FANDOM

Kadic

Academia Kadic în desene animate.

Kadic

Academia Kadic în Code Lyoko Evoluţie.

Academia Kadic este locul unde Războinici pe Lyoko învaţă. Academia Kadic funcţionează ca o şcoală de primară şi o şcoală de secundară, toate într-o singură şcoală. Directorul şcolii este Jean-Pierre Delmas, şi controlorul campusurilor este Jim Morales. Academia Kadic a fost construită în 1905. În genere atacurilor lui XANA sunt dirijaţi la Kadic fiindcă grupul trăieşte şi studiază în acest loc.

  • Sufrageria: Funcţia acestui edificiu, este evident să proporţioneze alimentul pentru studenţi, sau persoane care vizitează şcoala. Acesta este unicul loc în cel care Rosa Petitjean şi Gaston Lagrange s-au văzut mereu.
  • Camera de cazane: Camera de cazane este situată în beciul edificiului administrativ (aşa cum gimnaziul şi edificiul de ştiinţe, între alte localizare). Camera de cazane proporţionează căldura pentru şcoala, folosind sobe de cărbune în modă veche. În episodul 48 (E cineva acolo?), Sissi revelează că un bărbat numit Lion Corbe a murit în acest loc în anul 1905 în timpul construcţiei şcolii. În episodul 45 (Războiul rece) Jim şi directorul Jean-Pierre Delmas i-au luat pe studenţii (incluzând Yumi, Ulrich şi Odd) în acest loc pentru a evita să fie congelaţi de XANA.
  • Dormitoarele: Dormitoarele sunt în majoritatea edificiului principal. Dormitoarele fetelor sunt în nivelul inferior şi dormitoarele băieţilor sunt în nivelul superior (în conformitate cu o declaraţie confuză şi repetitivă făcută de Jim) deşi această distribuţie nu pare constantă în fiecare episod (de exemplu camera lui Sissi este în apropierea camerei lui Jeremie, şi dormitorul Aelitei în sezonul 2 s-a demonstrat pentru a fi acelaşi caz ca şi al lui Sissi). Paturile nu sunt foarte înalte.
  • Duşurile: Apar de câteva ori, în general în duşuri personajele vorbesc în timp ce se spală. Sunt două duşuri, masculine şi feminine, şi aici obişnuieşte să avea jenante situaţii de nuditate. Într-o ocazie Sissi o amăgeşte pe Aelita şi aceasta intră în duşurile băieţilor, şi îi vede pe Ulrich Odd dezbrăcaţi. Într-o altă ocazie Odd nu-l lasă pe Ulrich să intre în camera şi acesta rămâne în holul doar îmbrăcat cu un prosop în brâul până când ajung Yumi şi Aelita.
  • Gimnaziu: Acest edificiu are instalaţii pentru sporturile, de exemplu baschet şi escaladă. Educaţia fizică, cu toate acestea, rareori se face aici. Şi se utilizează pentru evenimentele sociali realizate în şcoală, aşa cum sărbătorile în episoadele 1 (Ursuleţul uriaş), 33 (Mixajul de final) şi 52 (Cheia). Acest edificiu şi conţine o cameră de antrenament pe care Jim o utilizează; cu toate acestea, acest loc numai s-a văzut odată.
  • Curte de agrement: Studenţii mereu vin aici pentru a odihni din clase, sau pentru a se găsi cu Yumi. Obişnuiesc să se aşeze într-o bancă în cea care Jeremie se aşează să-şi verifice laptopul şi ceilalţi sporovăiesc. Într-un colţ al curţii există un distribuitor automat pe care studenţii îl folosesc foarte mult, şi care se avariază în mod constant, sau are băute de savori oribil.
  • Piscină: De-a dreptul nu aparţine pe academia Kadic. Apare în puţine ocazii, ca episodul 46 (Déjà Vu). În clase de nataţii, Aelita are o viziune şi leşină. Cade pe apă, dar Jeremie o salvează. Apoi, într-un alt episod vorbesc despre incidentul piscinei ca un moment în cel care Ulrich şi Yumi au avut un moment intim. Este situată în afara Kadic, şi elevii nu merg acolo foarte adesea. Pentru a se deplasa până la piscină, clasa care are în acel moment gimnastică merge cu Jim în autobuz.

Locuri
LyokoAcademia KadicFabricaSchitulMare digitalăReplicăLimboul virtual

Also on FANDOM

Random Wiki