FANDOM

Muzica fatală
Lyoko18.jpg
Titlul în franceză Musique mortelle
Titlul în engleză Killer Music
Numărul episodului 18
Sezonul 1
Numărul din sezon 18
Data difuzării 31 decembrie 2003
Lista episoadelor
precedent
Amnezia
următor
Frontiera

Muzica fatală este episodul 18 al sezonului 1 şi episodul 18 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 31 decembrie 2003 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

Episodul începe cu Odd ascultând muzică în timp ce Ulrich studiază (sau încearcă să studieze) pentru un examen (muzica se numeşte „Fii rău”). Afirmă că nimeni ştie cine a scris-o. După aceea Odd începe să-l deranjeze pe Ulrich pentru a asculta muzica şi el, Ulrich se îndepărtează şi merge la dormitorul lui Jeremie, unde Jeremie lucrează într-un robot. Odd rămâne cu Kiwi şi urmează ascultând muzica, dar deodată leşină în pat în timp ce Kiwi sare, stinge muzica cu laba şi începe să latre pentru a cere ajutor.

Ulrich termină dormind în camera lui Jeremie, dar în mod constant se trezeşte în timpul nopţii datorită Jeremie, după câte se pare, vorbeşte în somnul său despre Aelita, pentru ruşinea lui şi fericirea Aelitei. Ea, între timp, este într-o turn.

Odd nu ajunge să ia micul dejun, Jeremie se preocupă cu absenţa lui Odd dar lui Ulrich nu-i pasă. În cafenea, Sissi ascultă muzica şi ea, şi Nicolas şi Hervé nu ştiu ce fel de muzica este, şi ea îi spune băieţilor care trebuie să înveţe mai mult.

Dimineaţa ajunge Yumi. Mai târziu asistă pe clasă, şi când Odd nu se prezintă pentru examenul lor, merg şi încearcă să găsească ce s-a întâmplat cu el. Îl găsesc zâmbind şi cu toate acestea, inconştient şi îl duc la infirmerie.

Infirmiera detectează că pulsul lui Odd este în mod periculos foarte scăzut, şi îl transportă pe spital, şi Ulrich şi Jeremie vor să meargă cu el. La început Jean-Pierre Delmas nu-i lasă să iasă de la colegiu, dar la urmă înţelege să fie prieteniile lui şi îi lasă să-l însoţească. Yumi rămâne.

Între timp, Sissi leşină de vină pentru muzica, şi Yumi îşi dă seama să fie cântecul. Jeremie contactează cu Aelita, şi ea va vedea dacă sesizează pulsaţii. Yumi merge la fabrică, şi îl sună pe Jeremie spunându-i că muzica (cântecul „Fii rău” că Odd descărcase în noaptea precedentă) a fost făcută de XANA; este o formă de atac deghizat de cântec, dar în realitate a fost un amestec de sunete de muzică tehno făcută pentru a nu mai bate inima oamenilor care o asculte, şi XANA, folosind mediile masive de comunicare, a atins cântecul la toate colţurile posibile pentru a ataca toată lumea. Foarte curând, toată şcoala (şi mai târziu tot oraşul) este inconştient, şi XANA chiar şi atacă pe infirmiera Yolanda Perraudin. Între timp, Jeremie conversează cu Aelita despre posibile turnuri activate.

Jeremie şi Ulrich ajung la fabrică şi Yumi este în drum. Jeremie îl virtualizează pe Ulrich în sectorul muntos, şi se găseşte cu Aelita. Mai târziu ajunge Yumi, şi Jeremie o virtualizează şi ea în Lyoko pentru a-o ajuta pe Aelita. Sunt atacaţi de un grup de blocuri, care reuşesc să-l congeleze pe Ulrich.

Jeremie priveşte televiziunea, care vorbeşte despre o epidemie necunoscută că atacă Boulogne-Billancourt. Atunci se vede o grămadă de lume întinşi pe sol, inconştienţi la fel ca Odd şi ceilalţi.

Ulrich este congelat 3 minute. Atunci apare Yumi, şi împreună cu Ulrich o vor proteja pe Aelita. Yumi supravieţuieşte şi aleargă cu Aelita la turn. Ulrich se sacrifică pentru cele două şi este devirtualizat. Dintr-o dată, muzica începe să atingă în fabrică. Jeremie reuşeşte să programeze o întoarcerea în trecut înainte de a leşina şi el. Ulrich, care iese prin scanerele, încheie stând inconştient.

Aelita şi Yumi sar prin nişte pietre flotante. Yumi aproape cade pe Marea digitală, dar Aelita continuă. Ea face nişte salturi pe nişte pietre rotative, şi reuşeşte să intre în turn. Înainte de tot Paris (şi de îndată lumea întreagă) moare, Aelita dezactivează turnul, se activează întoarcerea în trecut şi tot se surmontează pe zilele înainte de examen.

De data aceasta, Odd descarcă o melodie diferită numită „Sub acoperirea mea” de grupul muzical „Subsonici”, şi îi spun lui Ulrich să fie un cântec care „o maşină” niciodată l-ar face. Odd se referă la XANA? Aşa termină episodul, şi Ulrich rămâne cu Odd în camera lor.

Galerie Edit

17: Amnezia 18: Muzica fatală 19: Frontiera

Also on FANDOM

Random Wiki