FANDOM

Marea digitala

Marea digitală.

„Ciudat seamăna cu un oraş cu susul în jos.”

„Dacă mă întrebi pe mine, aceste clădiri sunt servici inter-conective bazate pe date.”

Odd şi Aelita în episodul 71, Skidul se scufundă.

Marea digitală sau Internetul este reţeaua uriaşă mondială. Se are acces de la o capă care se găseşte sub toţi sectoarele, care simulează suprafaţa unei mare (cu excepţia Cartaginei că este inimii de Lyoko şi conectează cu toţi sectoarele din Lyoko). La fel ca marea a Pământului, această capă se mişcă şi agită ca apă. Peste aceasta, cei care cad vor fi virtualizaţi şi prinşi pentru mereu. În Marea digitală sunt toate Replicile ale lui Lyoko. Jeremie şi Aelita în episodul 70 (Skidbladnir) au construit o navă virtuală submersibilă, numită Skidbladnir (Skid) şi aşa Războinicii pe Lyoko au putut să exploreze Marea digitală.

Şi William-XANA s-a copiat un NavSkid (unde merg cei care nu sunt în comanda Skidului) numit Rorkal şi în nişte episoade în timp ce protagoniştii sunt în Marea digitală, William-XANA i-a atacat. După distrugerea lui Lyoko, Marea digitală este tot ce rămâne. În sezonul 4, William-XANA încearcă în timpul sezonului 4 să o arunce pe Aelita pe Marea digitală, ca aşa Franz Hopper să iasă şi ca XANA să poată să-l distrugă. Aelita a fost aruncată pe Marea digitală de William-XANA în episodul 82 (Amintire vagă) şi după aceea a fost salvată de Franz Hopper. Prin înăuntru Marea digitală pare o specie de oraş virtual cu edificii care agaţă de tavan, care mai târziu se descoperă să fie serverelor weburilor. Marea digitală este de culoare albastră dar devine roşie când XANA atacă.

Galerie Edit

Locuri
LyokoAcademia KadicFabricaSchitulMare digitalăReplicăLimboul virtual

Also on FANDOM

Random Wiki