FANDOM

Marabunta
Lyoko36
Titlul în franceză Marabounta
Titlul în engleză Marabounta
Numărul episodului 36
Sezonul 2
Numărul din sezon 10
Data difuzării 2 noiembrie 2005
Tipul episodului Atacul lui Jeremie
Lista episoadelor
precedent
Jocurile sunt făcute
următor
Interes comun

Marabunta este episodul 10 al sezonului 2 şi episodul 36 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 2 noiembrie 2005 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

Episodul începe într-o clasă cu Suzanne Hertz, unde studenţii studiază comportamentul furnicilor. Ulrich întreabă dacă există furnici asasini. Doamna Hertz îl spune că în America de Sud, furnicile merg în armate, omorând tot în trecerea lor. Evenimentul este cunoscut ca „marabunta”. Clopotul sună şi pleacă toţi, cu excepţia lui Jeremie, care este fascinat de furnici. În sufragerie, Jeremie spune că a decodificat o mare parte a jurnalului lui Franz Hopper, şi a descoperit un program cu care speră să se dezabiliteze XANA. Spune să urmeze proprietăţile unei furnici, dar cu acest cuvânt, Odd se zvârlă în urmă, care deja este sătul cu conferinţa doamnei Hertz. Aelita spune că nu poate să meargă pentru că trebuie să facă o sarcină de italiană. Yumi spune că ea are nataţie în piscină. Jeremie îl cere pe Ulrich, dar el răspunde: „piscină”, gândindu-se la William. Fără nimeni să-l ajute, Jeremie merge la fabrică pentru a lucra singur.

În piscină, William sare de la tablă şi intră în apă. Văzând că Yumi îl felicită, Ulrich decide să sară şi el. Din nefericire, el lunecă şi cade în apa rău. Ulrich începe să se înfunde, dar William îl salvează. Când târăşte Ulrich în afara piscinei, un grup de copii sunt în jurul lui.

Ulrich nu respiră, dar când Yumi aproape îl face respiraţia gură la gură pe Ulrich, Jim îl spune să se îndepărteze şi realizează respiraţia gură la gură el, dar înainte deja recuperase conştiinţa. Yumi îl întreabă dacă este bine, dar numai Ulrich tuşeşte şi pleacă. În laborator, Jeremie virtualizează ceva în Lyoko. În sectorul împădurit, o sfera neagră mică apare. De îndată, sfera mică se înmulţeşte şi se converteşte într-o băltoacă neagră.

În camera lui Odd şi a lui Ulrich, Odd primeşte un apel de la Jeremie spunându-i să meargă la fabrică şi să o avizeze pe Aelita. Ulrich se neagă să meargă, umilit. Aelita şi Odd ajung la fabrică şi Aelita întreabă ce program se execută. Jeremie îl numeşte „marabunta”. El îi spune că marabunta este programată pentru a căuta şi pentru a-i distruge pe monştrii lui XANA. Odd şi Aelita merg la sectorul împădurit din Lyoko într-o misiune de recunoaştere pentru a observa marabunta în acţiune. Urmează un Crab care pare să fie în pericol. La piscină, William şi Sissi vorbesc despre interesele lor de dragoste. Sissi îi spune lui William care este îndrăgostită de Ulrich dinspre când era mică şi doar vrea să fie iubita lui. Yumi iese de la piscină şi se retrage cu William.

În Lyoko, Odd şi Aelita văd marabunta devorând monştrii lui XANA. Aelita îi spune lui Jeremie că deja a văzut tot. Jeremie îi spune să meargă la un turn, dar marabunta o înconjură pe Aelita. Odd trage săgeţi laser făcând un drum prin marabunta şi aleargă pentru vieţile lor. Jeremie descoperă că marabunta o atacă pe Aelita pentru că legătura ei cu XANA îi face să creadă că Aelita este unul dintre monştrii lui XANA. Jeremie încearcă să termine programul, dar nu şi funcţionează. El îl sună pe Ulrich, dar este încă supărat şi nu răspunde pe telefon. În continuare, o sună pe Yumi, care spune să-l caute pe Ulrich.

Yumi îl vede pe Ulrich în camera lui. Ulrich îi spune să plece. Yumi îi spune că o spionase, îi dă mesajul lui Jeremie şi închide uşa. În Lyoko, Odd şi Aelita descoperă că marabunta deja a ajuns turnul. Marabunta o înconjură pe Aelita în timp ce XANA materializează un Crab de lângă ea. În loc de tragere, Crabul o adună în braţe şi o azvârle pe un loc sigur. Crabul este atunci capturat de marabunta şi distrus. Jeremie ştie că Aelita trebuie să trăiască ca să XANA ia memoria ei şi de aceea a sacrificat unul dintre propriii săi monştri. Cei doi Războinici pe Lyoko se sumează la Crabi, blocuri, şi Cancrelaţi şi trag împotriva marabuntei. Odd ia comanda monştrilor ca un general de bătălie. În pofida focului laser nu pare să oprească progresul marabuntei.

Yumi ajunge la fabrică, se virtualizează, şi distruge un bloc înainte să-l spună cineva ceea ce se întâmplă. La şcoală, William vine la camera lui Ulrich pentru a vorbi cu el. Ulrich iese de la patul său. William îl ameninţă să fie iubitul lui Yumi dacă el nu-l face înainte. William pleacă lăsându-l pe Ulrich reflexionând în timpul unor minute. După aceea, merge la fabrică.

Jeremie se gândeşte la o soluţie pentru a distruge marabunta: a modificat una dintre săgeţile laser ale lui Odd cu un virus care va distruge marabunta, dar trebuie să lovească bila originală. Un Crab îl ajută să ajungă locul bilei originale. Yumi este înghiţită de marabunta şi este devirtualizată. Ulrich intră în Lyoko şi începe să atace marabunta. Între timp, Crabul este între marabunta. Odd se scunde şi trage la prima bilă, lovind marabunta originală. O străfulgerare de lumină portocalie se extinde şi marabunta este distrusă. Monştrii supravieţuitori fac o respectuoasă reverenţă şi pleacă.

Apoi, Jeremie admite să se înşele „de la început până la sfârşit”. Sissi vine şi îl cere pe Ulrich cum se simte după incidentul piscinei. Odd îl întreabă pe Ulrich ce s-a întâmplat la piscină. De îndată, Yumi şi Ulrich exclamă: „Nimic!”.

Galerie Edit

35: Jocurile sunt făcute 36: Marabunta 37: Interes comun

Also on FANDOM

Random Wiki