FANDOM

Acest articol se referă la fiica lui Franz Hopper şi gardiana lumii virtuale Lyoko. Despre episodul, vezi Aelita (episod).
Aelita
Aelita.png
AelitaEvolution.png
Informaţii personale
Grup actual Războinic pe Lyoko
Poreclă Aelita Stones, Prinţesă
Gen Feminin
Vârstă 13 (în realitate 23 dar în cei 10 ani care a fost în Lyoko nu a crescut)
Naţionalitate Franţa
Statură 1,43 m
Greutate 35 kg
Culoare părului Roz
Culori ochilor Verzi
Familie Tată: Waldo Schaeffer
Mamă: Anthea Schaeffer
Tatăl vitreg: Profesor Tyron
Cămin Kadic
Cupluri Jeremie
Odd
Posedat de XANA? 6 ori, 5 de Scyphozoa.
Informaţii în seria
Actor/Actriţă (Evoluţie) Léonie Berthonnaud
Primă apariţie XANA capătă viaţă
Ultimă apariţie Ultima misiune

Aelita este un Războinic pe Lyoko şi fiica lui Franz Hopper, creatorul lui Lyoko. Are părul roz. Aelita este diferită de alţi membri ai grupului, deoarece ea este conectată cu Lyoko pentru că ea a rămas în calitate de gardiană a lumii virtuale 10 ani după ce ea şi tatăl ei au fost virtualizaţi încolo. Jeremie Belpois mai târziu descoperă Lyoko, Aelita (şi XANA), după deschiderea supercomputerului. În academia Kadic, ea este cunoscută ca Aelita Stones.

Detalii ca Războinic pe Lyoko Edit

  • Aparenţă: Pe Pământ poartă în general o rochie şi ghete, aproape întotdeauna roz. Pijamalele ei sunt o cămaşă de noapte de culoare roz cu litera A roşie şi ciorapi albi în primele episoade că ea este pe Pământ, şi apoi desculţă. Ea utilizează un costum de baie de tors întreg albastru clar. În Lyoko duce un costum alb, verde şi roz în ţinuta de un elf (probabil cu relaţia cu păpuşa Aelitei, Mister Pück, şi gustul care a arătat părintele Aelitei spre mitologia nordică), care apoi l-a schimbat cu piese ajustate roz şi argintiu, ambele forme similare de aspect. În urechea stângă are un cercel rotund roşu (în sezonul 1 în partea de mai sus a urechii, iar în restului seriei agăţând de lob).
  • Arme în Lyoko: În sezonul 3, Aelita obţine de aptitudini pentru a crea sfere de energie pe care poate să lanseze cu mâinile împotrivă duşmanilor. În plus are o tehnică de pe scutul după ce s-a alăturat în mâini două sfere de energie. În episodul Skidbladnir ea a lansat o sferă de energie foarte mare care a lăsat-o pe Aelita epuizată, pentru a-l distruge pe William-XANA. În Code Lyoko Evoluţie, Aelita utilizează o nouă tehnică a scutului derivată din sfere de energie.
  • Puteri în Lyoko: Creativitate. Această putere îi permite să manipuleze mediul lui Lyoko limitată numai de creativitatea Aelitei: pentru a crea sau pentru a distruge zonele, copaci, stânci… O putere a sa derivată din creativitatea este petrificare, utilizată pentru a prinde monştrii lui XANA în sectorul îngheţat, rămaşi nemişcaţi şi nemaiputând să tragă. Şi a folosit această putere pentru a o reţine pe Scyphozoa în Raul de înălţime, dar apoi a scăpat şi a continuat urmărind-o pe Aelita. Şi poate să creeze clone virtuale (de o forma similara cu cea de Ulrich, dar aceste clone nu sunt capabile de a lupta şi numai s-a văzut să creeze unul în acelaşi moment) uzaţi pentru a distruge Paznicii şi a distrage duşmanii. Poate, în plus, a opera pe Pământ de un mod similar cu XANA, dar cu mai puţină eficienţă. Aceste putere o epuizează foarte mult pe Aelita şi numai ea le pot utiliza rareori (dar în episodul Ziua îndrăgostiţilor, când este controlată de XANA, utilizează creativitatea trei ori).
  • Abilităţi: Aelita are capacitatea pentru a dezactiva turnuri şi a lucra dinspre terminalii Cartaginei. În afară de aceasta, are abilitatea de realizat salturi înalte, pentru a evita obstacolele, a traversa de camere Cartaginei şi a călători între platformele sectorului muntos (în episodul Punct terminus). Şi este capabil de deschidere a uşii nucleului în Cortex (Replica creată de Tyron care nu aparţine pe Lyoko).
  • Puncte de viaţă: 100.
  • Vehicul: Aelita utilizează orice de trei vehicule disponibile, cu ajutorul mai des de vehiculele lui Odd şi Yumi. În sezonul 4 Aelita obţine aripi de înger în costumul ei nou, create de Jeremie.

Biografie Edit

Viaţa acestei fată este foarte complexă.

Ea s-a născut într-un loc din nord, poate că Scandinavia sau zonele din nordul Franţei, în 1981. Acolo a trăit într-o casă de munte cu mama ei, Anthea Schaeffer, şi tatăl ei, Waldo Schaeffer. La 4 ani, de Crăciun, Anthea i-a dat o păpuşă cu forma de elf numit „Mister Pück”. Câteva zile mai târziu, un automobil a apărut lângă casa, şi evitând de zăpadă, unele oameni în negru au sechestrat-o pe mama Aelitei.

