FANDOM

Deprimarea lui Jeremie
Lyoko118.jpg
Titlul în franceză Le blues de Jérémie
Titlul în engleză Jeremy’s Blues
Numărul episodului 118
Sezonul 5 (Evoluţie)
Numărul din sezon 23
Data difuzării 16 decembrie 2013
Lista episoadelor
precedent
Revoltă
următor
Paradox temporal

Deprimarea lui Jeremie este episodul 23 al sezonului 5 (Evoluţie) şi episodul 118 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 16 decembrie 2013 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

Este ziua de naştere a Aelitei. Odd citeşte un poem straniu că el a scris pentru ea în voce înaltă, un poem care este vorba despre peşti şi prăjituri între alte lucruri. Ulrich şi William râd, şi când vine Aelita şi întreabă despre poemul, Odd preface că el a scris acest poem pentru Samantha.

Între timp, Jeremie şi Yumi creează o sărbătoare surpriză în laborator când sună o alarmă. Jeremie adună ceva încercând să intre în supercomputer. Din fericire, firewall-ul nu lasă să intre asta, dar sursa nu a fost nici XANA nici Tyron. Jeremie descoperă să vină dintr-un centru pierdut în Marea digitală, camuflat rău. Când au inspectat fişierul de date primite, geniul avizează să fie de forme neobişnuită: a fost realizat de Franz Hopper. Sau poate că chiar şi Anthea Schaeffer, pentru a-şi felicita fiica în ziua ei de naştere. Ei nu pot să fie siguri. Yumi îi sună pe ceilalţi (cu excepţia Aelitei) ca să poată să vorbească despre asta.

Băieţii merg la sistemul de canalizare şi William decide să rămână pentru a se asigura că Aelita nu ajunge la laborator, pretinzând că are nevoie de ajutor cu sarcina lui. După ce au fost informaţi, Ulrich sugerează să călătorească la acel loc în Marea digitală pentru a găsi originii acelui program, şi Jeremie este de acord. El îi virtualizează pe Yumi, Ulrich si Odd, în timp ce Aelita este cu William. În Cartagina, Odd începe să vorbească despre cadoul pentru Aelita de către Anthea, şi dacă ar fi mai bun decât poemul lui. El şi Ulrich joacă „Piatră, hârtie, foarfecă” pentru a vedea cine va pilota Skidul şi Ulrich câştigă. De întors la şcoală, Aelita îi explică matematice lui William. Pretinde să acţioneze prost spunând că nu ştie ce trebuie să facă, dar el ştie cu claritate tot. Yumi li se alătură pentru a ajuta, spunând că nici ea ştie matematice şi Aelita trebuie să înceapă de la început.

Odd şi Ulrich se apropie la centrul Mării digitale. Acest loc este un pic diferit, dar Ulrich pilotează spre intrarea. Skidul trage o rază de lumină într-un cub şi Jeremie începe să primească date. Dar, deodată, un mare tentacul apare în afara cubului şi îl prinde pe Skidul! Ulrich şi Odd se agită în cabinele lor şi toate alarmele Skidului sting. În ecranul lui Jeremie, toate liniile de cod ale ecranului încep să se şteargă, şi Holo-mapul începe să clipească. Semnul lui XANA apare în ecran… şi apoi nimic. Holo-mapul se stinge. XANA i-a întins o cursă.

Mar digital schimbă de albastru la roşu şi un grup de rechini apare şi nimic spre Skidul. Odd încearcă să-şi elibereze NavSkidul şi să-i rechinii tragă pe cu torpile, dar nu şi funcţionează. Rechinii înconjură pe Skidul, încă prins. monştrii lui XANA îl trag pe Skidul şi lovindu-l cu cozile lor. Ulrich admite înfrângerea, şi Jeremie încearcă să-i devirtualizeze pe cei doi. Dar nu se întâmplă nimic! Un rechin începe să muşte NavSkidul lui Odd. Jeremie încearcă din nou, dar încă nimic. El o sună pe Yumi informând-o despre pericolul şi îi cere să o aducă pe Aelita la laborator. Aelita revelează că ea ştia că tăinuiau ceva, şi cei trei aleargă spre fabrică.

Odată acolo, Jeremie este preocupat şi explică ceea ce se întâmplă. Aelita cu severitate se apropie la tastatură şi începe să scrie, în ciuda faptului că Jeremie spune că el a încercat tot. Ea pulsar tasta Enter… şi băieţii sunt devirtualizaţi exact la timp. Când corpurile lor dispar în mod complet, Skidul termină făcut harcea-parcea. Odd şi Ulrich ies de la ascensor şi se găsesc cu Jeremie, deosebit de supărat. Supercomputerul este foarte dăunat: deja nu poate să alerteze atacurile lui XANA nici turnurile activate.

Când Aelita întreabă ce misiune au fost pe cale să facă, la început nimeni se încumetă să riposteze. Jeremie îi spune Aelitei că deja i-l va spune mai târziu, şi lasă din laborator. Jeremie este culcat în patul său când Aelita intră. Yumi i-a povestit tot. Ea nu este supărată cu el; XANA este implacabil, şi deja folosise mama ei pentru a le amăgi înainte, şi cel mai important lucru este faptul că Odd şi Ulrich sunt în siguranţă. Jeremie nu poate să se ierte pe sine pentru eroarea sa, dar Aelita îl animă să revină şi să încerce să aranjeze dauna.

