FANDOM

Lyoko.jpg

Lyoko.

Toate sectoarele.jpeg

Toate sectoarele din Lyoko.

Lyoko este o lume virtuală conţinută într-un supercomputer în fabrica. Aceasta este împărţită în cinci sectoare distincte, toate cu propriile lor caracteristici unice. Primele patru sectoare sunt dispuse în jurul a cincea, ca o stea. Fiecare sector este izolat de celelalte prin marea digitală. Primul sector în ordine numerică este sectorul îngheţat. Ceilalţi sunt numerotate invers acelor de ceasornic incepand de la prima. Cartagina este al cincilea sector.

Există 41 de turnuri împrăştiate despre Lyoko; zece în fiecare sector principal şi unul din Cartagina. Ele acţionează în calitate de noduri de prelucrare a datelor, alei către lumea reală, şi refugii pentru cei pe Lyoko. Este prin aceste turnuri care XANA poate să atace Pământul. De-a lungul celor patru sectoare principale, sarme gigant vânt drumul lor de la al cincilea sector la fiecare dintre turnuri în fiecare dintre sectoarele, în calitate de conducte pentru date. Energia poate fi văzut prin aceste cabluri când XANA activ un turn, iar pulsaţii pe teren. Aceste cabluri pot fi tăiate. Supercomputerul nu a fost închis destul de mult pentru a distruge toate Lyoko.

În al treilea sezon, XANA începe ştergerea sectoarele unul câte unul, folosind Meduza să posede Aelita. Când XANA posedă Aelita, ea merge la turnul de trecere şi introduceţi codul „XANA” în interfaţa, pentru a şterge întregul sector. În ultimul episod al sezonului 3 (Runda finală), XANA foloseşte William Dunbar ca un mediu de a distruge miezul Lyoko, distrugând Lyoko şi de a face supercomputer inutil. Dar Franz HopperJeremie Belpois şi Aelita informaţii necesare pentru a recrea Lyoko.

Sectoarele Edit

Lyoko este împărţit în 5 sectoare diferite:

  1. Sectorul îngheţat
  2. Sectorul deşertic
  3. Sectorul împădurit
  4. Sectorul muntos
  5. Cartagina

Galerie Edit

Muzică din Lyoko Edit

Muzica din Lyoko01:04

Muzica din Lyoko

Locuri
LyokoAcademia KadicFabricaSchitulMare digitalăReplicăLimboul virtual

Also on FANDOM

Random Wiki