FANDOM

Cod Pământ
Lyoko25.jpg
Titlul în franceză Code Terre
Titlul în engleză Code: Earth
Numărul episodului 25
Sezonul 1
Numărul din sezon 25
Data difuzării 18 februarie 2004
Tipul episodului Materializarea lui Aelita
Lista episoadelor
precedent
Canalul fantomă
următor
Start fals

Cod Pământ este episodul 25 al sezonului 1 şi episodul 25 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 18 februarie 2004 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

Episodul începe noaptea, Jeremie în sfârşit a reuşit să creeze programul materializării Aelitei, şi a pregătit Planul Alfa. La noapte o informează pe Yumi care după aceea mai multe simulacre, Planul Alfa este gata. A doua zi, Yumi îi întreabă pe părinţii ei dacă o prietenă cu cea care se vorbeşte prin corespondenţă va putea să fie nişte zile acasă. Părinţii ei o fac întrebări, şi Yumi spune că se numeşte Aelita Lyoko, este japoneză ca ea (de falsul ei nume de familie) şi părinţii ei sunt informatici.

În Kadic, Ulrich şi Odd sunt în biroul directorului, unde Odd o înscrie pe Aelita la Academia Kadic şi spune lui Jean-Pierre Delmas că este verişoara sa din Olanda. Când ies, apare Jim care nu crede că au înscris o nouă elevă, şi vrea să ştie ce uneltesc cei patru. În curte, Yumi apare şi spune lui Odd şi lui Ulrich că părinţii săi îl dau permis. În camera lui Jeremie, geniul execută programul materializării Aelitei şi în ecran apare un (+) spunând că funcţionează. Atunci i-l spun Aelitei.

În curte, Jim îl interoghează pe Sissi şi ea spune să fie în camera lui Jeremie, chiar şi Yumi în pofida a fi externă. În camera lui Jeremie, el pune programul într-un disc. Planul este să instaleze programul şi apoi Aelita trebuie să execute programul dinspre Lyoko într-un turn al sectorului împădurit. Jim apare în hol şi cere răspunsuri. Directorul apare şi îl ceartă pe Jim, şi Războinicii pe Lyoko pleacă.

Jeremie, Odd şi Ulrich sunt în clasa de ştiinţe cu Suzanne Hertz, în timp ce Yumi are clasă de italiană. În ştiinţe, doamna Hertz îl face o întrebare pe Jeremie, şi ca el era aiurit, spune un lucru incoerent. Aelita avizează că XANA atacă turnul. Se duc la fabrică, şi Jim îi încearcă să urmeze dar se scapă fără să-şi dea seama. Deja în fabrică, Jeremie virtualizează Războinicii pe Lyoko în sectorul împădurit, şi se găseşte cu Aelita. Jeremie execută discul, dar îşi da seama că a adus din greşeală un video muzical al lui Odd (numit Break-Dance) şi discul corect este în camera sa. Revine la cameră.

Jim este într-o clasă de educaţie fizică, când îl vede pe Jeremie. Când iese de la cameră, Jim nu-l lasă să continue. Jeremie se scapă şi Jim îl urmăreşte şi scăpând de el, Jeremie, roată şi cade în jos pe scări, rănindu-şi glezna. Între timp, Războinicii pe Lyoko aşteaptă în turn, când apare un megatank. În infirmerie, infirmiera Yolanda Perraudin spune lui Jeremie care s-a rupt o gleznă şi că nu va putea merge într-o săptămână cu ceea ce este confinat în infirmerie, în timp ce directorul îl concediază pe Jim pentru a pune în risc elevilor.

În Lyoko, Megatankuri urmează atacând, şi Războinicii de Lyoko ies. În infirmerie, Jeremie cere să meargă la baie şi infirmiera merge pentru a prinde o oală de noapte. Atunci apare Jim care se va scuza şi îi spune că se merită să fie concediat, şi atunci Jeremie decide să-l reveleze tot, promiţând să-l ajute să-şi recupereze munca dacă îl scoate de la infirmerie. Când infirmiera revine cu oala de noapte, Jeremie a plecat. El îl predă pe Jim tunelul sistemului de canalizare. Jeremie cu ajutorul lui Jim ajunge exact la timp la fabrică în timp ce îl explică tot.

În Lyoko, Războinicii pe Lyoko urmează luptând, şi Yumi şi Odd sunt devirtualizaţi. Când revin la laborator, se găsesc cu Jim, dar Jeremie spune că acum face parte din grupul lor. Ulrich distruge un Megatank, dar vine altul. Când Megatankul este pe cale să distrugă turnul, Jeremie execută programul şi Aelita activează Codul Pământ. Aelita urcă pe platforma turnului, în timp ce Ulrich este devirtualizat.

Episodul termină cu toţi (chiar şi Jim) în jurul scanerul şi Aelita ieşind din scaner.

Galerie Edit

24: Canalul fantomă 25: Cod Pământ 26: Start fals

Also on FANDOM

Random Wiki