De întors în laborator, Jeremie nu poate să privească spre privirile că prietenii săi îi dau. Aelita sugerează să meargă să plimbe prin Lyoko pentru a găsi turnurile utilizând nişte mini-scanere create de Jeremie. Jeremie nu are nimic împotriva ideii, astfel încât Aelita îl organizează ea însăşi. Odd şi Ulrich nu pot să întoarcă în timpul 12 ore şi William are clasă de Engleză, dar Yumi va merge, şi ajunge în sectorul muntos cu un mini-scaner funcţionând.

Aelita ia scaunul lui Jeremie în terminal şi începe să lucreze cu geniul. Ea îi spune lui Jeremie pentru a verifica panel în perete în timp ce priveşte programul. Jeremie elimină carcasa dintr-unul dintre panourile, şi începe să extragă un card de memorie. Aelita povesteşte ceea ce face şi Jeremie îl ţipă să se oprească, dar deja este prea târziu… Overwingul lui Yumi se dematerializează şi ea cade spre Marea digitală. Un moment de tăcere… atunci Yumi o sună pe Aelita. Ea s-a prins pe o rocă pe deasupra Mării digitale, dar ea începe să se alunece. Aelita spune lui Jeremie să o virtualizeze în Lyoko.

Mâna Aelitei apare între ceaţa şi încearcă să o prindă pe Yumi… dar cade. Aelita fără întârziere se scufundă în ceaţa… şi iese din nou, încercând să zboare spre Yumi. Ei ajung la platformă şi îl sună pe Jeremie pentru a le spune că sunt bine, dar nu şi aude răspuns. Yumi o devirtualizează pe Aelita ca să poată să urmeze lucrând cu Jeremie, dar când revine, nu găseşte nimeni. Înainte să Aelita poată să-l caute pe Jeremie, Yumi îl spune să existe un turn activat. Ea îl trimite pe William, care a ajuns.

În clasa de ştiinţe, Jeremie încearcă să răspundă o întrebare. Odd încearcă să-l apere, dar sunt trimişi la biroul directorului. Yumi şi William ajung la turn, supravegheat de Cancrelaţi. Nu există niciun spectru momentan, dar cred că probabil nu va dura pentru mult timp. Cei doi încep să lupta împotriva Cancrelaţilor şi le distrug cu uşurinţă… dar deodată fiecare monstru distrus se reformează şi se duplică! Yumi primeşte un impact şi William o adună şi o duce la o peşteră într-o platformă superioară.

În laborator se deschid uşile şi Aelita descoperă că nu-i Odd cine este în ascensor. Este Suzanne Hertz. O, mai degrabă, un spectru cu forma doamnei Hertz! Aelita o eschivează în ascensor. Spectrul o ia de braţ, dar Aelita închide uşile în faţă, şi pleacă. William şi Yumi sunt prinşi singuri într-o peşteră în sectorul muntos. William se uită afară din ascunzătoare lor, dar de îndată se găseşte cu monştrii. Încearcă să folosească super-fumul pentru a se apropia, dar când îi distruge pe Cancrelaţi se reformează şi trag mai multe lasere, şi trebuie să întoarcă la peşteră.

Odd ajunge la fabrică şi uşile ascensorului se deschid cu Aelita, care cade în braţele lui. Aelita explică pe scurt situaţia şi că trebuie să revină la laborator, dar Odd aude ascensorul mişcându-se. Cei doi fug spre tunelurile. Ulrich îi sună pe Odd şi Jeremie care îi spun ceea ce s-a întâmplat, dar Jeremie nu reacţionează până să-i spun că Aelita a fost atacată. Deodată, îl ordonă pe Ulrich să îngrijească de Odd şi Aelita în timp ce el va face restul.

William şi Yumi discută despre situaţia. Ei nu fac niciun progres deocamdată, dar dacă încearcă să ajungă la turn, amândoi vor fi devirtualizaţi şi atunci nimeni va putea să-l dezactiveze în timpul 12 ore. A fost atunci când sună vocea lui Jeremie, care spune să-şi forţeze drumul cu William. Jeremie începe să apese taste în tastatură, în timp ce linii de cod se deplasează prin ecran. Chipul lui se iluminează deodată, el apasă Enter… calculatorul emite un şuier şi Holo-mapul revine la viaţă! Jeremie se gândeşte la strategii utilizând numărul de Cancrelaţi şi poziţia lor, care acum se pot să vadă cu claritate. William şi Yumi încep o bătălie.

Odd şi Aelita ajung la sufragerie şi o mână ia braţul Aelitei… este doar Ulrich. Dar spectrul doamnei Hertz intră în sufragerie şi o va căuta pe Aelita… Yumi intră codul Lyoko în interfaţa turnului. Spectrul explodează într-un nor de pixeli. Toată lumea este de întors în camera lui Jeremie. Aelita îşi conectează ceasul pentru a vedea dauna: a pierdut o mare cantitate de cod sursă, şi puterea lui XANA a urcat la 92%.

Jeremie vrea de îndată să lucreze în reprogramarea Skidului, dar trebuie să lucreze multe zile. Aelita îl priveşte cu orgoliu, semnalând că XANA nu-i cel unic care a obţinut mai multă putere în actualitatea. Yumi este fericit că în sfârşit pot să celebreze ziua de naştere a Aelitei, şi cu poemul lui Odd! Acesta se dirijează la uşă şi Aelita descoperă că ea era peştele poemului lui Odd… şi Odd ajunge la uşa biroului directorului, salutând-o pe doamna Hertz, cu un mare zâmbet inocent. Jean-Pierre Delmas este destul de ocupat pentru a-l vedea pe Odd deocamdată.

Galerie Edit

117: Revoltă 118: Deprimarea lui Jeremie 119: Paradox temporal

Also on FANDOM

Random Wiki