îl sună pe Jeremie şi îi spune că spectrele se debilitează când ascultă difuzoarele, înseamnă că undele electromagnetice debilitează structura lor moleculară.

Cei doi William o urmăresc pe Yumi, Aelita şi Ulrich nu reuşesc să scape şi spectrul îi găseşte. Odd începe să cânte prin campania, spectrul se paralizează. În Lyoko, Yumi este încolţită, dar cel adevărat William îl atacă pe clona sa şi Yumi scapă. Se produce o luptă şi William îl distruge pe clona cu o undă de şoc. Yumi intră în turn şi o dezactivează înainte să-i atingă spectrul pe Ulrich şi Aelita.

Galerie Edit

109: Intruziunea 110: Necodaţii 111: Confuzie

Also on FANDOM

Random Wiki