FANDOM

Criza de râs
Lyoko15.jpg
Titlul în franceză Crise de rire
Titlul în engleză Laughing Fit
Numărul episodului 15
Sezonul 1
Numărul din sezon 15
Data difuzării 10 decembrie 2003
Lista episoadelor
precedent
Capcana
următor
Claustrofobia

Criza de râs este episodul 15 al sezonului 1 şi episodul 15 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 10 decembrie 2003 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

Episodul începe cu Suzanne Hertz râzând în timp ce Jeremie zice: “Nu am mai văzut-o să râdă atât de mult.” Odd zice “Şi încă cum! Eu nu am mai văzut-o să râdă niciodată!” Doamna Hertz spune că râsul provine de la un gaz numit Protoxid de azot, mai frecvent cunoscut sub numele de „gaz ilariant”, şi îi spune că gazul se utilizează uneori în spitalele pentru a-l relaxa pe utilizatorul. Ea şi spune că dacă cineva respiră prea mult acest gaz, pur şi simplu, poate muri de râs. El îi spune că pentru a-l volatiliza, este nevoie de apă, sau stropind apă pe cineva cu doar o picătură.

Afară din Kadic, Yumi este supărată în timp ce Ulrich încearcă să o calmeze, şi Yumi răspunde: „Dacă îţi place să vorbeşti atât de mult, în continuare, o să vorbeşti cu tine”. Ea se îndepărtează. Sissi ascultă conversaţia şi îi spune lui Ulrich care nu toate fetele sunt la fel. Ulrich răspunde „Da, asta e o ruşine…”, şi se îndepărtează. Sissi aleargă spre Ulrich şi îl întreabă dacă va participa pe eseu. El spune: „Da, am să particip, dar nu pentru tine, doar pentru Odd”. Apoi comentează că ea este Julieta Capulet în Romeo şi Julieta, opera şcolii, şi Ulrich di nou o refuză spunându-i că el nu va fi Romeo Montague.

În aula de ştiinţe, XANA utilizează conexiunea electrică, pentru a crea un spectru, şi posedă conţinutul a unor tancuri cu gazul de râs, eliberând un gaz mortal cu Semnul lui XANA în miljoc. În casa familiei Ishiyama, Ulrich bate la uşă şi urcă la camera lui Yumi, îl dă o floare, şi încep să vorbească că părinţii lui Yumi s-au supărat. În camera lui Jeremie, Aelita vorbeşti cu Jeremie despre se înţelege. Şi este un pic preocupată de riscurile că toţi iau.

În eseu, Hervé îşi recită liniile rău în opera „Romeo şi Julieta”, cu Sissi ca Julieta. Se reiau, şi Odd respiră gazul de râs. Sissi zvârlă picături de apă lui Odd, şi îi spune să realizeze o tragedie, nu o comedie muzicală. Într-un apartament, Yumi intră în camera tatăl ei, şi spune că ea vrea că el revină împreună cu mama ei. Tatăl ei îşi explică situaţia între mama ei şi el, şi care este lucru pentru adulţi. Yumi ţipă, spunând că nici măcar sunt dispuşi să vorbească pentru a-şi rezolva conflictul.

După aceea în camera lui Jeremie, Odd îi spune ceea ce s-a întâmplat. Jeremie zice: “N2O, gazul ilariant… doamna Hertz ne-a spus că unicul lucru pentru a-l volatiliza este apă.” Odd crede să fie XANA, dar Aelita nu detectează pulsaţii. Apoi vor vedea dacă ceva s-a întâmplat pe tancurile gazului N2O. Între timp, în sala unde este Sissi, Ulrich şi Yumi, citesc o parte din operă. În aula de ştiinţe, văd că tancurile sunt goale. Obiectivul lui XANA este clar: Să atace pe Războinicii pe Lyoko obligându-i să respire N2O, făcând să râdă până să rămână fără aer. În Lyoko, Aelita aleargă de la două blocuri. Odd este virtualizat, înainte de închiderea scanerului, un pic de gaz de râs intră şi face o problemă, şi Odd se debilitează în Lyoko mai târziu. Gazul cauzează pe Războinicii pe Lyoko să-şi piardă energia vitală.

