FANDOM

Cum să-l păcăleşti pe XANA
Lyoko104
Titlul în franceză Comment tromper XANA
Titlul în engleză How to Fool XANA
Numărul episodului 104
Sezonul 5 (Evoluţie)
Numărul din sezon 9
Data difuzării 23 februarie 2013
Lista episoadelor
precedent
Virus
următor
Războinicul se trezeşte

Cum să-l păcăleşti pe XANA este episodul 9 al sezonului 5 (Evoluţie) şi episodul 104 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 23 februarie 2013 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

În Kadic, Odd face să Sissi certe cu el şi ea se retrage, Ulrich îi reaminteşte pe Războinicii pe Lyoko care Sissi este prietena lor acum şi trebuie să fie mai amabili cu ea. Mai târziu, Jeremie îl explică tovarăşilor săi cum să-l păcăleşti pe XANA, are ideea să implanteze nişte coduri sursă false care pot face că XANA nu poată să fure codurile sursă reale şi ar putea să-l facă să piardă putere. Jeremie su cunoaşte efectele codurilor false, dar Ulrich se oferă voluntar pentru a-şi risca viaţa primind aceste coduri sursă false.

În fabrică, Ulrich şi Yumi se virtualizează în sectorul deşertic şi se dirijează la un turn de ieşire; în timp ce se dirijează spre acolo, Yumi îl întreabă pe prietenul său de ce s-a oferit voluntar în locul ei, şi el răspunde cu nervozitate. Ajung la turnul şi nişte Crabi apar de departe dar nu atacă, băiatul intră în turn şi Jeremie îl implantează codurile false, principiul întâmplă o eroare, dar se rezolvă, Ulrich iese de la turn dispus să lupte împotriva lui Yumi, dar a fost o glumă, Jeremie îi materializează.

Mai târziu, Odd o va vedea pe Samantha, Ulrich şi Yumi se aşează în curte şi vorbesc. Sissi se găseşte cu un băiat care rezultă să fie spectrul şi acesta se retrage. Se detectează un turn activat, Ulrich şi Yumi sunt sunaţi şi ei aşteaptă, într-un moment apare Jim că le spune să nu se uite despre antrenament, apoi se scuză pentru că crede că i-a deranjat când îi vede luaţi din mâini.

Odd se găseşte cu Sissi cu cea care şochează, ea se retrage fără să se supăre, Odd îl sună pe Jeremie şi îi spune că spectrul este Sissi (crede să fie aşa pentru că nu l-a insultat). Geniul îi spune să-l urmeze, Odd îl face fără tragere de inimă în pofida Samanthei, dar o găseşte pe Samantha şi începe să vorbească cu ea în loc să o urmeze pe Sissi.

Ulrich şi Yumi o găsesc pe prietena lor şi Ulrich se apropie pentru a-o atinge, dar notă care nu-i spectrul. Spectrul adevărat (băiatul de înainte) apare şi o lasă pe Yumi hipnotizată, Ulrich o ajută şi ea trează şi aleargă, Ulrich cade în hipnozele, Sissi îl trează şi aleargă şi el. Jeremie îl ordonă să caute spectrul înainte să o atingă pe Yumi, apoi virtualizează pe Aelita şi William. Yumi se ascunde într-o clasă, şi primeşte un apel telefonic care face să spectrul intre să caute. În Lyoko, Aelita şi William ajung la turnul activat şi încearcă să nu-l alerteze pe XANA.

Yumi reuşeşte să scape de la spectru. Aelita termină găsind un bloc pe care îl distruge, apoi apar încă trei blocuri care o înconjură, William distruge unul dintre aceste blocuri şi Aelita distruge un alt, dar altul o termină devirtualizând, începe o bătălie între William împotriva blocurilor şi Crabilor. Jeremie o ordonă pe Yumi să se ascundă în gimnaziu, îl sună pe Odd care se supără pentru că trebuie să o lasă pe Sam, până la urmă îi spune lui Ulrich despre spectrul şi îl porunceşte pe gimnaziu. Odd se virtualizează, îl salvează pe William şi luptă împotriva blocurilor şi Crabilor, la urmă William este devirtualizat.

În gimnaziu, Yumi scapă de acolo, spectrul o descoperă şi revine să o urmărească. Odd atacă şi intră la turn. Yumi este încolţită şi spectrul o hipnotizează, Ulrich ajunge, atinge pe spectrul şi acesta dispare, turnul se dezactivează fără să-l facă Odd. Yumi trează şi se alertează când îl vede pe Ulrich inconştient. Mai târziu, Jeremie decide că nu mai va da coduri sursă în ciuda faptului că XANA a pierdut o parte a puterii sale, dar este foarte riscant. Odd va încheia pace cu Samantha, dar şochează cu Sissi şi ceartă cu ea.

Galerie Edit

103: Virus 104: Cum să-l păcăleşti pe XANA 105: Războinicul se trezeşte

Also on FANDOM

Random Wiki