FANDOM

Cancrelat
Cancrelat.png

Hp

50

Atac

Laser: -10Ap

Înălţime

50 cm

Greutate

12 kg

Viteză

3/10

Primă aparenţă

Ursuleţul uriaş (produs)
XANA capătă viaţă (cronologic)

Cancrelatul este un monstru creat de XANA de mărime mică. Ei au 4 picioare scurte, şi sunt destul de slabi. De obicei, se mobilizează în grupuri de cinci. Sunt destul de mici. Au fost primele monştrii trimişi de XANA în episodul 0 (XANA capătă viaţă) şi primii monştrii materializaţi în lumea reală, în episodul 26 (Start fals).

Descriere Edit

Au formă ovală şi înclinată într-un extrem. Nu sunt foarte rapizi, fiindcă labele lor sunt mici, dar îl compensează pentru că sunt foarte buni căutătorii. Sunt destul mici fiindcă de multe ori Odd ratează cu săgeţile laser. Punctul slab al Cancrelaţilor se găseşte în ceea ce se presupune că este „fruntea lor”, este Semnul lui XANA, la fel ca în restul monştrilor.

Nu sunt capabili pentru a trage repede şi laserul acestor monştri scoate doar 10 puncte, dar este compensat pentru că cauzează durere de cap. Au fost materializaţi în lumea real în episodul 26 (Start fals), si în episodul 83 (Ghinion) s-au materializat în Nou Mexic.

Cancrelaţii apar în Code Lyoko Evoluţie dar cu mai puţine apariţii, fiindcă aceştia numai sunt folosite ca nadă sau ca distracţie în misiunile importante ale lui XANA.

Galerie Edit

Monştrii lui XANA
CancrelatBlocViespeCrabMegatankTarantulăTârâtoareMeduzăPisică de mareCongruRechinCalamarColosulPaznicWilliam-XANASpectruSpectru polimorfZombiRoboţiNinjaMarabunta

Also on FANDOM

Random Wiki