FANDOM

Hervé.jpg

Hervé.

Hervé Pichon este unul dintre cei doi băieţi al grupului de Elisabeth (Sissi) Delmas, fiica al directorului academiei Kadic. El este al doilea pe comanda grupului, fiindcă uneori este chiar şi şefului în caz de urgenţă când Sissi rezultă incompetenă, si Hervé este cel mai inteligent al grupului. Este cel mai bun prieten lui Nicolas Poliakoff, în pofida lipsei lui de inteligenţe. Hervé este îndrăgostit de Sissi, şi este în mod constant bătut joc prin rivalul lui academic, Jeremie. Hervé este competitiv şi uneori violent, ca urmare, deosebit de facil mâniei. Hervé are claustrofobie. Faţa lui Hervé este acoperită de boabe, şi adesea se râd de această problemă. Este foarte uşor să sperie.

Hervé adesea se poate să vadă aşteptând Sissi pentru a consulta ceva, deşi în genere nu-l face. El îşi petrece cea mai mare parte a timpului liber tratând de gândit în forme de a impresiona Sissi, care în general nu dă succes. El este atras un pic la Yumi, care ar putea să fie considerată ca cea mai duşmancă lui Sissi. Este evident în episodul Roboţii, unde ea este capabilă de a convinge Hervé pentru a ajuta la Războinicii pe Lyoko. Suzanne Hertz pare să gândească în el ca cel mai bun elev său, împreună cu Jeremie. Hervé şi pare să aibă cunoştinţă de cuvinte ştiinţifice ca Jeremie.

În episodul Roboţii, a construit un robot colibri pasăre pentru a-i ajuta pe Războinicii pe Lyoko pentru a distruge un robot care XANA crease. Din nefericire, a pierdut memoria după aceea de o întoarcere în trecut. şi a făcut designul robotul Sissi de fier pentru Concursul Anual de Roboţi, un omagiu la Sissi. A pierdut pentru că a rupt regulile concursului prin a tăinui o armă în interiorului robotului.

Personaje din Code Lyoko
Principale: Jeremie BelpoisAelitaYumi IshiyamaOdd Della RobbiaUlrich SternWilliam DunbarLaura GauthierXANAFranz Hopper
Secundare: KiwiSissiAntheaJimJean-Pierre DelmasSuzanne HertzNicolasHervéMillyTamiyaSamHirokiTyronMai multe personaje…

Also on FANDOM

Random Wiki