FANDOM

Amintire vagă
Lyoko82.jpg
Titlul în franceză Mémoire blanche
Titlul în engleză Distant Memory
Numărul episodului 82
Sezonul 4
Numărul din sezon 17
Data difuzării 31 august 2007
Lista episoadelor
precedent
Lipsa de bunăvoinţă
următor
Ghinion

Amintire vagă este episodul 17 al sezonului 4 şi episodul 82 al serialului Code Lyoko. A avut premieră pe 31 august 2007 în Franţa.

Rezumat detaliat Edit

Episodul începe cu Aelita într-un coşmar: ea celebrează Crăciun cu părinţii ei, dar ajung bărbaţii în negru care îi atacă, Anthea este capturată şi Aelita aleargă plângând, fata se trezeşte în camera ei. Dimineaţa, Aelita le spune prietenilor ei despre coşmarurile, ei îi spun să nu se preocupe.

Este Crăciun, elevii de pe Kadic sunt de vacanţe, şi toţi se duc acasă. Aşa cum Aelita nu are casă, va rămâne în şcoală în pofida invitaţiilor de către Jeremie şi Yumi. Ulrich şi Odd nu sunt aşa fericiţi şi au intenţii să rămână în Kadic de către conflicte cu nişte membri ai familiilor lor.

Jeremie merge cu tatăl său Michel Belpois, Ulrich cu părinţii săi, Odd se dirijează la un aeroport şi Yumi se dirijează la casa ei. Aelita întoarce la camera ei şi după ce l-a luat pe Domnul Pück şi are din nou amintiri, calculatorul ei se aprinde şi citeşte un mesaj de către Franz Hopper, care spune că o aşteaptă în Lyoko.

În pofida dubiilor ei, Aelita se dirijează la fabrică în calculatorul laboratorului apare un alt mesaj unde Franz Hopper îi dă coordonatele din Lyoko unde trebuie să se virtualizeze. Aelita îl face, aterizează în sectorul îngheţat şi găseşte bula de simulare. Ea intră, se găseşte un peisaj nins şi casa de munte care visase acea noapte, şi înăuntru casei este tatăl ei aşteptând-o, şi îi spune să aibă multe lucruri pentru a-i spune.

Pe Pământ, Yumi nu reuşeşte să se comunice cu Aelita şi se dirijează la Kadic, şi îi avizează pe Jeremie, Ulrich şi Odd. Jeremie spune tatălui său care s-a uitat laptopul, şi tatăl său ştie să fie Aelita. Ulrich şi părinţii săi sunt într-un ambuteiaj de maşini, şi el pleacă de la maşină şi revine plimbând. Odd este în aeroport, şi după ce le-a sunat pe surorile sale, revine la Kadic. Yumi şi Jeremie ajung, descoperă mesajul lui Franz Hopper şi se dirijează la fabrică.

În Lyoko, Franz Hopper spune fiicei sale care s-a ascuns în Marea digitală pentru nu a fi atacat de XANA şi că nu poate să iasă. Când Aelita îl menţionează Skidbladnirul, el doar spune să fie un nume curios, fiind că era numele unei istorie că el îi citea când ea era mică, ceea ce o lasă pe Aelita cu dubii. Aelita crede că acest Franz Hopper că este cu ea nu-i cel adevărat şi nu-i tatăl ei, încearcă să scape de la cabană, dar, când deschide uşa, se găseşte cu William-XANA.

Yumi se virtualizează şi încearcă să intre dar nişte tarantule împiedică intrarea ei. În bula de simulare Aelita scapă de la cabană fiind urmărită de William-XANA şi falsul tatăl ei care s-a transformat într-un lup. Ulrich şi Odd ajung la fabrică şi se virtualizează pentru a-o ajuta pe Yumi în luptă ei cu tarantulele, şi Aelita distruge bula de simulare cu creativitatea.

Aelita se înfruntă pe blocuri şi pe William-XANA, atunci Ulrich, Odd şi Yumi termină cu tarantulele şi Jeremie virtualizează vehiculele, dar nişte blocuri ajung pentru a le reţine şi o devirtualizează pe Yumi. William-XANA îşi trimite pisica de mare neagră ca să-i atace.

După ce a eşuat încercările de a scăpa, Aelita este aruncată la Marea digitală de William-XANA. Acesta se dirijează la bordura sectorului şi începe să observe spre vid. Când se pare că şi-au pierdut prietena, Jeremie primeşte un semnal, o bilă iese de la Marea digitală care o înapoiază pe Aelita la pământ ferm: această sferă este Franz Hopper!

Monştrii lui XANA care sunt în sectorul încearcă să-l distrugă, în timp ce William-XANA luptă împotriva lui Ulrich şi îl devirtualizează, şi apoi îl devirtualizează pe Odd că era în Overboardul său. Aelita este prinsă de blocul care îi lansează Aelitei gheaţă în picior, şi Franz Hopper întoarce la Marea digitală. William-XANA o devirtualizează pe Aelita şi urlă de furie.

În Kadic, Războinicii pe Lyoko îşi dau cadourile şi Jeremie explică că XANA vrea să o lanseze pe Aelita la Marea digitală ca să iasă Franz Hopper. Jeremie îi comunică Aelitei care va merge la casa lui în vacanţe, şi nu va fi singură.

Galería Edit

81: Lipsa de bunăvoinţă 82: Amintire vagă 83: Ghinion

Also on FANDOM

Random Wiki