FANDOM

Extraterestrul
Lyoko8
Titlul în franceză Clap de fin
Titlul în engleză End of Take
Numărul episodului 8
Sezonul 1
Numărul din sezon 8
Data difuzării 22 octombrie 2003
Lista episoadelor
precedent
O problemă de imagine
următor
Satelitul

Extraterestrul este episodul 8 al sezonului 1 şi episodul 8 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 22 octombrie 2003 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

Episodul începe cu sfârşitul unui film arătat la elevii de pe Kadic. Este vorba despre un monstru răutăcios care o atacă pe o femeie tânără. Monstrul este trântit de protagonistul principal al filmului, şi acesteia termină cu cele două în braţele celuilalt. Jeremie afirmă că filmul este ridicol, Ulrich crede să fie genial, lui Odd i-a plăcut efectele speciale, şi Yumi gândeşte să îngrozească. Atunci Jean-Pierre Delmas urcă şi anunţă că directorul şi scenaristul filmului, James Finson, este în şcoală.

Finson îi informează pe studenţii care vor utiliza fabrica pentru ultimul lor film, un amestec ştiinţifico-fantastic şi de oroare. Jeremie are frică să supercomputerul fie descoperit, şi vorbeşte cu Războinici pe Lyoko despre Finson. Ulrich propune să vorbească cu Finson. Între timp, Finson face autografe pe pozele sale pentr studenţii, şi Sissi îl spune să vrea să fie în ultimul lui film. El neagă petiţia ei, şi în continuare Ulrich urcă să vorbească cu el, cerându-i o poză, şi îl informează pe Finson care cunoaşte fabrica în interiorul şi în afara.

Ulrich şi Finson merg într-o călătorie de explorare la fabrică, unde Ulrich îl spune că locului are un risc de prăbuşire, este infestat de şobolani şi există radiaţii de uraniu în vreo parte, dar el este încântat în pofida tot. Restul grupului observă dinspre sus. Finson, cu toate acestea, nu este speriat, şi îl cere pe Ulrich la unde conduce ascensorul. Ulrich îi spune lui Finson că de la mulţi ani în urmă acest ascensor nu conducă la niciun loc, şi Odd face un zgomot, dar numai Finson se sperie pe principiu. El îi spune lui Ulrich care i-ar plăcea să Ulrich fie consultantul tehnic al filmului, dar Ulrich spune că directorul niciodată i-ar permite să pleacă de la şcoală.

Când Finson şi Ulrich întorc la şcoală, Sissi vede oportunitatea pentru a-l manipula pe Ulrich pentru a obţine o hârtie în film. Hervé îi spune că directorul nu i-l a permis, dar când iese Finson de la biroul lui Jean-Pierre Delmas, şi Finson este surprins pentru că directorul nu l-a permis pe Ulrich să pleacă de la şcoală pentru a lucra cu el. Sissi îi spune lui Finson că în cazul în care lucrează cu el şi ea, îl va cere pe tatăl său să-l permită pe Ulrich să pleacă de la şcoală. Finson este de acord fără tragere de inimă, şi Sissi este satisfăcută.

A doua zi, Sissi şi Ulrich merg la fabrică, unde telefoane lor mobile sunt confiscate de Finson pentru că nu vrea conexiune cu lumea exterioară datorită scurgeri de informaţii către presă. După Sissi spune că în sfârşit Ulrich şi Sissi vor fi împreună, Ulrich este cu totul supărat pentru că trebuie să fie acolo. Apoi Finson arată lucrătorilor săi un monstru care a făcut designul pentru filmul. Ulrich spune să fie similar cu monstrul în Alien, şi Finson se supără.

În timpul nopţii, Ulrich se scapă de la cortul lui şi nevăzut de Sissi şi merge la laborator, unde întră în contact cu Jeremie, care vrea să vorbească cu Aelita. Rezultă că Sissi îl urmase, şi deodată monstrul îi atacă, fiindcă este posedat de XANA. Ulrich şi Sissi scapă pe planta fabricii.

Dimineaţa următoare, Yumi, Jeremie, şi Odd se strecoară pe fabrică printr-un gardă pentru a-i salva pe prietenii lor de la monstru, care îi legase pe Ulrich şi Sissi cu saliva sa lipicioasă. Yumi îi salvează cu briceagul ei de buzunar, în timp ce Jeremie îl trimite pe Odd la Lyoko pentru a-o ajuta pe Aelita. Între timp, Finson şi lucrătorii săi îşi dau seama că monstrul a dispărut. Îl caută, numai pentru a fi capturat de saliva sa. Monstrul îi urmăreşte pe Ulrich, Yumi şi Sissi, care scăpaseră la un sfert în parter.

În Lyoko, Odd se virtualizează şi se găseşte cu Aelita, şi sunt atacaţi de viespi. Cu toate acestea, încep să alerge spre turnul activat, şi se bagă printr-un tunel lunecos. Când ajung, sunt două turnuri, şi Aelita trebuie să aleagă una dintre ele. În lumea reală, Ulrich şi Yumi sunt strangulaţi de monstrul în timp ce Sissi se aşează, plângând şi speriată. În Lyoko, Odd este devirtualizat; Aelita alege un turn, şi apoi descoperă să fie turnul echivocat. Jeremie renunţă în laborator, şi Ulrich şi Yumi sunt aproape înecaţi. Dar deodată, turnul este dezactivat pentru că este turnul corect, şi Jeremie activează întoarcerea în trecut.

Timpul revine la moment unde Finson semnează autografe. În loc de a sugera să ia o plimbare prin fabrică, de data aceasta Ulrich îi spune lui Finson că un alt film a fost filmat în fabrică vreun timp în urmă. Supărat, Finson îi sună producătorului, şi îi spune că fabrica nu-i un loc bun. Episodului termină cu Finson ţipându-l pe managerul lui, care afirmă că nu s-a făcut niciun film în fabrică.

Galerie Edit

7: O problemă de imagine 8: Extraterestrul 9: Satelitul

Also on FANDOM

Random Wiki