FANDOM

Fabrica.jpeg

Fabrica.

Fabrica este locul unde există supercomputerul care conţine Lyoko. În fabrica este situată echipa utilizată ca de acces şi de comunicare cu Lyoko. Complexul este format din patru niveluri: etajul din fabrica cu camera de maşini, laboratorul, camera de scanere şi camera de supercomputerul. Ultimele trei niveluri sunt protejate de uşi mari, care sunt sigilate cu un câmp electromagnetic pentru siguranţa. Fabrica este separată de un sistem de canalizare de râu; poate fi accesată numai de pod sau de o barcă, deoarece este pe o insulă.

Pentru a ajunge la fabrică, Jeremie şi altele trebuie să intre în sistemul de canalizare în parcul şcolii sau într-o uşă în spatele gimnaziului. De aici, după parcurgerea unui pasaj subteran, se găsesc un pod peste râul Sena care duce la fabrica. Folosind corzi, merg în jos în subsolul clădirii, şi cu un ascensor, coboară la Laborator şi, într-un etaj mai de jos, se află camera de scanare. Cod pentru a ajunge la etajele inferioare ale fabricii este 59656. Pe un telefon mobil, aceste numere formează cuvântul Lyoko. În sezonul 1, o sală cu motoarele fabricii este, de asemenea, prezentată. Fabrica este aceeaşi (cu excepţia Supercomputerului), la o fabrică Renault închisă în 1992 şi demolată după 2004, care a fost localizată pe Insulă Seguin.

Acest supercomputer este format din trei etaje în subsol:

  • Laboratorul: acesta laboratorul lui Jeremie, unde şi-a făcut căutarea, dar şi sala unde se găseşte controlul supercomputerului, care poate să-i virtualizeze pe Războinicii pe Lyoko.
  • Camera scanerelor: conține trei tipuri de scanere enorme la fel ca sarcofage cilindrice. Aceste dispozitive permit că indivizii pot să se analizeze şi să-şi percheziţioneze memoriile în calculator (pentru a se proteja de întoarcerea în trecut), dar mai ales pentru a „virtualiza” indivizii, adică, pentru a le trimite în Lyoko. Este posibil să virtualizeze trei persoane în acelaşi moment.
  • Camera supercomputerului: conţine generatorul maşinii, incluzând programele sale (incluzând cei de Lyoko) şi propulsarea nucleară, şi întrerupătorul pentru a-i activa sau pentru a-i dezactiva. Această cameră este ţinta de numeroase atacuri de-ale lui XANA în sezonul 3 pentru a distruge Lyoko, şi în sezonul 4, când Războinicii pe Lyoko sunt în Marea digitală pentru a fi virtualizaţi pentru mereu.

Printre multele proprietăţi ale supercalculator este întoarcerea în trecut, un program care poate merge înapoi în timp de până la 12 ore. Războinicii pe Lyoko foloseşte acest program pentru a repara daunele cauzate de atacurile lui XANA şi pentru şterge memoria martorilor. Dar, cu fiecare întoarcere în trecut când se adaugă un bit cuantic (qubit), care creşte exponenţial puterea de calcul a unui supercomputer, care, prin extensie, întăreşte puterea şi inteligenţa lui XANA.

După victoria finala a lui XANA în episodul 94 (Luptă până la capăt), Războinicii pe Lyoko opresc supercomputerul în episodul 95 (Ecouri), punând astfel capăt la viaţa lor ca eroi. Supercomputerul este reactivat în Code Lyoko Evoluţie, în episodul 96 XANA 2.0), dar în episodul 121 (Ultima misiune) este oprit din nou.

Fabrica in lumea reala.JPG

Adevărata fabrică din Boulogne-Billancourt demolată în 2004.

Loc real Edit

Fabrica este în 48° 49′ N 2° 13′ E dar a fost demolată la sfârşitul anului 2004. Insula a fost închisă pentru acces şi pot fi accesate doar din sistemul de canalizare. Insula este numită Seguin.

Locuri
LyokoAcademia KadicFabricaSchitulMare digitalăReplicăLimboul virtual

Also on FANDOM

Random Wiki