Când Aelita a fost foarte mică, Franz s-a mutat cu ea la o casă aproape de Academia Kadic, numită „Schitul”. Franz a început să lucreze ca profesor la academia, şi Aelita a crescut acolo până la 13 ani. În 6 iunie 1994, când ea a avut 13 ani, Franz Hopper şi Aelita au fost virtualizaţi în Lyoko alături de el pentru a scăpa oamenilor în negru. XANA a obţinut conştiinţă proprie, şi pentru a evita probleme, Franz a decis să stingă supercomputerul.

Zece ani mai târziu, un student în academia Kadic numit Jeremie Belpois decide să-l aprindă. Şi în acest moment o cunoaşte pe Aelita, şi au devenit mari prieteni.

După aproape doi ani în timpul luptelor împotriva XANA, Jeremie, Aelita, şi trei mai mulţi prietenii, Odd, Yumi şi Ulrich, au fost pe pragul de recuperare Franz Hopper pe Lyoko, dar ele nu au putut. Au distrus XANA, şi stinse supercomputerul.

Un an mai târziu, XANA dezmorteste şi le descoperă că încă există mai multe mistere pentru a rezolva, ca o nouă lume virtuală numită Cortex şi un nou duşman numit Profesor Tyron, şi mama Aelitei, Anthea Schaeffer, lucrează cu el. În episodul Ultima misiune, Aelita descopera ca profesorul Tyron s-a căsătorit cu mama ei patru ani înainte, şi Tyron devine tatăl vitreg al Aelitei.

Personaj Edit

Aelita este o fată dulce şi uneori nechibzuită. Această caracteristică face în ocazii să fie expuse la pericol, sau XANA, dar cu creativitatea sa sau inteligenta sa, ea reuşeşte să scape.

Este inteligentă, şi îi place să studieze şi să împărtăşească după-amiezele cu Jeremie dinaintea calculatorului. Ea are, de asemenea, un mare interes pentru muzica tecno, şi joaca cu un amestecător la mai multe concerte în întreaga serie.

Aelita este foarte curioasă, şi nu pierde nicio oportunitate pentru a căuta informatii despre tatăl ei, nici măcar în cea mai periculoasă situaţie, deoarece ea a demonstrat în mai multe ocazii pe parcursul seria. Aelita este foarte curajoasă, şi orice lucru pentru salvarea prietenii ei şi părinţii ei.

Rol în Code Lyoko Edit

Aelita reprezintă un rol foarte important în serie. Din cele cinci personaje principale, ea este protagonista, fiindcă istoriei face rondul cam aşa ambianţă la ea, mai presus de toate de la materializările ei, unde ea recuperează o parte din memoria ei.

Tatăl Aelitei a fost creatorul lui Lyoko, şi ea a avut o cheie din această lume. În plus, există mai multe mistere, ca dispariţia mamei sale, sau continuă exercitarea de oamenii în negru.

În academia Kadic, este o fată foarte inteligentă şi are mai multe admiratoare, între ei, Nicolas.

În Lyoko este cea mai slabă, şi iniţial nu are arme sau protecţie. Dar este echilibrat cu a fi cea unică care este capabilă de a dezactiva turnuri şi neutraliza atacurile lui XANA. În sezonul 4 obţine mai mare rezistenţă cu împotriva atacurilor, deşi este, de asemenea, ajutată de aripile cu care ea scapă de la inamici. Totuşi, întotdeauna este prima din cadă în ghearele lui William-XANA.

Dezvoltare Edit

În timpul sezonului 1, Aelita acţionează ca un program de calculator, şi nu expresă foarte în mod obişnuit sentimentele ei. Când a fost materializată, comportamentul Aelitei este aceeaşi, şi îmbrăcăminte ei este foarte asemănătoare cu Lyoko: fustă obscură, jachetă roză şi tricou galben dedesubt, şi culoarea verde a ochilor este apreciat.

La începutul sezonului 2, şi până la sfârşitul sezonului 3, Aelita are o personalitate potrivită pentru o persoană umană, şi hainele ei are o schimbare radicală pe Pământ. Ea are, de asemenea, unele mici modificări în Lyoko (ca detaliul curios în cercelul din ureche Aelitei, că îşi schimbă poziţia între sezonul 1 şi restul seriei).

Descoperind că Aelita nu este un program de calculator simplu, personalitatea sa schimbă radical, şi vorbeşte ca o fată de 13 ani obişnuită.

În sezonul 4, haina fetei schimbă, la fel ca celelalte personaje principale. Hainele noi are un aspect un pic depăşite, care oferă seriozitate şi un aspect mai adult. De asemenea, tinde să se înfurie mai des, şi deja exprimă sentimentele cu toate libertate, nu seamănă cu nimic ca virtuală Aelita care ne-am cunoscut în primul episod.

Galerie Edit

Personaje din Code Lyoko
Principale: Jeremie BelpoisAelitaYumi IshiyamaOdd Della RobbiaUlrich SternWilliam DunbarLaura GauthierXANAFranz Hopper
Secundare: KiwiSissiAntheaJimJean-Pierre DelmasSuzanne HertzNicolasHervéMillyTamiyaSamHirokiTyronMai multe personaje…

Also on FANDOM

Random Wiki