FANDOM

Mixajul de final
Lyoko33
Titlul în franceză Mix final
Titlul în engleză Final Mix
Numărul episodului 33
Sezonul 2
Numărul din sezon 7
Data difuzării 12 octombrie 2005
Lista episoadelor
precedent
Ziua îndrăgostiţilor
următor
Veriga lipsă

Mixajul de final este episodul 7 al sezonului 2 şi episodul 33 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 12 octombrie 2005 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

Episodul începe dimineaţa în Kadic şi Războinicii pe Lyoko se găsesc în apropierea distribuitorului de băuturi, cu teamă la examenul de ştiinţe. Ulrich şi Odd, între timp, îşi pregătesc metodele pentru a înşela examenul. Între timp Sissi vine arogant pentru că tatăl său i-a dat permis pentru a putea folosi gimnaziul pentru un dans.

William şi Odd rup un mixer, şi Jeremie este foarte ocupat, Aelita repara mixerul şi îşi descoperă talentul de DJ. Dar Jeremie devine repede gelos cu această nouă pasiune a Aelitei, când Aelita îi spune lui Jeremie să meargă această noapte la dans în loc de a lucra cu în antivirus.

Examenul se realizează în timpul după-amiezei şi când Jim se pregăteşte pentru a înmagazina copii, XANA ia controlul său cu un spectru, în timp ce în acelaşi timp, s-a activat un turn în sectorul deşertic.

Noaptea, Războinicii pe Lyoko merg la sărbătoare, dar numai Jeremie lucrează fără odihnă în calculatorul său. Ca urmare, superscanul dă alerte, dar vine Jim şi îl leagă, evitând să-i avertizeze pe tovarăşii săi. Noaptea, cu toate acestea, urmează şi Aelita trebuie să fie DJ.

Jeremie reuşeşte să-l sune pe Kiwi şi îl trimite să-şi caute stăpânul, deşi după un moment bun pentru a-l ignora. Odd îşi vede câinele şi Yumi, Odd şi Ulrich urmează pe câinele. dar este prea târziu, Jim a lăsat-o inconştientă pe Aelita cu pretextul de a-o duce la infirmerie, şi merge la fabrică.

Războinicii de Lyoko merg în persecuţia răpitorului Aelitei, dar de data aceasta Jim o trimite pe Aelita în fondul unui puţ în sectorul deşertic din Lyoko, sub supervizarea unui Megatank. Războinicii de Lyoko se găsesc cu Jim, care se duplică pentru a putea lupta mai mult, dar reuşesc să ajungă laboratorul.

Jeremie îi trimite pe cei trei la Lyoko. Yumi încearcă să o salveze pe Aelita, în timp ce Odd şi Ulrich luptă cu viespi. Bătălia între Yumi şi Megatankul termină într-o remiză, Yumi este devirtualizată şi lasă câmpul liber la Meduza pentru a fura memoria Aelitei.

Lupta împotriva monştrilor lui XANA care zboară este defavorabilă, şi situaţia înrăutăţeşte când Jim trează (după a fi inconştient), fură controlul comandourilor şi îl devirtualizează pe Odd. După aceea, încearcă să-l omoare pe Jeremie, dar din fericire Yumi ajunge la timp pentru a evita să-l facă o daună serioasă, permiţând că reia controlul supercomputerului.

Ulrich se găseşte singur cu viespea restantă, reuşeşte să o distrugă şi se dirijează la locul unde sunt Aelita şi Meduza. Pe Pământ Jeremie reuşeşte să ia controlul şi Ulrich distruge viespea restantă şi sperie pe Meduza tăind tentaculele sale cu katana sa. Aelita intră în turn, când Jim se dispune să-l electrocuteze pe Jeremie.

Aelita dezactivează turnul când Jim aroape îl pune capăt pe Jeremie. Profesorul se trezeşte buimac şi îl întreabă pe Jeremie ce face aici, şi apoi Jeremie recomandă cu ironie care uite tot, şi activează întoarcerea în trecut.

Pe Pământ, apare Sissi pentru a spune ştirea că poate folosi gimnaziul pentru dansul şcolii, dar Odd spune asta înainte şi spune că deja a trăit acea zi şi a călătorit în trecut. Sissi îl ignoră pe Odd. Mai târziu, Jeremie promite să o lase pe Aelita să se concentreze în muzică.

Galerie Edit

32: Ziua îndrăgostiţilor 33: Mixajul de final 34: Veriga lipsă

Also on FANDOM

Random Wiki