FANDOM

Atacul albinelor
Lyoko12
Titlul în franceză Attaque en piqué
Titlul în engleză Swarming Attack
Numărul episodului 12
Sezonul 1
Numărul din sezon 12
Data difuzării 19 noiembrie 2003
Lista episoadelor
precedent
Invazia şobolanilor
următor
Exact la timp

Atacul albinelor este episodul 12 al sezonului 1 şi episodul 12 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 19 noiembrie 2003 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

Episodul începe în edificiul de ştiinţe, cu o albină care zboară prin fereastra şi aterizează pe un microscop, şi un spectru al lui XANA că o posedă. Calculatorul sălii detectează o anomalie în corpul albinei, dar nimeni este în cameră, astfel încât nimeni se fixează. Albina zboară pe cuibul său şi se extinde atacul lui XANA pe tovarăşii săi insecte.

Între timp, în dormitorul lui Odd şi Ulrich, Ulrich citeşte ceva când aude că cineva bate la uşă şi bagă o hârtie la interior, şi apoi fuge. Ulrich ia hârtia, descoperind că este o scrisoare din Yumi spunând că ea îl iubeşte. Apoi se duce şi se reuneşte cu restul grupului, şi o întreabă pe Yumi dacă este bine. Yumi spune da, atunci ea întreabă de ce, şi Ulrich îi spune „Nimic, doar întrebam”. Şi merge la clasă de educaţie fizică, unde joacă fotbal cu Jeremie ca portarul. Ulrich nu acordă atenţie, şi încă se gândeşte la scrisoare, când mingea îl lipeşte pe faţă, lăsandu-l inconştient pentru o perioadă scurtă de timp. Se trezeşte şi îl vede pe Odd şi pe Jeremie, şi de asemenea, Jim. În vestiar, Odd îl întreabă de ce nu a jucat bine această zi, spunând că chiar şi Jeremie a jucat mai bine decât el, şi Ulrich spune să primească o scrisoare de la o fată, fără a specifica dacă a fost Yumi. Odd glumeşte despre acest lucru, şi după aceea Jeremie îl întreabă pe Odd dacă de-a dreptul a jucat mai bine decât Ulrich sau nu.

În cafenea, Odd şi Jeremie vorbesc despre cine ar putea să fie admiratorul secret al lui Ulrich. Odd sugerează Claire, Sandra, Milly şi Tamiya, dar Jeremie spune să fie prea tineri. Apoi Odd decide că poate fi Emilie, fiindcă întotdeauna este aproape de Ulrich în spatele liniei pentru a comanda. Când Yumi îl ascultă şi îl întreabă pe Odd de cine Emilie este îndrăgostită, Odd răspunde Jim, şi Yumi zice un comentariu despre că dragostea este oarbă, numai pentru a-l găsi pe Jim în spatele ei, care din fericire nu părea să-i audă.

Mai târziu, Ulrich este în parc, citeşte scrisoarea „lui Yumi” iar şi apare Kiwi, când câinele este atacat de un roi de albine. Ulrich îl informează pe Jean-Pierre Delmas despre ceea ce s-a întâmplat, care îl trimite pe Michel Roullier pentru a informa şi a proteja Kadic. După ce a încercat să le omoare pe albine, Michel Roullier vine ţipând iar la edificiul administrativ unde studenţii fug şi Războinicii pe Lyoko dispar. Ulrich aleargă spre ghereta grădinii şi este aproape pişcat, dar Yumi îl protejează pe Ulrich, căzând deasupra lui. Grupul se revine să reunească în edificiul de dormitoare, unde spune că Jeremie şi Odd trebuie să meargă la fabrică, în timp ce Ulrich şi Yumi încearcă să distrugă albinele din Boulogne-Billancourt. Ulrich o prinde pe Yumi pentru a vorbi cu ea, în loc să vorbească despre scrisoarea, ea îi spune lui Ulrich despre zvonul că Emilie este îndrăgostită de Jim. În hol, Emilie vine şi dă o palmă peste faţa lui Odd din cauza zvonurilor.

În sistemul de canalizare, Jeremie şi Odd găsesc albinele, care aproape îi omoară. Ei scapă sărind în apa sistemului de canalizare. Odată că întorc la Kadic, Jeremie decide să facă un robot pentru a înlătura albinele. Până la urmă Ulrich vorbeşte cu Yumi despre scrisoarea, şi îl spune că el simte la fel. Ea spune că nu i-a scris nicio scrisoare, dând loc pe râsul isteric al lui Sissi, cu Hervé şi Nicolas în fundal. Apoi Jeremie şi Odd întorc, şi îi informează pe cei doi că trebuie să meargă la Lyoko cât de repede posibil. Ajung la fabrică, unde Jeremie virtualizează pe cei trei în sectorul împădurit, unde este pe aşteptarea Aelita.

Între timp, Sissi vorbeşte cu Hervé şi Nicolas despre planul ei de geniu, scrisoarea. Hervé şi Nicolas privesc ceva, lasă să-şi cadă cărţile, şi încep să alerge ţipând spre cafeneaua. Sissi se întoarce pentru a vedea ce are în spatele lor, numai pentru a observa norul uriaş de albine care venea direct spre ea. Ea repede aleargă mai mult decât Hervé şi Nicolas şi lasă în urmă pe lacheii ei, şi ajunge la cafenea mai înainte.

În Lyoko, Odd şi Yumi cu curaj o protejează pe Aelita împotriva unui grup de viespi, în timp ce Ulrich rămâne acolo, ceea ce îl înfurie pe Jeremie, care vede pe prietenii săi să piardă puncte de viaţă repede. Odd şi Yumi au 80 de puncte de viaţă, şi Odd se riscă şi aleargă spre un venin al viespilor scoţându-i 30 de puncte de viaţă şi se loveşte iar cu veninul, dar înainte de devirtualizare o distruge pe viespe. Yumi şi Aelita merg spre turnul în timp ce Ulrich luptă împotriva viespii. Yumi are numai 20 de puncte de viaţă şi încearcă să distrugă o viespe, dar ratează şi este devirtualizată. Ulrich ajunge exact la timp şi o distruge pe viespe cu sabia lui.

În cafenea, pompierii au ajuns la ajutorul copiilor, dar ei au fost prinşi în interior. Una dintre albinele intră în interior, şi prompt, tot roiul este înăuntru sufrageriei. Studenţii intră într-o panică sălbatică, chirciţi sub mese. În timp ce o grămadă de albine sunt pe cale să-le omoare pe Sissi şi lacheii ei, Aelita dezactivează turnul, şi Jeremie activează întoarcerea în trecut.

Dimineaţa, Ulrich este în dormitorul lui. Ştiind că Sissi şi-ar pune scrisoarea sub uşă, o deschide înainte de a putea fugi. Yumi şi este acolo, aşteptând. Sissi se roşeşte şi spune să fie pentru o altă persoană.

Galerie Edit

11: Invazia şobolanilor 12: Atacul albinelor 13: Exact la timp

Also on FANDOM

Random Wiki