În sala laboratorului, gazul de râs intră în cameră, şi Jeremie repede termină virtualizarea lui Odd şi tastează în tastatură întoarcerea în trecut, şi fuge de la gaz. Computerul zice: „Probleme cu transferul de date”. În Lyoko, Odd se simte debil, şi încearcă să-l sune pe Jeremie, dar el este în afara sălii în acest moment, fiindcă s-a văzut nevoit să fugă. Odd ţipă „Jeremie!”.

În gimnaziu, Sissi spune să facă opera Ulrich şi Yumi. Sissi îi arată costumul, şi spune, „Te văd de-a dreptul impresionantă”. Părinţii ei vin, printr-o minciună a lui Yumi care i-a spus fiecăreia dintre ele că celălalt nu ar veni. În camera cazanului, se vede pe Jeremie fugind de la gazul cât mai repede posibil. În Lyoko, două blocuri sunt dinaintea unui turn în timp ce camera laboratorului este plină de gaz de râs. În sistemul de canalizare, gazulurmează urmărindu-l pe Jeremie până până la căderea în apa sistemului de canalizare, şi gazul se îndepărtează de Jeremie, fiindcă apa l-ar distruge dacă îl urmăreşte, obligându-l pe Jeremie să rămână înăuntru apei pentru nu a muri de râs. 

În auditoriu, Jean-Pierre Delmas salută pe lumea în timp ce mama lui Yumi intră şi minte, spunându-i că soţul ei este bolnav. Tatăl lui Yumi ajunge apoi, şi Jean-Pierre Delmas spune: „Oh, domnule Ishiyama, mă bucur că dumneavoastră vă simţiţi mai bine”. Se aşează lângă soţia lui. În Lyoko, Odd le înfrângere pe blocurile şi ajunge cu Aelita. Ulrich realizează opera foarte rău. Publicul râde. În sistemul de canalizare, Jeremie stropeşte apă pe gaz.

În Lyoko, găsesc un labirint în jurul turnului. Atunci gazul vine înăuntru şcolii, mergând la auditoriu. Odd şi Aelita îşi găsesc drumul în labirint în tim ce Odd cade pe sol lent. În sistemul de canalizare, Jeremie nu poate să facă nimic, în timp ce Ulrich nimiceşte opera. Când Sissi îşi zice dialogul, gazul intră în Ulrich şi Yumi făcând să se râdă fără control, Sissi îî stropeşte apă pe Ulrich şi Yumi. Tot publicul, de asemenea, râde. Ulrich spune că se simte controlat. Sissi îi dă lui Ulrich o sticlă şi stropeşte pe Yumi, în timp ce părinţii ei se reunesc cu ea şi mama lui spune că a fost îngrijorată pentru ea. Ulrich este din nou atacat de gazul de râs şi, în continuare Yumi, de data aceasta într-o formă mai agresivă.

În sistemul de canalizare, Jeremie este invadat de gazul, râzând fără control pentru o ultimă oară înainte de a deveni prea slab pentru a se mişca. În Lyoko, Odd cu Anticipaţia sa reuşeşte o viziune şi îl spune Aelitei despre ruta. El este prea slab pentru a se mişca, şi Aelita îi spune lui Odd că trebuie să odihnească, pentru a conserva energia care rămâne în corpul său. Jeremie, intoxicat de gazul, abia poate să respire, în timp ce Aelita ajunge la turn exact la timp, şi o dezactivează, şi se activează întoarcerea în trecut.

În operă, nu apare Yumi, şi îl spune lui Ulrich liniile în spatele unui tufiş. Acest tufiş se ridică destupându-i pe Ulrich şi Yumi şi toată lumea râde cu voce tare.

Galerie Edit

14: Capcana 15: Criza de râs 16: Claustrofobia

Also on FANDOM

Random Wiki