FANDOM

Elisabeth Delmas, poreclită „Sissi”, este fiica directorului şcolii, Jean-Pierre Delmas şi se consideră să fie fata cea mai atractivă din Academia Kadic. Obişnuieşte să ducă pantaloni mov şi tricou trandafiriu cu o inimă. Foloseşte ca costum de baie un bikini foarte mult succint. Este îndrăgostită de Ulrich Stern (deşi el nu-l corespunde pe acel sentiment). Mereu este geloasă pe Yumi (care Ulrich este îndrăgostit) astfel încât, uneori intenţionează ca Yumi şi Ulrich să nu fie împreună nici un minut, pentru ceea ce, de obicei, şantaj şi îl seduce pe Ulrich pentru a reuşi iubirea sa. Negreşit, în sezonul 1 ea a demonstrat rareori o latură mai emfatică. A demonstrat mare protagonism în sezonul 2, deşi ea încă este o mică porţie a seriei. Chiar şi, a ajutat grupului câteodată pentru a atinge victoria, deşi nu este conştientă a cauzei căreia a ajutată. Sissi într-adevăr este o fată dulce şi amabilă, dar ceilalţi nu-şi dau seama pentru că nu-l este facil a demonstrat sentimentele sale. În sezonul 4 poartă blugi şi un tricou roz, şi schimbă banda sa pe părul prin nişte clemele cu o inimă.

Galerie Edit

Personaje din Code Lyoko
Principale: Jeremie BelpoisAelitaYumi IshiyamaOdd Della RobbiaUlrich SternWilliam DunbarLaura GauthierXANAFranz Hopper
Secundare: KiwiSissiAntheaJimJean-Pierre DelmasSuzanne HertzNicolasHervéMillyTamiyaSamHirokiTyronMai multe personaje…

Also on FANDOM

Random Wiki