FANDOM

Cortex
Lyoko97
Titlul în franceză Cortex
Titlul în engleză Cortex
Numărul episodului 97
Sezonul 5 (Evoluţie)
Numărul din sezon 2
Data difuzării 5 ianuarie 2013
Tipul episodului Creaţia unui alt Skid
Călătorie cu Skidul
Lista episoadelor
precedent
XANA 2.0
următor
Spectromania

Cortex este episodul 2 al sezonului 5 (Evoluţie) şi episodul 97 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 5 ianuarie 2013 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

Jeremie găseşte o manieră pentru a recrea Skidbladnirul, şi echipa poate să descopere în care replică recentul activat XANA se ascunde.

William se simte profund trist despre ce a făcut în ultimele luni, în timp ce a fost sub controlul lui XANA, dar îşi da seama că ceva foarte rău se întâmplă cu XANA fiindcă Odd rămâne prins în Kadic din greşeală într-o misiune în Lyoko.

În fabrică, Yumi, Ulrich şi Aelita se virtualizează în Cartagina. După ce au luat Skidul, repede călătoresc prin Marea digitală şi ajung la noua replică: Cortex, pe care Jeremie l-a găsit plină de semnale de-ale lui XANA.

Această replică este făcută de un singur teritoriu. Nu este nimic decât deja s-a văzut. Platforme mare circulare flotante în jur şi o sferă de o mare mărime care se pare să fie un nucleu în centrul său.

Yumi, în Overwingul, este devirtualizatărepede din cauza că pământul este mereu schimbător în Cortex. Cu toate acestea, nu a revenit la scanere. Ulrich şi Aelita sunt în Overbike-ul pentru a găsi codurile necesare pentru Yumi. Din nefericire, cad într-o capcană şi Aelita numai supravieţuieşte mulţumită aripilor ei.

În acelaşi timp, William ajunge la fabrică. Jeremie până la urmă decide să-l virtualizeze pe William ca suport pentru Aelita, şi aterizează lângă platforma. Jeremie îl oferă lui William un vehicul, dar William se neagă, fiindcă XANA i-a lăsat un „cadou” pentru el, puterea de „super fum”.

În Kadic, Jim până la urmă îl eliberează pe Odd. Aelita este într-o situaţie proastă, un teritoriu care schimbă de formă şi apare un Crab. Cu toate acestea, William ajunge şi elimină repede toţi monştri de-ai lui XANA cu spada sa şi enorma sa capacitate de super fum; capacitate care a rămas intactă în timp ce era sub controlul lui XANA.

William şi Aelita se apropie la nucleul Cortexului. William încearcă să deschidă uşa cu spada sa, dar eşuează. Uşa se deschide după aceea. Doi noi Crabi apar, William o trimite pe Aelita la nucleul Cortexului şi Odd se uneşte pe el pentru a lupta împotriva Crabilor.

În Cortex, Aelita reuşeşte codurile de materializare, şi vede într-o poză defunctul său tată, Franz Hopper, care îi preocupă Aelitei atât de mult. Uşa nucleului începe să se închidă, şi Aelita trebuie să abandoneze. Pe Pământ, codurile materializării funcţionează, şi Ulrich şi Yumi reapar în scanerele fabrici.

De întors în lumea reală, Războinicii pe Lyoko se reconciliază cu William şi vor decide dacă va fi al şaselea Războinic pe Lyoko. Aelita, între timp, se întreabă de ce poza tatălui ei apăruse în Cortex şi Jeremie îi spune Aelitei să încerce să descopere asta. La sfârşitul episodului Odd şi William se reconciliază şi Odd îl cheltuieşte o glumă cu care William este pedepsit de Jim 10 ore.

Galerie Edit

96: XANA 2.0 97: Cortex 98: Spectromania

Also on FANDOM

Random Wiki