FANDOM

Expunere gresită
Lyoko90.jpg
Titlul în franceză Médusée
Titlul în engleză Wrong Exposure
Numărul episodului 90
Sezonul 4
Numărul din sezon 25
Data difuzării 27 octombrie 2007
Lista episoadelor
precedent
Muzică pentru îmblânzirea bestiei
următor
Conexiune nepotrivită

Expunere gresită este episodul 25 al sezonului 4 şi episodul 90 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 27 octombrie 2007 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

Episodul începe în Schitul, unde Jeremie şi Aelita au mers pentru a obţine toată informaţia posibilă pentru a lupta împotriva lui XANA; după ce au căutat un pic, Aelita găseşte o poză de ea cu Franz Hopper şi cu o ecuaţia matematică scrisă într-o tabla de scris în fundal. Jeremie descoperă să fie un program pentru a reseta supercomputerul. În sufragerie, Odd comentează că nu ştie cum să câştige inima lui Anaïs Fiquet. Cu tema pozei, Odd vrea să-i trimită lui Anaïs Fiquet o poză. Atunci îl cere pe Jeremie să-i lase calculatorul pentru a-i trimite o poză lui. Dar face o greşeală: în camera ei, Sissi primeşte mesajul lui Odd, şi poza este cea cu Aelita şi tatăl ei pe care au găsit-o în Schitul.

În biroul directorului, Jean-Pierre Delmas o întreabă pe fiica sa unde a obţinut poza, şi explică că în poză este un antic profesor de pe Kadic care a dispărut în mod misterios, şi propune să vorbească cu Aelita şi Odd pentru a şti mai mult despre poza. În curte, Jim face să toţi Războinicii pe Lyoko meargă la biroul directorului. Odată acolo, el spune mereu că se numeşte Aelita Stones, care este orfană şi vine din Canada, şi la sfârşit spune că părinţii ei sunt Franz şi Anthea Stones. Jeremie semnalează că Aelita acum ar avea 22 de ani dacă ea este fata pozei. Directorul începe să verifice identitatea Aelitei, şi îi obligă pe grupul să rămână în bibliotecă cu Jim.

În sectorul împădurit se activează un turn. Înainte de a putea urma cu căutarea, directorul este posedat de XANA, o sechestrează pe Aelita şi îi spune lui Jim să grupul nu iasă de la bibliotecă. Când ceilalţi o vor salva, Jim li-l împiedică, şi Războinicii pe Lyoko folosesc tehnicile de bătălie care au învăţat cu Jim în episodul 74 (Prefer să nu vorbesc despre asta), şi îl lasă legat. Între timp, directorul se duce cu Aelita la fabrică. Când ceilalţi ajung, Aelita deja este virtualizată. Odd rămâne să lupte împotriva directorului şi Jeremie îi virtualizează pe Ulrich şi Yumi.

În Lyoko, Meduza o capturează pe Aelita şi ia controlul ei pentru a-o obliga să plimbe spre Marea digitală, în timp ce Ulrich şi Yumi luptă împotriva Crabilor. Între timp, Odd luptă împotriva directorului. În Lyoko, Ulrich şi Yumi încearcă să evite să Aelita meargă la Marea digitală, şi XANA trimite tarantule. Aelita ia o katana de-a lui Ulrich şi începe să lupte împotriva lui. Dacă Aelita este devirtualizată, nu va putea să dezactiveze turnul şi directorul îl va omorî pe Odd, şi dacă nu-i devirtualizată va urma posedată de XANA şi va încerca să se arunce pe Marea digitală.

La sfârşit, Jeremie are o idee: să utilizeze programul resetării supercomputerului şi să o cureţe pe Aelita de la posesie. Atunci un perete alb recurgi tot sectorul, îi paralizează un moment şi apoi Aelita este deposedată, care o permite să dezactiveze turnul. Jeremie virtualizează Overbike-ul, şi Aelita este foarte slabă dar Ulrich o ajutoră. Tarantula îi devirtualizează pe Ulrich şi Yumi, dar Aelita intră în turnul activat. Când directorul este pe cale să-; înfrângă pe Odd, Aelita dezactivează turnul şi lansează întoarcerea în trecut.

Aelita explică că niciodata a fost în Kadic, pentru că studia acasă. Şi explică că numele ei de familie real nu-i Hopper, este Schaeffer (numele care apare în carpeta finală a episoadelor). Hopper este numele de familie a mamei ei, Anthea, înainte de căsătorie. În plus, Franz este în realitate al doilea nume al Franz Hopper, şi primul este Waldo (care apare în carpeta finală a episoadelor). Apoi, Jeremie explică că în pofida acestei distincţii, pentru a-o proteja, Aelita va trebuie să fie numită mereu cu numele de familie „Stones”, cu cel care a intrat în Kadic.

Galerie Edit

89: Muzică pentru îmblânzirea bestiei 90: Expunere gresită 91: Conexiune nepotrivită

Also on FANDOM

Random Wiki