FANDOM

Jeremie Belpois
Jeremie.jpg
JeremieEvolution.png
Informaţii personale
Grup actual Războinic pe Lyoko
Poreclă Einstein
Gen Masculin
Vârstă 12 (13 dinspre episodul 49)
Naţionalitate Franţa
Statură 1,47 m
Greutate 31 kg
Culoare părului Blond
Culori ochilor Albastre
Familie Tată: Michel Belpois
Văr: Patrick Belpois
Cămin Kadic
Cupluri Aelita
Laura
Posedat de XANA? 2 ori (odată pentru câteva secunde ca un zombie).
Informaţii în seria
Actor/Actriţă (Evoluţie) Marin Lafitte
Primă apariţie XANA capătă viaţă
Ultimă apariţie Ultima misiune

Jeremie Belpois este un Războinic pe Lyoko şi membrul intelectual şi ştiinţific al grupului. El acţionează ca ghid în Lyoko, deoarece el este capabil de a mânui supercomputerul în fabrica ca nimeni altcineva (în afară de Aelita). Când Jeremie deschide supercomputerul, el începe o căutare pentru a o materializa pe Aelita în lumea reală. El are uneori un temperament scurt. El este, de asemenea, cel mai vulnerabil să fie posedat de XANA, pentru că el nu are experienţă în lupta contra monştrilor lui XANA în Lyoko.

Detalii ca Războinic pe Lyoko Edit

  • Aparenţă: Mereu duce jerseu de gât înalt albastru, granat în sezonul 4, şi pantaloni maro sau gri. Utilizează o pijama albastru închis, compus dintr-o cămaşă şi pantaloni lungi. El este blond şi are ochelari.
  • Arme în Lyoko: Necunoscut.
  • Puteri în Lyoko: Necunoscut.
  • Abilităţi: Cu inteligenţa sa excelentă, poate să folosească supercomputerul cu mare fluenta, şi pentru a dezvolta programe foarte complexe pentru o persoană chiar şi mai în vârstă decât el. Cu toate acestea, aptitudini fizice ale lui Jeremie nu sunt prea proeminente (s-ar putea să iasă în evidenţă pentru teribila), în ciuda faptului ca sari la piscină pentru a salva viaţa Aelitei, şi a trecut prin acoperişul lui Kadic singur.
  • Puncte de viaţă: Se presupune că 100, la fel ca restul Războinicilor.
  • Vehicul: Nu are nici unul, dar el a creat aproape toate vehiculele.

Biografie Edit

Jeremie Belpois este un băiat blond, scund şi subţire. Are nişte ochelari rotunzi şi grande, pe care îi dau un aspect penetrant. Jeremie este timid, dar şi inteligent, şi iubeste Aelita, dar preferă să nu-l arate. El este încântat cu scoală, şi, de asemenea, vorbeşte despre cele mai plictisitoare subiecte. Când Aelita a ajuns la Pământ el a vrut să-i înveţe lumea, şi în cazul în care nu au fost pentru el, Lyoko niciodată ar fi fost descoperit.

Jeremie apare pentru prima dată în episodul XANA capătă viaţă, unde caută bucăţile pentru a construi un robot care a trebuit să facă într-un concurs şcolar, şi găseşte fabrica, şi mai târziu, supercomputerul. Se poate spune, de asemenea, că prima apariţie a lui Jeremie este în „Garage Kids”, cu excepţia faptului că nu este considerat a fi un episod din serie.

În general, Jeremie este pe cheltuiala supercomputerului prin două raţiuni principale: el este singurul cu adevărat bun pentru a şti cum să folosească supercomputerul pe deplin (Aelita, de asemenea, ştie, dar nu atât de mult ca Jeremie) şi pentru că sunt prea frică de virtualizare. Dar Jeremie a fost virtualizat pe Lyoko două ori şi scanat patru ori:

  1. Mulţumită prima dată că s-a scanat nu-i afectat prin întoarcerea în trecut (nu se vede).
  2. În episodul Frontiera a vrut să meargă la Lyoko pentru a vorbi cu Aelita personal, dar când era scanat, virtualizarea ar fi o greşeală, şi Jeremie merge la limboul virtual. Când se găseşte cu Aelita, ea are aparenţa de Lyoko, dar Jeremie are aparenţa lumii reală.
  3. În episodul Canalul fantomă a fost virtualizat pe Lyoko să adere la bula de simulare creată de XANA pentru a salva prietenii săi, dar este virtualizat într-un simulator al Pământului şi aspectul său este din lumea reală, nu din Lyoko.
  4. În episodul Domnul Pück a trebuit să lupte în Lyoko pentru nu a fi posedat de XANA, fiindcă a lupta în Lyoko dă rezistenţe şi evită să fie posedat. Aspectul său în Lyoko conform Odd şi Ulrich este „ridicol”, deşi poate că nu se referă la aspectul fizic, dar la fel de lupta. Două Megatankuri l-au atacat pe Jeremie şi el s-a speriat şi a fugit alergând. După ultima virtualizare, Jeremie asigură faptul că el nu va reveni la Lyoko chiar şi afirmând „Prefer să fiu posedat de XANA înainte de a reveni încolo”. Dar apariţia lui Jeremie în Lyoko nu s-a văzut.

Rol în Code Lyoko Edit

În grup, Jeremie trebuie să se ocupe cu supercomputerul şi să-i apere pe prietenii săi (de exemplu, când apare un monstru, Jeremie avertizează). Când XANA activează o turn, Jeremie trimite coordonatele la grupul. Jeremie este considerat liderul grupului.

Familia lui Jeremie Edit

Numai tatăl său este cunoscut, Michel Belpois, care apare în episoadele Franz Hopper şi Amintire vagă, că vrea să ducă Jeremie la o şcoală pentru foarte talentaţi. Jeremie are, de asemenea, un văr numit Patrick, care apare în episodul Verişori îndepărtaţi.

Galerie Edit

Garage Kids Edit

Code Lyoko Edit

Code Lyoko Evoluţie Edit

Personaje din Code Lyoko
Principale: Jeremie BelpoisAelitaYumi IshiyamaOdd Della RobbiaUlrich SternWilliam DunbarLaura GauthierXANAFranz Hopper
Secundare: KiwiSissiAntheaJimJean-Pierre DelmasSuzanne HertzNicolasHervéMillyTamiyaSamHirokiTyronMai multe personaje…

Also on FANDOM

Random Wiki