FANDOM

Quest for Infinity

Poster al videojocului.

Code Lyoko: Quest for Infinity este un joc video de acţiune bazat în serialul de animaţie franţuzesc Code Lyoko. Jocul a fost dezvoltat de Neko Entreteiment şi publicat de The Game Factory pentru Wii, PlayStation 2 şi PlayStation Portable. Versiunea a jocului în Wii a ajuns piaţa pe noiembrie 2007 atât în Statele Unite ale Americii la fel ca în Europa şi Australia, în timp ce versiunile a jocului pentru PS2 şi PSP numai au ajuns piaţa din Statele Unite ale Americii pe iulie 2008.

Argument Edit

Code Lyoko: Quest for Infinity ia ca bază evenimentele din sezon 4 al serialului, unde XANA încearcă să distrugă în mod complet lumea Lyoko folosindu-se de William-XANA. Jeremie şi Aelita reuşesc să reprogrameze Cartagina, în timp ce singurul mod posibil de a localiza XANA este explorând Marea digitală.

Alte date Edit

  • În acest joc video, în pofida a fi din sezonul 4, se amestecă imagini ale personajelor cu hainele lor din sezoanele 2-3.
  • În jocul utilizează codul Chimera pentru a distruge replicile, deşi în serialul nu există.
  • În jocul apar două replici care nu apar în serialul: replica munţilor, şi replica vulcanului. Această ultimă nu este o copie a unui sector din Lyoko.
  • Când distrug nişte replici apare o rază de lumină, care în serialul nu a apărut.
  • Există o diferenţă cu William-XANA în acest videojoc despre sezonul 4: când este devirtualizat dispare la fel ca războinicii pe Lyoko şi nu cu super-fumul.

Also on FANDOM

Random Wiki