FANDOM

Déjà Vu
Lyoko46
Titlul în franceză Empreintes
Titlul în engleză Déjà Vu
Numărul episodului 46
Sezonul 2
Numărul din sezon 20
Data difuzării 18 ianuarie 2006
Lista episoadelor
precedent
Războiul rece
următor
În forma perfectă

Déjà Vu este episodul 20 al sezonului 2 şi episodul 46 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 18 ianuarie 2006 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

Episodul începe cu un somn al Aelitei: este în Schitul, şi deodată se prezintă dinaintea ei bărbaţii în negru şi sunt ameninţători. În timp ce unul de ei se înaintează, Aelita se trezeşte ţipând numai pentru a descoperi că era vorba despre un coşmar.

Această noapte, Aelita merge la baie, şi îşi spală capul. Sissi, care fusese trezită de Aelita, vine şi o întreabă pe Aelita ce se întâmplă, şi Aelita începe să plângă. Sissi i-l spune lui Jim, şi el o însoţeşte pe camera ei. Jeremie o întreabă dacă este bine, dar Aelita îi spune să nu se preocupe. Toţi ies de la camerele lor, dar Jim le obligă să revină să doarmă.

A doua zi Aelita vorbeşte cu Jeremie despre coşmarul ei cu bărbaţii în negru. Yumi îi spune să nu se preocupe. Izolat, Odd vorbeşte despre o fată care a cunoscut de curând prin comunicare virtuală. Jeremie spune că nu poate să se sară clasele de piscine, şi trebuie să meargă.

După-amiaza sunt în piscină, şi Jim face un discurs. Odd caută cine este fata. Când toţi se pregătesc pentru a înota şi Odd şi Ulrich deja au sărit, Aelita iar are viziuni mai precise: Este iar în schitul cu bărbaţii în negru, şi ea se scapă cu un adult prin sistemul de canalizare. În delirul ei, ea poticneşte, cade pe apă, şi Jeremie sare pe apă şi o salvează de a fie înecată.

În clasă lui Suzanne Hertz, Odd descoperă că fata este din clasa lui. Atunci Jeremie detectează un turn activat de XANA, şi el, Odd şi Ulrich cer să iasă, dar doamna Hertz nu-i lasă şi trebuie să rămâne în aula.

Preocupată de aceste evenimente, Aelita iese de la clasa ei pentru a ajunge la Schitul, şi acolo este hărţuită iar de viziuni şi pare să retrăiască acea scenă care deja a văzut şi îl vede pe un bărbat în pianul casei (Franz Hopper). Între timp, clasa doamnei Hertz deja a terminat. Aelita se uneşte pe prietenii ei în pasajul secret al schitului, în timp ce ceilalţi Războinici pe Lyoko ajung după clasele.

Într-o bătălie în sectorul deşertic din Lyoko repede câştigă prin coordonarea Războinicilor de Lyoko, dar împotriva tuturor cote, în loc de a dezactiva turnul, Aelita se îmbarcă pe bordul sferei de transport spre Cartagina.

Cerându-l scuzi pe Jeremie, ea spune să aibă nevoie de răspunsuri, înainte de a a dispărea în sfera albastră trimisă de XANA. Biruit de panică, Jeremie spune Războinicilor de Lyoko care meargă repede pentru a-o căuta, şi introduce codul SCIPIO, apărând sfera de transport.

Ajung la Cartagina Odd, Ulrich şi Yumi, dar Aelita insistă să caute informaţie în interfaţa Cartaginei. Acolo Meduza vine şi încearcă să fure memoria Aelitei, dar prietenii ei vin şi o salvează. În timpul luptei împotriva pisicilor de mare în exterior, Meduza apare din nou, dar o altă oară eşuează în încercarea sa pentru a fura memoria Aelitei. Revin la sectorul deşertic iar în cele din urmă dezactivează turnul.

Pe Pământ, Aelita se scuză de dauna cauzată şi îşi dă seama că viziunile ei au fost făcute probabil de XANA pentru a-o atrage la Cartagina cu Meduza. În timpul acestui timp, Odd îşi dă seama că fata misterioasă nu-i o altă decât… Sissi! El se scapă pentru nu a se găsi cu ea.

Galerie Edit

45: Războiul rece 46: Déjà Vu 47: În forma perfectă

Also on FANDOM

Random Wiki